T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PETRJELINEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2010, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: litohoř131

Příspěvek od PETRJELINEK »

vstřiky ti někdo skoušel ja jsem se s tim už setkal že byly normálně ucpany a po výměně dábel
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

zkusil bych napojit na kanystr a projet když pořád stejný tak vstřiky dát na zkoušku! A když taky nic tak popoklepnout štelverk (vršek čerpadla) ale fakt strašně opatrně!
koudak
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25 pro 2009, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od koudak »

To wattsound - "... Všimnul jsem si ale, že jsou pěkně zaneřáděné i svody vzduchu do motoru pod tím eGRem. Na to jsem už neměl naprosto sílu a chuť ale čistit. Snad někdy příště ........až budu dávat čip..."

Sací svody na T4 2,5 TDI jsem čistil nedávno, fakt príma práce, tak na půl dne, - ale z tý "bandasky" jsem vyšťoural asi půl kýble mastnejch sazí. Každopádně vyčištěný svody a zaslepenej EGR jsou znát,řekl bych že to jde znatelně ochotněji od spodních otáček, i na volnoběh to má klidnější chod...
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

t4

Příspěvek od skeletor »

tak co, přišels na to?
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Já to hodil do kopřiv - vymontoval jsem turbo dál ho přezkoušet a údajně je KO. Už tomu i věřím, jelikož mám úplně vše proměřené a vše je v pořádku. Shodou okolností mi dorazí v týdnu nové tak dám vědět.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

postoupil si nejak? stejny auto, stejny problem, vsechno co psals sem taky delal, ale zadny realny postup. akorat me to turbo navic dosahne tak 2/3 toho plniciho tlaku a vaha se i na volnobeh i na jizdu line pohybuje jen tak mezi 500 a 650 ani vic ani min
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Turbo nové stav stále stejný - budu se tím muset začít více zabývat ale nemám na to čas.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

hele tak u mě to nakonec byl ucpanej kat - vyřízl sem ho a navařil místo něj trubku a jezdí to pěkně.
Jestli si poblíž Brna, tak se na to můžem kouknout
R
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Kat mám vytlučen - vážně už nevím kam a na co sáhnout.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

no a co si dělal všechno, a co to aktuálně dělá to auto? Máš nějakej log?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Řešil sem nedávno ten sám problém na samém autě. Mně to psalo závadu na stopventilu na čerpadle.

Dal bych preventivně novej, muže dávat málo paliva.

Pokud jsem mimo, tak se omlouvám,ale tohle se stalo i mě.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Co jsem resil ty cars, vetsinou ucpanej KAT.A ani se nedivim, takova mala kostka.
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

u těch transportérů to zas taková malá kostka není:-)
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Rob píše:no a co si dělal všechno, a co to aktuálně dělá to auto? Máš nějakej log?
tema jsem zakládal já log je na začátku ale najedu klidně znovu.
Celý problém je v tom že tlak turba požadovaný je menší přibližně o 200mb téměř v celém rozsahu otáček - prostě to auto jede jen z kopce.
Paměť závad - bez
Co jsem dělal.
Kompletní kontrola a proměření kabelového svazku
Nová váha vzduchu - byla vadná
Kontrola rozvodů
Kontrola vstřikovačů
Kontrola a výměna hadiček
Kontrola snímače tlaku v jednotce - porovnáno s externím měřákem
připojeným na intercoler
Výměna turba - bylo volné dávalo olej
Nechal jsem zkontrolovat a přetěsnit čerpadlo
Vyřadil jsem EGR
Prosím jeden dotaz: jak jednotka hodnotí dávku paliva - to co ukazuje Vag je tuším hodnota spočítaná - je nějaká metoda jak naměřit skutečnou - pdívám se ještě na ten stop ventil od samého začátku mám totiž dojem že tam jde málo nafty - v žádném režimu otáček motor nezakouří.
Docela rád bych to již vyřešil - naměřím vám co chcete jen již nevím co ještě prověřit
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

a co n75? nemůže být vadnej?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“