Odchazí turbo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak turbo bylo ve firme http://www.specialturbo.cz.

Práce odvedena precizně, viz. zde

http://the-miracle.rajce.idnes.cz/turbo

Jediné, co mi je divné je to, že jsem přesvědčený, že jsem měl turbo vyrobené v Rumunsku a mělo číslo 717858-7 a toto je Made in Italy a je 717858-5. Když jsem jim tam volal, tak připustili, že možná vyměnili ten dekl se stítkem, ale ze je to divne. Nicmene asi mi to je jedno, i kdyby mi poslali jine. Hlavne kdyz to bude slapat.

Jo a cena za vyčištění + přezkoušení 2950,- s DPH, minulý pátek jsem to v Praze odeslal a včera odpoledne to bylo k vyzvednutí.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
GORDON255
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 led 2012, 13:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od GORDON255 »

Zdravim, mohol by mi niekto mrknut na screen z logu ? (auto-vid podpis)

http://imgupload.sk/viewer.php?file=gj8 ... sg14hh.bmp

Problemom je nudzak pri otackach 3000-4000. Tie tlaky sa mi zdaju extremne vysoke. Co si o tom myslite ??? :?

Vag - 17965, regulace pln. tlaku prekrocena
Hadicky - OK
Tiahlo banky turba - po vytiahnuti podtlakovj hadicky spadne dole, po zapojeni plynule vytiahne/nasaje cca 1.5cm. (pri nastartovanom motore)
VW Passat 1.9 TDI PD, 96kw, AWX 12/2002
QC_Mirec
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 čer 2013, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Re: Odchazí turbo?

Příspěvek od QC_Mirec »

the_miracle píše:Mám problém. Dnes jsem trochu přišlápl plyn pod kopcem v cca 40 kmh a chtěl jsem přidat (na trojku). Najednou jsem měl pocit, že šlapu doi bláta. Auto jelo, ale výkon ta tam. Když jsem vyjel na kopec zastavil, vypnul motor, sundal dekl a zkontroloval letmo podtlaky, nic zvlastniho jsem nenarazil. Zbytek cesty uz v pohode, turbo slapalo jak ma. Diagnostika pise:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-00 - -

Da se z toho vyvodit nejaky zaver? Alespon orientacni? A hlavne- resit to, nebo jezdit a jen to sledovat, jestli to nezacne delat moc casto?

Diky!
To samé dělalo i mě, diagnostika psala překročena mez plnícího vzduchu a pád do nouzáku. Zarezatělé a přidřené ovládání lopatek na turbu. Rozchodit a promazat ten čep a bude to zase O.K.
Xkremilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 26 pro 2010, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Xkremilek »

Kdyz uz tu resite ty turba tak ja mam problem s tim ze me prijde ze turbo ma pomalejsi nastup. Kdyz jsem zkousel rucne pohybovat regulaci turba tak tegulace chodila normalne ale prislo me ze se zasekavala ta banka, vzdycky se to kousek pohlo, pak v ni zaskripalo a tahlo zustalo sekle a musel jsem ho na silu vytahnout. Je to normalni nebo se muze stat ze i ta banka na ovladani turba nejakym zpusobem odejde?
Golf IV TDI 85kw Highline
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Xkremilek píše:Kdyz uz tu resite ty turba tak ja mam problem s tim ze me prijde ze turbo ma pomalejsi nastup. Kdyz jsem zkousel rucne pohybovat regulaci turba tak tegulace chodila normalne ale prislo me ze se zasekavala ta banka, vzdycky se to kousek pohlo, pak v ni zaskripalo a tahlo zustalo sekle a musel jsem ho na silu vytahnout. Je to normalni nebo se muze stat ze i ta banka na ovladani turba nejakym zpusobem odejde?
Baňka běžně také odchází. Sřípat v ní nemá, jinak je vyrezlá zevnitř a musí jít plynule. Musíš to vyzkoušet s odpojeným táhlem od regulace. Skřípou i lopatky když mají málo místa. Ono to pak může klamat že to dělá baňka ale jsou to lopatky, takže odpojit a zkoušet každé zvlášt, pokud jsi tak neučinil.
Xkremilek
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 26 pro 2010, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Xkremilek »

Ok, dik za radu :-) skusim tu banku odpojit a uvidim ;-)
Golf IV TDI 85kw Highline
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

prosim o radu dela mi to u fabie taky. na rovince teda jeste nikdy,ale v kopci uz asi 6x. kdyz radim ze 4 na 5 vzdy kdyz drzim na podlaze tka mez prekrocena a hotovo. musim znova startovat jinak s e stim neda jet do kopce teda fakt ne. kde je ta regulace? co muzu udelat doma bez vetsiho zasahu? a dlasi otazka kolik tak stoji vycisteni tech zatuhlych lopatek? cetl sem,ze demontaz montaz turba ciste od 2500? kolik hodit proboha trva zhodit tubo pokud se povoli srouby vpohode ja to delal na JTD bylo sice zepredu,ale mel sem ho za necelou hodinku dole. pokud za takovej zasah dam skoro ž tis,protoze za cisteni chteji od 3 nahoru,tak ma cenu to vubec delat? neni lepsi vymen za repas?
zjistite z logu co to dela? ja o tom nemam poteni v tech hodnotach se nevyznam. napiste mi prosim jake dat pole ve vagu a zkusim to napichnout.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“