schema na kabel z obd přimo řj EDC15?

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDImont
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 zář 2012, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDImont »

A taky 12 V + a -
k-line a chodí to?? :)
Octavia TDI = Ten Dým Ignoruj
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: vrchlabí

schema na kabel z obd přimo řj EDC15?

Příspěvek od cerkasy »

Modrý konektor od budíků:
pin1-12V 15
pin23- 12V 30
pin24- kostra
pin25 K-Line


Komfort:
5 a 22 pin- 12V
23 pin - kostra
11 pin - K-Line
Naposledy upravil(a) cerkasy dne 01 čer 2013, 17:47, celkem upraveno 1 x.
TDImont
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 zář 2012, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDImont »

To je všechno?? :D tak to už jsem mohl dávno mít.. díky moc
;)
Octavia TDI = Ten Dým Ignoruj
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: vrchlabí

schema na kabel z obd přimo řj EDC15?

Příspěvek od cerkasy »

Chodí to perfektně!!
TDImont
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 zář 2012, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDImont »

Díky..:)
Octavia TDI = Ten Dým Ignoruj
volk
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 19 říj 2009, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volk »

mario313 píše:No problem, mam schemu aj program. Read, write eeprom, zmena km, read PIN, IMMO ON, IMMO OF... priamo VAG-EDC15+, VAG-ME7... ;)
aj stare edc15 ?
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Všechno jde, když ses chce! Moje letitá sada pro oktávky první generace :)

Obrázek
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
TDImont
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 zář 2012, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDImont »

Pěkná sbírka...:) hodila by se..:)
Octavia TDI = Ten Dým Ignoruj
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Obejdi vrakoviště, poptej v sekci koupím a máš to v cukuletu. Nadrátováno dle DP s použitím mozku. V podstatě je vše zapojeno stejně, jak v autě. Stejnou sadu mám i pro O2 8)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
TDImont
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 zář 2012, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDImont »

Asi to pořeším..:) a ta černá krabička obd2x to je jen propoj?? A jaký k tomu máte program?? arbites ?
Octavia TDI = Ten Dým Ignoruj
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Jo, to černý je inteligentně nadrátovaná propojka - především co se vedení KLine a WBus týče. CAN je standardní.

Co se SW týče, na vtipy neodpovídám (LOL)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
volk
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 19 říj 2009, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od volk »

HanZ píše:Jo, to černý je inteligentně nadrátovaná propojka - především co se vedení KLine a WBus týče. CAN je standardní.

Co se SW týče, na vtipy neodpovídám (LOL)
Nieco lepsie ako vag prog?
Mizu007
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2011, 17:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mizu007 »

Chlapi chtěl bych se zeptat. Ty schémata se tu malinko liší. v obrázku jak si sestavit propojku je navíc zapojen pin 42,18 na + a pin 38na GND to asi nebude chodit tak jak má a u OBD není propojen pin 4 a 5... Sestrojil jsem si podle schémata konektory a jednotky mi s tím nemluví. Jen se ptám aby mi nelehli :D Jsem línej vyndavat z auta a dělat je v autě. :D
Seat Toledo 1M Tdi- 81Kw,
Přestavba na PD ASZ
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

Prosím o radu. Přestalo mi fungovat odemykání dveří řidiče. Motůrek je vpořádku ani nikde zaseknutý táhlo, svazek kabelů v průchodce taky vpořádku. Dveře se zamknou asi až na po 5 co je zamykám a odemykám přes centrál. Klíčkem to vůbec nefunguje. Vlezla mi do auta myš a nevím to jistě ale je možný že se někde mrkla na izolaci kabelů. Nejdou mi ani hodiny a jejich podsvícení. Když jsem chtěl připojit diagnostiku tak se mi nedaří připojit a nesvítí ani dioda na kabelu. Kabel je vpořádku. Na jiným autě funguje. Nevíte někdo kde hledat závadu alesoň pro rozchození zásuvky pro diagnostiku? nebo jak odzkoušet zapojení zásuvky? Ford Galaxy II 1,9 TDi PD 85 Kw r.v.2000 díky všem za rady.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

2 dvorky1: Zaprvé jsi zcela OT, zadruhé - hledej v kabelovém svazku. Nikdo tady nemá věšteckou kouli, aby ti mohl poradit, kde ti řádila myš. Budeš to muset prostě projít postupně celé do doby, dokud to nenajdeš. Nejlépe uděláš, pokud to svěříš někomu, do ví co dělá. Pokud si si jist, že to nezvládneš rozvrtat ještě víc než to je, tak začni od pojistek.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“