help, nejde nastartovat tdi- vyreseno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

help, nejde nastartovat tdi- vyreseno

Příspěvek od Smoke »

Jde o mou A3, zniceho nic nejede, zapnu klicek vse se rozne a pozhasina jak normalne, motor chytne ale hned zhasne, zhaveni ani klicek neblika, budiky jedou, VAG se nespoji s rj motoru ani pristrojovka, s ostatnima rj se spoji- abs klima atd.
Kdyby rele 109 tak nejdou budiky vubec ze?
Setkal se s tym nekdo?[/img]
Naposledy upravil(a) Smoke dne 08 čer 2013, 07:40, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a žhavení aspoň problikne?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Jo, rozne a pak klasicky zhasne
když odpojím budíky tak to dělá to samé, chytne a chcípne
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

jestli máš druhý klič tak zkus to nastartovat tím
nebo ještě na chvíli odpojit baterku
Seat toledo rv04 66kw rotačka
TDImont
Nováček
Příspěvky: 16
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2012, 19:47

Příspěvek od TDImont »

immo kablík mezi kroužkem a budíkama..
Octavia TDI = Ten Dým Ignoruj
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

TDImont píše:immo kablík mezi kroužkem a budíkama..
To by blikalo porad . trpi na to starsi modely Octavek.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Bydliště: Tišnovsko

Re: help, nejde nastartovat tdi

Příspěvek od jini »

Smoke píše:motor chytne ale hned zhasne, zhaveni ani klicek neblika, budiky jedou, VAG se nespoji s rj motoru ani pristrojovka, s ostatnima rj se spoji- abs klima atd.
Žhavení při zapnutí klíčku problikne? Pokud ano, zkusil bych to s vypnutým immo.
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

problikne, jak jsem psal, vše se tváří jako když funguje.
jde vypnout immo u řj 018? nebo se musí pájet? popř je někdo z okolí Brna ochoten?
v autě to asi nepůjde když se nejde spojit

pro jistotu- chcíp klapku jsem odpojil, podávačka v nádrži jede
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

vyreseno

Příspěvek od Smoke »

K-line bufiku nejak blokovala komunikaci mezi rj motor a budiky.
Podotknu ze s autem se dlouho nic nedelalo a bufik tam je cca 6let
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Obdivuji majitele vozů, kterým bufík může znemožnit odjet.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

kolegovi nešel nastartovat renault clio, kvůli špatnému čidlu na tlak v klimatizaci (rofl) . kokoti žabožroutský (noteeth)
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“