T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jinak už možná plácám, ale co mě ještě napadlo, když sem nad tím přemýšlel při jízdě.
- máš tak o-kroužek v dobrým stavu na té plastové přírubě do turba? Často se zapeče až skoro do tvrdosti plastu a pak to tama utíká - obecně je toto slabý místo sání
- zkusil si jinej intercooler? Jestli není dírka v tom žebrování, která se projeví jen při tlaku
- ověřoval si někde, jestli máš správnou ŘJ, k tvýmu autu?
Ještě jeden dotaz, to auto přestalo jezdit, nebo si ho pořídil už nejezdící?
Sorry, jestli už si odpovídal na toto, nemám čas to číst dozadu, ale rád bych pomohl.
- máš tak o-kroužek v dobrým stavu na té plastové přírubě do turba? Často se zapeče až skoro do tvrdosti plastu a pak to tama utíká - obecně je toto slabý místo sání
- zkusil si jinej intercooler? Jestli není dírka v tom žebrování, která se projeví jen při tlaku
- ověřoval si někde, jestli máš správnou ŘJ, k tvýmu autu?
Ještě jeden dotaz, to auto přestalo jezdit, nebo si ho pořídil už nejezdící?
Sorry, jestli už si odpovídal na toto, nemám čas to číst dozadu, ale rád bych pomohl.
jo, tu hadicovou sponu bych taky doporučil, fakt je to napytel vymyšlený.Tomas.cz píše:Jo na ten kroužek bacha, kolikrát je tam vůle, že se trubka na nátrubku turba mele sem tam, já tam dávám pro jistotu hadicovou sponu.
Jinak sem si nakonec dal tu práci a pročet to celý, a nechceš sem dát aktuální log? Našel sem jen starej, kterej byl ještě před výměnou váhy, naloguj 3, 10, 11, a nech tam i trochu volnoběhu, ideálně volnoběhu normálně 1, 2, rozjezd a v cca 1800ot na 2 tam vraž trojku a plnej kotel až co to dá a pak po přezaření na 4 to stopni.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Teď mne ještě napadlo - co prosím dělá ŘJ když je v nouzáku ????
Ona sice žádnou závadu nehlásí, ale něco možná omezí - potřebuji vědět co - je to dávka paliva? Konkrétně ve vyších otáčkách v době kdy má začít tlačit turbo?
Nebyl by toto možný problém - teď jen zjistit co má jít za signál do čerpadla a na co se píchnout.
Ona sice žádnou závadu nehlásí, ale něco možná omezí - potřebuji vědět co - je to dávka paliva? Konkrétně ve vyších otáčkách v době kdy má začít tlačit turbo?
Nebyl by toto možný problém - teď jen zjistit co má jít za signál do čerpadla a na co se píchnout.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Včerejší :
http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
skupina 01 10 11
čtyřku bych tam již nedal nebo=t by se to zastavilo
To auto se opravdu chová jak kdyby bylo v klasickém nouzáku.
K té skupině 3 : auto je r.v 1996
cituji: L.Fleischhans
Hodnoty nasávání vzduchu jsou v kanále 003 udávány u VW dvojím způsobem. Od roku ca 2008 se zde objevuje skutečně očekávané množství vzduchu ve všech režimech, pak by po sobě šplhající křivky "specified" a "actual" byly správně, ale toto je starší model, kde blok naměřených hodnot ve sloupci "specified" (očekávaná hodnota) udává hodnoty zobrazované tvarem křivky jen do hranice povolené aktivace AGR ventilu a nad ní jž nikoliv, protože tato funkce kanálu 003 byla kdysi uvažována jen na kontrolu zpětného vedení spalin AGR, nikoliv na zkoušku plného výkonu, kdy AGR již nesmí být aktivní. Takže křivku množství vzduchu aktuálně nasávaného při této zkoušce !!! NEPOROVNÁVÁME !!! s křivkou specifikovanou!
http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
skupina 01 10 11
čtyřku bych tam již nedal nebo=t by se to zastavilo

To auto se opravdu chová jak kdyby bylo v klasickém nouzáku.
K té skupině 3 : auto je r.v 1996
cituji: L.Fleischhans
Hodnoty nasávání vzduchu jsou v kanále 003 udávány u VW dvojím způsobem. Od roku ca 2008 se zde objevuje skutečně očekávané množství vzduchu ve všech režimech, pak by po sobě šplhající křivky "specified" a "actual" byly správně, ale toto je starší model, kde blok naměřených hodnot ve sloupci "specified" (očekávaná hodnota) udává hodnoty zobrazované tvarem křivky jen do hranice povolené aktivace AGR ventilu a nad ní jž nikoliv, protože tato funkce kanálu 003 byla kdysi uvažována jen na kontrolu zpětného vedení spalin AGR, nikoliv na zkoušku plného výkonu, kdy AGR již nesmí být aktivní. Takže křivku množství vzduchu aktuálně nasávaného při této zkoušce !!! NEPOROVNÁVÁME !!! s křivkou specifikovanou!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Díky Díky - pokud se k autu zítra dostanu tak naloguji jak požaduješ.Rob píše:jo, tu hadicovou sponu bych taky doporučil, fakt je to napytel vymyšlený.Tomas.cz píše:Jo na ten kroužek bacha, kolikrát je tam vůle, že se trubka na nátrubku turba mele sem tam, já tam dávám pro jistotu hadicovou sponu.
Jinak sem si nakonec dal tu práci a pročet to celý, a nechceš sem dát aktuální log? Našel sem jen starej, kterej byl ještě před výměnou váhy, naloguj 3, 10, 11, a nech tam i trochu volnoběhu, ideálně volnoběhu normálně 1, 2, rozjezd a v cca 1800ot na 2 tam vraž trojku a plnej kotel až co to dá a pak po přezaření na 4 to stopni.
Má ho nový majitel - zkusím se s ním dohodnout.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Toto jsem nějak přehjédl .Rob píše:jinak už možná plácám, ale co mě ještě napadlo, když sem nad tím přemýšlel při jízdě.
- máš tak o-kroužek v dobrým stavu na té plastové přírubě do turba? Často se zapeče až skoro do tvrdosti plastu a pak to tama utíká - obecně je toto slabý místo sání
- zkusil si jinej intercooler? Jestli není dírka v tom žebrování, která se projeví jen při tlaku
- ověřoval si někde, jestli máš správnou ŘJ, k tvýmu autu?
Ještě jeden dotaz, to auto přestalo jezdit, nebo si ho pořídil už nejezdící?
Sorry, jestli už si odpovídal na toto, nemám čas to číst dozadu, ale rád bych pomohl.
Ke mě se dostalo jako nepojízdné
Intercoler jsem natlakoval ve vodě
ŘJ jsem porovnával patří tam
Na to sání se musím podívat, ale předpokládám že je v pořádku - ověřím
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jako nevím, mně udělali čerpadlo čerpadlo a museli mi ho doladit na autě,protože to nedrželo správně volnoběh,kleplo se po hlavě a bylo to OK!To musí říct ten kdo si nechal sladit čerpadlo v bošu!
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Na tom prvním logu byla váha s diodou jako pokus - ale stejně ten nárust byl hrozně pomalý a nejelo to.Rob píše:hele, ale ten první log, na 1. stránce tématu, pokud se dívám správně, tak dosáhl správné hodnoty turba, což je těch cca 1900, akorát to pomalu nastupovalo, ale teď máš turbo stabilně o cca 200-300, níž, je to tak? Co se stalo, že se to tak změnilo a už to nedosáhne té max. hodnoty?
Podívej se kde to turbo začalo brát - po té ho otevřela regulace.
tak dloho jsem laboroval a čistil až jsem ho poslal na kontrolu přišlo rozdělané že je KO tak jsem auto hodil do kopřiv a pohrával si s myšlenkou, že koupím nové - to si koupil až nový majitel a já byl tak nějak vnitřně přesvědčen že to po té pojede - opak je pravdou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Kamoš měl na pašiku TDI PD trysky též ukázkový, ale při 42°C, při 90°C to stejně naftu nedávalo. 2x je v Brně v bošu kontrolovali, 2x OK,dal jiný a jelo to. Nikdy nikomu nevěřblueabyss píše:Volnoběh je ukázkový

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33508
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Tak stav stále setrvalý. Zkontroloval jsem ještě vše co jste zde napsali.
Tzn:
vstup sání do turba - těsný¨
stop ventil - funkční
výfuk průchozí hadičky dobře zapojeny
Podotýkám EGR OFF - je to vidět na váze při volnoběhu
http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
skupina 01 10 11
http://leteckaposta.cz/311745895
skupina 03 10 11 - volnoběh st 1 st 2 st 3 st4 - viz poloha plynu( ať vás nemate 1 musel jsem přizastavit kvůli sanitě)
http://leteckaposta.cz/487692373
skupina 03 08 11 - volnoběh st 1 st 2 st 3 st4 - viz poloha plynu
Já už vážně nevím - zítra ještě zkusím ojebat zalepit váhu - zvýším průtok vzduchu - jestli to něco udělá, ale nejspíše bude turbo ve vysokých otáčkách tlačit ale náběh bude pomalý - víceméně to samé co s diodou.
Pokud někdo může relevantně posoudit ty dávky paliva - ten motor nezačoudí ani na místě ani za jízdy.
Pro ty co nechtějí číst celé:
Jedná se o systém s regulací tlaku turba pomocí zaznamenaného přetlaku teprve po té dochází k otevření turba baypasem , vypojením hadičky od ovládací dózy turba docílíme maximálního tlaku turba, tímto víceméně vyřadíme ventil N75. Katalyzátor je průchozí (není tam) mělo by tedy docházet k maximálnímu tlaku turba při akceleraci a docházet k omezení dodávky vstřiku po přesažení požadovaného tlaku - tohoto není možno dosáhnout. Dle logu je znatelný nedostatečný tlak turba a nedosahuje požadovanou hodnotu, to se projevuje na váze malým množstvím nasátého vzduchu a tímto i částečně potvrzuje těsnost sací větve. Chybové kódy nejsou zaznamenané.
Čerpadlo po kontrole - stolice
Rozvody po kontrole
Hydroštely nové
Vačka nová
Předvstřik dle td grafu OK
-
Tzn:
vstup sání do turba - těsný¨
stop ventil - funkční
výfuk průchozí hadičky dobře zapojeny
Podotýkám EGR OFF - je to vidět na váze při volnoběhu
http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
skupina 01 10 11
http://leteckaposta.cz/311745895
skupina 03 10 11 - volnoběh st 1 st 2 st 3 st4 - viz poloha plynu( ať vás nemate 1 musel jsem přizastavit kvůli sanitě)
http://leteckaposta.cz/487692373
skupina 03 08 11 - volnoběh st 1 st 2 st 3 st4 - viz poloha plynu
Já už vážně nevím - zítra ještě zkusím ojebat zalepit váhu - zvýším průtok vzduchu - jestli to něco udělá, ale nejspíše bude turbo ve vysokých otáčkách tlačit ale náběh bude pomalý - víceméně to samé co s diodou.
Pokud někdo může relevantně posoudit ty dávky paliva - ten motor nezačoudí ani na místě ani za jízdy.
Pro ty co nechtějí číst celé:
Jedná se o systém s regulací tlaku turba pomocí zaznamenaného přetlaku teprve po té dochází k otevření turba baypasem , vypojením hadičky od ovládací dózy turba docílíme maximálního tlaku turba, tímto víceméně vyřadíme ventil N75. Katalyzátor je průchozí (není tam) mělo by tedy docházet k maximálnímu tlaku turba při akceleraci a docházet k omezení dodávky vstřiku po přesažení požadovaného tlaku - tohoto není možno dosáhnout. Dle logu je znatelný nedostatečný tlak turba a nedosahuje požadovanou hodnotu, to se projevuje na váze malým množstvím nasátého vzduchu a tímto i částečně potvrzuje těsnost sací větve. Chybové kódy nejsou zaznamenané.
Čerpadlo po kontrole - stolice
Rozvody po kontrole
Hydroštely nové
Vačka nová
Předvstřik dle td grafu OK
-