
OCtavia 1.9TDI 66kw ALH
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
OCtavia 1.9TDI 66kw ALH
VB , 764PP , Hlava 10mm , IC serie , lamela HDS +VR6 , tlak 1.4 

- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
to je stare turbo?? spodek nabiha mizerne, pak spona a hned spadne. Prefuk asi bude. Vic by se mi libilo radeji mensi tocivej moment a plochou krivku, strmej rust vykonu.
ten peugeot mel lepsi nabeh teda
ten peugeot mel lepsi nabeh teda
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Ahojte,
mam rovnaku Octaviu (1U, 1.9TDI ,66KW, ALH, 2003) a problem s tym, ze prestala tahat. Turbo fuci pekne, ale vykon 1/2. VAG pise:
19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre
P3105 - 35-10 - - - Sporadicky
17552 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre
P1144 - 35-00 -
Robil som podla navodu na tomto fore logovanie cez VAG kanal 003 aj 011 a mam vysledky merani. Potreboval by som pomoct s analyzou.
Mam vytvorit novu temu, alebo mozem pokracovat v tejto?
Log ulozeny v .xls je na stiahnutie na tejto adrese
http://home.nextra.sk/guiness/LOG/logs.zip
mam rovnaku Octaviu (1U, 1.9TDI ,66KW, ALH, 2003) a problem s tym, ze prestala tahat. Turbo fuci pekne, ale vykon 1/2. VAG pise:
19561 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239) Preruseni/zkrat ke kostre
P3105 - 35-10 - - - Sporadicky
17552 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre
P1144 - 35-00 -
Robil som podla navodu na tomto fore logovanie cez VAG kanal 003 aj 011 a mam vysledky merani. Potreboval by som pomoct s analyzou.
Mam vytvorit novu temu, alebo mozem pokracovat v tejto?
Log ulozeny v .xls je na stiahnutie na tejto adrese
http://home.nextra.sk/guiness/LOG/logs.zip
Octavia 1U, 1.9TDI ,66KW, ALH, 2003
Proč je tedy v popisku IC série, když píšeš, že je tam FMIC?Vsety18 píše:ahoj chlapi turbo je půl roku starý original takže toho bych se nebál ic určitě neliminutuje je tam fmic vše jsem nechal na Broukovi ať to udělá tak jak uzná za vhodý chtěl jsem aby to mělo pěknej spodek bylo to funkční a samozřejmě aby to něco vydrželo a nebylo to našponovaný na doraz
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Ferenzy
Brouk se asi jen spletl FMIC tam je teďka už je spodek úplně někde jinde furt se to nechtělo nafukovat tak jsem po tom bádal až jsem zistil že je vadná N75 nětěsnil uvnitř ten kužílek dal jsem novou a je to nebe a dudy ještě jsem změnil jednu maličkost v HW (nechám si pro sebe) až to změříme tak to sem dám ale jede to opravdu úplně jinak
Brouk se asi jen spletl FMIC tam je teďka už je spodek úplně někde jinde furt se to nechtělo nafukovat tak jsem po tom bádal až jsem zistil že je vadná N75 nětěsnil uvnitř ten kužílek dal jsem novou a je to nebe a dudy ještě jsem změnil jednu maličkost v HW (nechám si pro sebe) až to změříme tak to sem dám ale jede to opravdu úplně jinak