T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 149
- Registrován: 10 úno 2010, 21:50
- Bydliště: litohoř131
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
To wattsound - "... Všimnul jsem si ale, že jsou pěkně zaneřáděné i svody vzduchu do motoru pod tím eGRem. Na to jsem už neměl naprosto sílu a chuť ale čistit. Snad někdy příště ........až budu dávat čip..."
Sací svody na T4 2,5 TDI jsem čistil nedávno, fakt príma práce, tak na půl dne, - ale z tý "bandasky" jsem vyšťoural asi půl kýble mastnejch sazí. Každopádně vyčištěný svody a zaslepenej EGR jsou znát,řekl bych že to jde znatelně ochotněji od spodních otáček, i na volnoběh to má klidnější chod...
Sací svody na T4 2,5 TDI jsem čistil nedávno, fakt príma práce, tak na půl dne, - ale z tý "bandasky" jsem vyšťoural asi půl kýble mastnejch sazí. Každopádně vyčištěný svody a zaslepenej EGR jsou znát,řekl bych že to jde znatelně ochotněji od spodních otáček, i na volnoběh to má klidnější chod...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Řešil sem nedávno ten sám problém na samém autě. Mně to psalo závadu na stopventilu na čerpadle.
Dal bych preventivně novej, muže dávat málo paliva.
Pokud jsem mimo, tak se omlouvám,ale tohle se stalo i mě.
Dal bych preventivně novej, muže dávat málo paliva.
Pokud jsem mimo, tak se omlouvám,ale tohle se stalo i mě.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
tema jsem zakládal já log je na začátku ale najedu klidně znovu.Rob píše:no a co si dělal všechno, a co to aktuálně dělá to auto? Máš nějakej log?
Celý problém je v tom že tlak turba požadovaný je menší přibližně o 200mb téměř v celém rozsahu otáček - prostě to auto jede jen z kopce.
Paměť závad - bez
Co jsem dělal.
Kompletní kontrola a proměření kabelového svazku
Nová váha vzduchu - byla vadná
Kontrola rozvodů
Kontrola vstřikovačů
Kontrola a výměna hadiček
Kontrola snímače tlaku v jednotce - porovnáno s externím měřákem
připojeným na intercoler
Výměna turba - bylo volné dávalo olej
Nechal jsem zkontrolovat a přetěsnit čerpadlo
Vyřadil jsem EGR
Prosím jeden dotaz: jak jednotka hodnotí dávku paliva - to co ukazuje Vag je tuším hodnota spočítaná - je nějaká metoda jak naměřit skutečnou - pdívám se ještě na ten stop ventil od samého začátku mám totiž dojem že tam jde málo nafty - v žádném režimu otáček motor nezakouří.
Docela rád bych to již vyřešil - naměřím vám co chcete jen již nevím co ještě prověřit