Toledo 81kw - nenastartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hanysek277
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 črc 2010, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Odry

Toledo 81kw - nenastartuje

Příspěvek od Hanysek277 »

Zdravím
Potřeboval bych poradit s toledem 1M 81kw. Měnil se motor za motor a nyní nejde nastartovat. Jsou udělané rozvody nově (správně nastaveny). Turbo bylo vyměněno za repas. ŘJ a snímače byly použity z předešlého motoru. Imo funguje. Na startovací sprej to jede při držení plného plynu, potom to zase zdechne. Zkoušeli jsme měnit vstřikovače, zase nic. Jsme už z toho nemocní...
Naposledy upravil(a) Hanysek277 dne 02 črc 2013, 20:08, celkem upraveno 1 x.
Hanysek277
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 črc 2010, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Odry

Příspěvek od Hanysek277 »

nikdo nic??? Zkoušel jsem tedka štelovat s předvstřikem a zase nic.... Někdo nějakej nápad??? vůbec mě už nic nenapadá :-( Dík
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Hanysek277 píše:nikdo nic??? Zkoušel jsem tedka štelovat s předvstřikem a zase nic.... Někdo nějakej nápad??? vůbec mě už nic nenapadá :-( Dík
Co sa stane ked povolis potrubie na vstrekovaci? Ja vsadzam na to ze vobec nic.

Pokial ano, ako su natom rozvody? Vidim o skocene cerpadlo tak asi o 2 zuby koli tej dymivosti a rachotu ci otackam. Ked si kolikoval pumpu, si si isty ze ten kolik vliezol kam ma?

Daj si dole kolo s pumpy a zakolikuj to este raz.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Hanysek277
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 črc 2010, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Odry

Příspěvek od Hanysek277 »

Rozvody jsou správně. No a z potrubí teče nafta :-)
A třeba chyba někde v elektrice od toho el. vstříkovače?
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

nafta musi srřikat ne tect dej na tu trubku schvalně prst jestli ti to ten tlak protlači přes prst tak bych to taky vyděl na rozvody.
Hanysek277
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 01 črc 2010, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Odry

Příspěvek od Hanysek277 »

Jo takhle myslíš. Já myslel jen povolit. Měl jsem všechny 4 úplně a celej motor i já před autem jsem byl zcákanej naftou. V sobotu nad tím strávili všichni 4 majitelé 4 servisů tady u nás sobotu ráno a na nic nepřišli :-) Co kdyby byl někde chyba na kabelu k tomu el. vstříkovači?
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

Hanysek277 píše:Jo takhle myslíš. Já myslel jen povolit. Měl jsem všechny 4 úplně a celej motor i já před autem jsem byl zcákanej naftou. V sobotu nad tím strávili všichni 4 majitelé 4 servisů tady u nás sobotu ráno a na nic nepřišli :-) Co kdyby byl někde chyba na kabelu k tomu el. vstříkovači?
to není el vstřikovač je to normální pružinovej vstřik kterej snímá zdvih jehly máš bud vačku nebo čerpadlo o 180stupnů
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

taky bych si typ vačku o 180 stupnů jinde mi když dělali rozvody na mí oktě tak se nám to taky povedlo otočit a dodnes nevim jak (noteeth)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
j.aro
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 kvě 2013, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od j.aro »

mal som ten isty problem, posunul som cerpadlo o dva zuby skor, tak mi to nastartovalo s velkym klepotanim, na chybe bolo jedno zdvihatko, vsimol som si ze v jednom mieste pri pretacani motora to zachytava, vychadzalo mi to na prve zdvihatko, po vymene za stare co bolo po ruke a vrateni cerpadla ako ma byt motor startuje normalne
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33597
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lanostarter ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“