EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

já tam mám obyč plech, jedničku, a drží několik let
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

tak když se tam nechá trubka věřím že stačí 1ka protože to vystuží těch 5mm co je na ni, ale ja ji chci vyhodit... vyřešim to že dám dvě ty trojky na sebe a bude...-)
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
mirob12
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 02 čer 2011, 14:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od mirob12 »

múže sa použiť aj pozinkovaný plech ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Samo, má i antikorozní ochranu. :)
nepropadat panice...
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

jaká síla plechu na zaslepení je nejideálnější?
z-x-r
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 06 úno 2012, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od z-x-r »

Par foto oboje sani SDI 98 jedno najeto 280tis druhe 320tis a vysledek vidite.
Nejhorsi je ale ten karbon v zahybech kde nejde poradne vydrbat spatny pristup.
Ocista odmoceni cele naftou a pak silnou wapkou vyrvat ven a ani to neni vse lek.
Druhe sani jen tak zbezne oskrabane sroubovakem a bylo tam HRST sazi.
Chudak motor kdyz musi zrat takovej bordel.
Druha klapka horsi zalepena krasne mazutem olejem z odduchu a sazema...uplna plastelina.
Foto:
http://profil.lide.cz/pdvep/fotogalerie ... 71#galerie
Repa SDI zatim zaspuntovana.
Koupim - Zadni napravu kotoucovku celou v dobrem stavu ibiza cordoba.
Koupim - Plastove kryty prahu Cordoba Ibiza
Koupim - zadni strisku 3tich dveri. Ibiza
casial
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12 črc 2013, 21:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Holešov

Příspěvek od casial »

Dnes jsem nechal zaslepit EGR u své Corolly (1,4D4D, r.2005), zároveň s chiptuningem.
Auto jede líp a žere méně, otázka je, za co může EGR a za co čip. (Jestli to bylo u takhle starého auta s 165tis.km na tacho rozumné se mě ptejte tak za dva roky). Nicméně, po shlédnutí fotek sání tady na fóru se chci zeptat - neměl bych to nechat někde vyčistit? Nebo mám spolehnout na to, že to udělali při tom zaslepování? Nějak jsem se jich na to neptal, resp. teď až jsem jim poslal email...
Toyota Corolla 1,4 D4D
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

co pouzivate za chemii pri cisteni jake nacini a postup.
Ja to kdysi zkousel vsemoznyma odmastovadlama a ruznyma kartacky co jsem doma nasel.Zvlaste sani dlouho vzdorovalo ale moc sem tomu nedal nastesti jsem to nemel takovy extrem jak vidim tady. Ale je to 5 let budu muset na to mrknout.
Diky za rady, postup
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

co pouzivate za chemii pri cisteni jake nacini a postup.
Ja to kdysi zkousel vsemoznyma odmastovadlama a ruznyma kartacky co jsem doma nasel.Zvlaste sani dlouho vzdorovalo ale moc sem tomu nedal nastesti jsem to nemel takovy extrem jak vidim tady. Ale je to 5 let budu muset na to mrknout.
Diky za rady, postup
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ja pouzivam benzin
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja cistic na glil :-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4884
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

technický aceton a nebo je dobrý čistič škrtících klapek...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
HondaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 23 lis 2009, 21:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Walachia

Příspěvek od HondaRS »

No at nenaleptam vnitřní stranu toho klinikoveho sani;-)
rizecek
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 srp 2010, 08:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

:(

Příspěvek od rizecek »

Zdravim, mam auto so zaslepenym egr ventilom (cca 3 roky). Vraj to bolo spravene kvoli dlhsej vydrzi turba. Neviem aky tah ma 81kW octavia bez tejto upravy, no mne tahala dobre. Dnes po navrate zo servisu (vymena rozvodov, oleja, filtrov) citim tah turba citim len na 1, 2,..na 3,4, to ide ako sdi.. Vraj mi cistili aj EGR, neviem naco ked je zaslepeny. Moze mi niekto vysvetlit ako moze byt EGR ventil zasraty ked je zaslepeny? (inak EGR je vazne uteceny od oleja a pritom mi ziaden motorovy olej nechyba, stale ho mam rovnako).
..zistil som ze som mal naliate viac oleja o 0,7L minimalne :-/ ..uz som ho odsal, mal by som skontrolovat este nieco dalsie?
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

Chtel bych se podelit u OI ASV (2005) jak mozna se vyhnou sviceni kontrolky emise pri odstaveni EGR.

Nastavit EGR na maximalni privreni (hodnota 33768) - originalni prutok vahy 250mg/R, po privreni EGR ukazuje 370mg/R.
Pote odstavit EGR (ja odstavoval zaslepenim hadicky pouze) - nyni vaha ukazuje na volnobeh 470mg/R.
Smazani adaptacnich hodnot.

Na toto nastaveni jsem ujel jiz vice jak 500km - bez rozsviceni kontrolky "emise do dilny" (zluta ikona motoru).

Pokud nekdo to budete take jeste zkouset dejte se vedet, zda vam to take fungovalo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“