Prosím o kontrolu logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mykee007 píše:Ahoj byla by tu neaka dobra duse a zkouknula mi tez log
http://uloz.to/xibVZfu2/log-01-003-010-011hhhh-csv (4ka dlouhy kopec)

je to AVF 96kw

Diky moooc
podla mna ok, sice mi tam chyba dlhsia spicka, ale auto by malo ist pekne...
Je neaky problem?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

pomaly nastup po prerazeni :) kdyz v kopci preradim treba ze dvojky na trojku dost dlouho to trva nez zabere turbo :(((
OOOO AVF ?kW :))) EGR OFF, Webasto, Xenon licht :) Echt leder sitze :)) wagengestell S-line
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

mykee007 píše:pomaly nastup po prerazeni :) kdyz v kopci preradim treba ze dvojky na trojku dost dlouho to trva nez zabere turbo :(((
skrat tiahlo o 1-2 otacky

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c79dc9103f
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

Jj to chapu, turbo vycistene, hadicky ok, tahlo nastaveno s cca 1mm predpetim, zkousel jsem i jiny n75 i cervikem pootocit na obe strany. Jinou vahu jiny Map. Akorat s jinou vahou fungl novou to bylo snad jeste horsi :( synchronizace klika vacka ok. Uz nevim :(((
OOOO AVF ?kW :))) EGR OFF, Webasto, Xenon licht :) Echt leder sitze :)) wagengestell S-line
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

tak jsem zkratil tahlo na regulaci, vymenil n75, nastavil cervika na 0,1baru protitlaku a nastup po prerazeni se opoznani zlepsil ale porad to asi neni ono :( a navic se objevil zvlastni zvuk v tahu jakoby chropteni. Vlnovec ok, svody tez.


zde je log juknete prosim na to nekdo:
http://uloz.to/xTa3pmeW/log-01-003-010- ... rizeno-csv

budu rad za kazdou radu.
OOOO AVF ?kW :))) EGR OFF, Webasto, Xenon licht :) Echt leder sitze :)) wagengestell S-line
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ten nabeh je fajn, len neviem ci bolo rozumne hybataj cervikom aj tiahlom, vo vyssich otackach tam este chyba 0,1 baru.
Co dalej neviem..., hadam poradi niekto znalejsi
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

cervika jsem kousek vratil. a co vaha je ready ?
OOOO AVF ?kW :))) EGR OFF, Webasto, Xenon licht :) Echt leder sitze :)) wagengestell S-line
sttefo86
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 13 kvě 2013, 12:09
Odpovědi: 0

Kontrola logu

Příspěvek od sttefo86 »

Pekný deň,
Poprosím Vás o radu, mám pocit že turbo nereguluje správne + pocut tenký piskot pri plnom zrychlovaní, ale pri pohýnaní sa aj pri 1800ot/min tiez turbo vydáva zvlastny zvuk - ako keby isla za mnou sanitka
http://ulozto.sk/xUN2EvKw/logy-xls
dakujem
OII combi 4x4 BMM
Mara220
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 črc 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

DataLOG Audi 2.5 TDI Quattrao AKE 132Kw

Příspěvek od Mara220 »

Dobrý den prosím o radu s určením závady kdy při plném zatížení padne motor do nouzového režimu kvůli chybě Překročení plnícího tlaku.

Obrázek
Mara220
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 črc 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mara220 »

Obrázek
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

klasika pridirajici se lopatky..a nebo n75
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Mara220
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 črc 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mara220 »

No jo, asi bych typoval to turbo protože co se týče vyzuální kontroly se při tůrování mororu na místě nebo odpojení Konektoru z N75 reaguje podtlaková membrána celkem dobře a pohybuje krásně táhlem, problém nastává až při zatížení kdy turbo snad vůbec nereaguje na povely z N75, a následně motor po přeplnění upadne do nouzáku, je možně že jsou zaseknuté lopatky když táhlo z podtlakového balonku se pohybuje krásně? Děkuji za pomoc :)
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

můžu Vás poprosit o kontrolu logu?
http://ulozto.cz/xjQB81Td/log-01-003-010-011-csv

díky moc
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

Mara220 píše:No jo, asi bych typoval to turbo protože co se týče vyzuální kontroly se při tůrování mororu na místě nebo odpojení Konektoru z N75 reaguje podtlaková membrána celkem dobře a pohybuje krásně táhlem, problém nastává až při zatížení kdy turbo snad vůbec nereaguje na povely z N75, a následně motor po přeplnění upadne do nouzáku, je možně že jsou zaseknuté lopatky když táhlo z podtlakového balonku se pohybuje krásně? Děkuji za pomoc :)

a to tahlo ti chodi po cele delce?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

fuzzyi píše:můžu Vás poprosit o kontrolu logu?
http://ulozto.cz/xjQB81Td/log-01-003-010-011-csv

díky moc


zda se to byt docela v poradku...turbo ma lehce pomalejsi nastup ...vaha vzduchu taky asi neni ve forme jako kdyz vyjela z linky...je s tim nejaky problem?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“