jaká regulace tam má obtokové turbo a pokud ho odpojil tak mu to jede pořád stejněFandaTDI píše:blueabbys - četl jsem jen zběžně tuhle stránku a po absolvování všeho přečtenýho se mi to nechce ani psát, ale ACV mě zajímá (ač s tlakem nemam problém ani s horší váhou, i když turbo je docela slyšet...) a nedá mi to - vůbec nemaká regulace, takže hadičky - kontrola dle elsy,ap. nebo N75 a okolo (př. dráty k němu) - musel bych taky hledat jak přesně to u tohohle motoru je, zatim nevim o moc víc než že zdvihátka jsou totožný s 1.9AFN - krom počtu) , napiš jak pokročíš nebo jestli si s něčim nebudeš vědět rady, kdyžtak se do tý elsy mrknu nebo třeba blejsknu hadičky, ap.
T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
za mna vaha dava malo kont. KONTAKTOV lebo ani z pozicanou vahou Ti to nejde dobre a este to skus prejst bez vzduchoveho filtra ked nie skusil by som nanovo zmerat tlaky nateplo a studeno
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Mně to taky ukazovalo, že váha dává málo a tudíž i turbo nenafoukne, když nemá z čeho, ale viděl bych to na NĚCO s naftou, málo nafty,ale pokud sem dobře četl, udělal vše od nádrže po čerpadlo,vstřiky a čerpadlo nehází chybu.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

slovacek.milos - to se na to mam fakt dívat?
Nevim, jak se lišej třeba ročníkově co do osazení dílů, co přesně tam má za turbo (a podrobněji jsem moc zatim neměl potřebu zkoumat ani to naše - mam pocit, že KKK, ročník 98 ), ale taky mi to padalo občas do nouzáku, když byla nějaká hadička za IC vypadlá ...
edit: tady je log imho vcelku "v richtiku" (až na ten "náběh"), tak si porovnej 3.pole 11.bloku ...
http://ulozto.cz/x33VqTQT/log-acv-2-csv

edit: tady je log imho vcelku "v richtiku" (až na ten "náběh"), tak si porovnej 3.pole 11.bloku ...
http://ulozto.cz/x33VqTQT/log-acv-2-csv
pašíkombi AFN B597
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Diodu už jsem také zkoušel je to první log úplně na první stránce tam váha dávala kolem 1000mg a tlak kulhalMad_Boxs píše:Zkus místo váhy diodu, pak ještě zlobí utěsnění sacího potrubí mezi váhou a turbem - O kroužek, nebo uvolněná plastová hadice na přírubě turba. Pokud ti nedá váha, nedá potom jednotka naftu, když není nafta tak nejsou zplodiny, které neroztočí turbo, turbo nedá tlak.........to je potom krásnej kolotoč.
Já už zkoušel asi vše

Jen ještě jednou podotýkám turbo je přetlakové tzn. že to bez regulace mělo jet až do roztrhání těla
V týdnu na to ještě kouknu - i když už auto není moje stejně mne to sere.
Postupně projdu ještě jednou, vše co je zde napsané a popsané. Díky moc, že se tím vůbec zabýváte.
slovacek.milos píše:Slabší verze 75kw je co?FandaTDI píše:slovacek.milos - to se na to mam fakt dívat?![]()
já jen tak nedávno jsem řešil poslední model T4 a dívám se obtok
pk jsem volal borcovi co tomu rozumí a ten mi řejk že ty slabší verze 75kW táhno až od dvo tisíc
Je 65kw ,75kw, 111kw
Nevím jak vám, ale co dělám 75kw T4 tak motory táhnout velice hezky, 65kw je zprzněnina bez IC s vstřikovačema Stanadyne a nebo ještě jedné firmy ( nemohu si vzpomenout na jméno ).
Ono tohle turbíčko bude kulhat vždy, já jsem taky pod čarou, ale mě to celkem jede, i když... Potom sednu do kokty 81kW a jsem v šoku. Přeci jenom ten motor tahá 2t káru.blueabyss píše:Diodu už jsem také zkoušel je to první log úplně na první stránce tam váha dávala kolem 1000mg a tlak kulhalMad_Boxs píše:Zkus místo váhy diodu, pak ještě zlobí utěsnění sacího potrubí mezi váhou a turbem - O kroužek, nebo uvolněná plastová hadice na přírubě turba. Pokud ti nedá váha, nedá potom jednotka naftu, když není nafta tak nejsou zplodiny, které neroztočí turbo, turbo nedá tlak.........to je potom krásnej kolotoč.
Já už zkoušel asi vše![]()
Jen ještě jednou podotýkám turbo je přetlakové tzn. že to bez regulace mělo jet až do roztrhání těla
V týdnu na to ještě kouknu - i když už auto není moje stejně mne to sere.
Postupně projdu ještě jednou, vše co je zde napsané a popsané. Díky moc, že se tím vůbec zabýváte.
Než se to turbo trochu rozdejchá, tak už tam jsou 2k ot. Ale na dálnici mi to dá těch 160, ale na 5ku se přes 4k ot. nedostanu.
Jinak ještě pozor, montovali se tam různé převodovky, s rozdílnými převody!!!
Mám testovací kopeček, kde testuju jednotlivá auta. S mým tranďákem tam mám 80km, 55kW octávka tam udělá 90 a 81kW tam dá 110km.
Nechci ti šahat do svědomí, ale jen jestli nehoníš vzdušné zámky. Tím se tě nechci dotknout, nebo tě urazit.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama