Problém VW G IV prosím o radu.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém VW G IV prosím o radu.
-
vlagik
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Souhlas... a na AJM dokoncecosby píše:Divné,já měl ten samý příznak a bylo to váhou.Dal jsemdruhou,kterou jsem před tím zkoušel v autě a šlapala,ale v problémovém nešla,šla až asi 3 váha
Až druhá váha šla dobře. První vyměněná netáhla dole a nahoře, jen mezi 2000 a 2800 a navíc nic moc.
Při první vadné auto koplo vpřed, ale okamžite uvadlo a pak se jen pomalu sbíralo nahoru...
Díky za rady. Tak ja zkusim eště jiný váhy a uvidíme.....
vlagik píše:Souhlas... a na AJM dokoncecosby píše:Divné,já měl ten samý příznak a bylo to váhou.Dal jsemdruhou,kterou jsem před tím zkoušel v autě a šlapala,ale v problémovém nešla,šla až asi 3 váha![]()
Až druhá váha šla dobře. První vyměněná netáhla dole a nahoře, jen mezi 2000 a 2800 a navíc nic moc.
Při první vadné auto koplo vpřed, ale okamžite uvadlo a pak se jen pomalu sbíralo nahoru...

no mrkni na N75 a koukni jak ti reguluje
ja mel neco podobneho...dal jsem plnej..auto zabralo, ale tak za 2s to najednou prestalo jet a pak se to pomalu sbiralo nahoru..a bylo to tim ventilem..a vagu zadna zavada:-)
ja mel neco podobneho...dal jsem plnej..auto zabralo, ale tak za 2s to najednou prestalo jet a pak se to pomalu sbiralo nahoru..a bylo to tim ventilem..a vagu zadna zavada:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
N75 je novej a nepomohlo to. reaguje dobre je slyset jak cvaka. a ARG ventil je v poradku nebyl ani moc zasranej
ale poradne jsem ho vycistil ale vse beze zmněn. Eště jsem zkusil ucpat hadicku a rek bych ze se to malilinko zlepsilo ale opravdu jen decentne. na první,druhy a třetí rychlostní stupen to polevení auta nepoznam ale na čtyřku petku nebo sestku ano. když to lechtam na 5 okolo 1800 ot./min a sešlapnu ho tak zabere a po chvilce cca okolo 2.400 ot./min polevý ! a kdyz ho porad drzim tak pak zacne zvolna zrychlovat. budu asi zkouset ty vahy vzduchu.
ps. bojim se nějake sowtverové chyby,ale snad ne.
tady posilam jak se to chovalo me...ta modry je tlak..je tam videt ten propad a pak jak se to zase sbira nahoru
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/480 ... .23KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/480 ... .23KB.html
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007