Jaký motor pro T5?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaký motor pro T5?
Známý chce koupit nějakou T5. Po jakém motoru se nejlíp dívat, aby byl předpoklad, že to něco vydrží? Díky za tipy.
Bora Kombajn 03' ARL všechnohrab, a nově youngtimer Audi 80 Avant TDI v plné polní
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Ale měl 2,5 5V. Protože 1,9 má asi jedninou nevýhodu a to je převodovka (5ti kvalt a né nějak extra dimenzovaná)ThrashTheTrash píše:T5 měl jeden zákazník co měl plastový okna, oprava 70 litrů pokaždý.Rozvody furt dokola,zadřená vodní pumpa,potom nafta v oleji,voda v oleji a furt dokola!Křivá hlava, křivý blok,viděl sem to osobně.Strašný.Lepší jít do jiný značky nebo do starého ACV!
Já na svojí už mám 330tkm výkon cca 150-160PS VA turbo a furt jen jezdím. Náklady minimální, jednou se dělalo těsnění pod hlavou vačka a hydra + spojka.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jako viděl jsem to na vlastní oči u kamaráda co má velkej autoservis a to bylo furt dokola,ale nevím teda co to bylo za motorjericho-3 píše:Já vím, chtěl jsem to jen oživit. Sorry, ale když jsem četl Tvoji zkušenost s T 5 neodolal jsem...![]()
Skvěle si užívám jízdu se spolehlivými stroji bez nebezpečí exekuce v případě poruchy..
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nedávno jsem byl v rakousku a tento stroj jsem tam velmi zachovalý viděl v pojezdorfujericho-3 píše:Tohle všechno je ho.no...Budu vlastnit voňavku s motorem vzadu 1,6 D s velkou korbičkou..Všechny tyhle "dokonalosti " mám na háku, budu jen jezdit a užívat kvalitu inženýrů, kteří jsou již v důchodu...
Já to auto dobře znám, kdysi přivezli voňavku s benzinovým motorem /2000ccm/ s chlazenými hlavami..Motor majitel vyndal, sehnal ojetý diesel, já motor opravil a namontoval se přímo na tu benzinovou převodovku, co to udělá....A dopadlo to dobře, je dost rychlá zpátečka, ale jinak to mastí krásně..A jelikož to nebyl diesel, kterého vždycky orvou jak samici a stočí píčusové tachometr, u benzina, který žere to neudělají, protože to není na pořádný kšeft..Tyhle korbičky na rozdíl od plecháčů reznou minimálně a je to pořádné železo a ne ty umělohmotné sračky se zkurvenými motory zasrané elektronikou a píčovinami, které možná ukojí nějakého onanistu, ale mě to jen nasere... 
nepropadat panice...
Luxus, deně jezdit 200-300km, někdy s vlekem, to musí být pecka. Hlavně na rychlejších cestách. Pak tčeba 1400km po německý dálnici. To bych tu 1,6ku hodil ze skály. Okolo komína dobrý, ale to je fakt tak maximum, navíc 1,6ka je komůrkáč a když ho budeš trochu nakládat a chtít po něm, aby vyjel kopec, budeš se v tom vrtat často.jericho-3 píše:Tohle všechno je ho.no...Budu vlastnit voňavku s motorem vzadu 1,6 D s velkou korbičkou..Všechny tyhle "dokonalosti " mám na háku, budu jen jezdit a užívat kvalitu inženýrů, kteří jsou již v důchodu...
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice