Predelavka 66 na 81 Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

do 200k stačí race st1 a 11mm
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Ake su rozdiely vo vstrekovacoch AGR a AHF pripadne ALH a ASV?

rozdiely su iba v spickach a telo a vnutro su zhodne?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Rozdial je v spickach, otvaracich tlakoch a podla r.v. aj v konektoroch snimaca zdvihu ihly.
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

Dakujem, chcem si zohnat dalsiu sadu trysiek do octavie v podpise a dat do nich S764 a tuto sadu co mam v aute si nechat do rezervy, konektor na snimac zdvihu ihly staci iba prepinovat?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Hej na zile motora a bolo by fajn keby ti sedaeli aj otvaracie tlaky ale nieje to nutnost pokial das vsetky 4 vstreky rovnake. Starsie EU2 maju190 / 270 Bar a novsie EU3 maju 220 / 300 Bar
skockin
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 17 kvě 2012, 09:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od skockin »

Zdravím,
mám ALH. První majitel do něj nechal udělat(nalejt) čip . Říkal že prý tam je 83kW. O triskách nic neříkal. Když bych já ted tam dal trisky z 81kW motoru - co to udělá?
Díky za info
skockin
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 17 kvě 2012, 09:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-východ

dotaz

Příspěvek od skockin »

?¨?
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Chci se zeptat, měl jsem v g3 původně 1z plastová jednotka 028906021af, bude potřeba jiná kabeláž při instalaci AFN jednotky? nebo co musím předělat? Chtěl bych tam dát VNT turbo.
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

tak se taky přidám s prosíkem :)

mám GIII TDI 1Z 66kW

úprava

střeva z ASV
PP764
EGR OFF
KAT OFF
řídící jednotka z AFN hliník

muj dotaz zní, jaký turbo?
dal bych tam asi 96kW GT1749VA, bude to optimální?

dík
Naposledy upravil(a) walda.karcoolka dne 16 čer 2013, 08:04, celkem upraveno 1 x.
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

Vircz píše:Chci se zeptat, měl jsem v g3 původně 1z plastová jednotka 028906021af, bude potřeba jiná kabeláž při instalaci AFN jednotky? nebo co musím předělat? Chtěl bych tam dát VNT turbo.
mě tam sedla přesně, jen sem jí musel spárovat přes vag
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

No optimální, dej FMIC a cca. 160HP by mohlo dát.
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

Tak ted jedu pro 2,5 tdi tak uvidime :-)
walda.karcoolka
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 zář 2012, 14:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od walda.karcoolka »

tam mam doma GT2052V, super stav za super peníze, uvidíme co s tim vymyslim
brasel
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 22 bře 2007, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: jablonne v podjestedi

zdravim vsechny

Příspěvek od brasel »

zdravim vsechny tak sem take dal vstriky z 81 mam octavii1 alh 66kw a od svary z alhambry,jen sem se chtel zeptat musel sem poresit konektor od rizeni jehly ,to sem vyresil ,ale kdyz sem kontroloval vstrikovaci davku tak to ukazovalo 2,2,podle vagu to ma bejt 3-4,5 jestly se nepletu ,a je mozne ze by se vstrikovacema rozhodil predstrik ,nez sem daval jine vstriky tak sem predstrik mnel na modre presne ,a ted to mam kousek od zelene ,kazdy rikal ze to bude lepsi nez 81kw ale ja mam pocit ze to jede porad stejne,vag zadne chyby nepise ,koukal sem zda to coudi kdyz hodne pridam a nic ,nema nekdo radu jak to jeste zlepsit moc dekuji vsem
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A tie dyzi su OK? Mal si ich na skusacke? Vypral si ich v ultrzvuku? Pretozesamotne dyzi na predvstrek vplyv nemaju. Na davku paliva vplyv mat mozu. Kontroloval si to pri zohriatom motore na prevadzkovu teplotu a vypnutich spotrebicoch?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“