T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

jinak už možná plácám, ale co mě ještě napadlo, když sem nad tím přemýšlel při jízdě.
- máš tak o-kroužek v dobrým stavu na té plastové přírubě do turba? Často se zapeče až skoro do tvrdosti plastu a pak to tama utíká - obecně je toto slabý místo sání
- zkusil si jinej intercooler? Jestli není dírka v tom žebrování, která se projeví jen při tlaku
- ověřoval si někde, jestli máš správnou ŘJ, k tvýmu autu?

Ještě jeden dotaz, to auto přestalo jezdit, nebo si ho pořídil už nejezdící?

Sorry, jestli už si odpovídal na toto, nemám čas to číst dozadu, ale rád bych pomohl.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ještě taková blbost dá se prohodit zásuvka mezi ventilem egr a turba.odpoj si ventil reg tlaku a sleduj co se ti zapíše za závadu aby je někdo neprohodil.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14429
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo na ten kroužek bacha, kolikrát je tam vůle, že se trubka na nátrubku turba mele sem tam, já tam dávám pro jistotu hadicovou sponu.
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

Tomas.cz píše:Jo na ten kroužek bacha, kolikrát je tam vůle, že se trubka na nátrubku turba mele sem tam, já tam dávám pro jistotu hadicovou sponu.
jo, tu hadicovou sponu bych taky doporučil, fakt je to napytel vymyšlený.

Jinak sem si nakonec dal tu práci a pročet to celý, a nechceš sem dát aktuální log? Našel sem jen starej, kterej byl ještě před výměnou váhy, naloguj 3, 10, 11, a nech tam i trochu volnoběhu, ideálně volnoběhu normálně 1, 2, rozjezd a v cca 1800ot na 2 tam vraž trojku a plnej kotel až co to dá a pak po přezaření na 4 to stopni.
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Teď mne ještě napadlo - co prosím dělá ŘJ když je v nouzáku ????
Ona sice žádnou závadu nehlásí, ale něco možná omezí - potřebuji vědět co - je to dávka paliva? Konkrétně ve vyších otáčkách v době kdy má začít tlačit turbo?
Nebyl by toto možný problém - teď jen zjistit co má jít za signál do čerpadla a na co se píchnout.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Včerejší :
http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
skupina 01 10 11
čtyřku bych tam již nedal nebo=t by se to zastavilo (wallbash)

To auto se opravdu chová jak kdyby bylo v klasickém nouzáku.

K té skupině 3 : auto je r.v 1996
cituji: L.Fleischhans
Hodnoty nasávání vzduchu jsou v kanále 003 udávány u VW dvojím způsobem. Od roku ca 2008 se zde objevuje skutečně očekávané množství vzduchu ve všech režimech, pak by po sobě šplhající křivky "specified" a "actual" byly správně, ale toto je starší model, kde blok naměřených hodnot ve sloupci "specified" (očekávaná hodnota) udává hodnoty zobrazované tvarem křivky jen do hranice povolené aktivace AGR ventilu a nad ní jž nikoliv, protože tato funkce kanálu 003 byla kdysi uvažována jen na kontrolu zpětného vedení spalin AGR, nikoliv na zkoušku plného výkonu, kdy AGR již nesmí být aktivní. Takže křivku množství vzduchu aktuálně nasávaného při této zkoušce !!! NEPOROVNÁVÁME !!! s křivkou specifikovanou!
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Rob píše:
Tomas.cz píše:Jo na ten kroužek bacha, kolikrát je tam vůle, že se trubka na nátrubku turba mele sem tam, já tam dávám pro jistotu hadicovou sponu.
jo, tu hadicovou sponu bych taky doporučil, fakt je to napytel vymyšlený.

Jinak sem si nakonec dal tu práci a pročet to celý, a nechceš sem dát aktuální log? Našel sem jen starej, kterej byl ještě před výměnou váhy, naloguj 3, 10, 11, a nech tam i trochu volnoběhu, ideálně volnoběhu normálně 1, 2, rozjezd a v cca 1800ot na 2 tam vraž trojku a plnej kotel až co to dá a pak po přezaření na 4 to stopni.
Díky Díky - pokud se k autu zítra dostanu tak naloguji jak požaduješ.
Má ho nový majitel - zkusím se s ním dohodnout.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Rob píše:jinak už možná plácám, ale co mě ještě napadlo, když sem nad tím přemýšlel při jízdě.
- máš tak o-kroužek v dobrým stavu na té plastové přírubě do turba? Často se zapeče až skoro do tvrdosti plastu a pak to tama utíká - obecně je toto slabý místo sání
- zkusil si jinej intercooler? Jestli není dírka v tom žebrování, která se projeví jen při tlaku
- ověřoval si někde, jestli máš správnou ŘJ, k tvýmu autu?

Ještě jeden dotaz, to auto přestalo jezdit, nebo si ho pořídil už nejezdící?

Sorry, jestli už si odpovídal na toto, nemám čas to číst dozadu, ale rád bych pomohl.
Toto jsem nějak přehjédl .
Ke mě se dostalo jako nepojízdné
Intercoler jsem natlakoval ve vodě
ŘJ jsem porovnával patří tam
Na to sání se musím podívat, ale předpokládám že je v pořádku - ověřím
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Rob
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 23 lis 2009, 21:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rob »

hele, ale ten první log, na 1. stránce tématu, pokud se dívám správně, tak dosáhl správné hodnoty turba, což je těch cca 1900, akorát to pomalu nastupovalo, ale teď máš turbo stabilně o cca 200-300, níž, je to tak? Co se stalo, že se to tak změnilo a už to nedosáhne té max. hodnoty?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jako nevím, mně udělali čerpadlo čerpadlo a museli mi ho doladit na autě,protože to nedrželo správně volnoběh,kleplo se po hlavě a bylo to OK!To musí říct ten kdo si nechal sladit čerpadlo v bošu!
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Volnoběh je ukázkový :)
Naposledy upravil(a) blueabyss dne 22 črc 2013, 23:13, celkem upraveno 2 x.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Rob píše:hele, ale ten první log, na 1. stránce tématu, pokud se dívám správně, tak dosáhl správné hodnoty turba, což je těch cca 1900, akorát to pomalu nastupovalo, ale teď máš turbo stabilně o cca 200-300, níž, je to tak? Co se stalo, že se to tak změnilo a už to nedosáhne té max. hodnoty?
Na tom prvním logu byla váha s diodou jako pokus - ale stejně ten nárust byl hrozně pomalý a nejelo to.
Podívej se kde to turbo začalo brát - po té ho otevřela regulace.
tak dloho jsem laboroval a čistil až jsem ho poslal na kontrolu přišlo rozdělané že je KO tak jsem auto hodil do kopřiv a pohrával si s myšlenkou, že koupím nové - to si koupil až nový majitel a já byl tak nějak vnitřně přesvědčen že to po té pojede - opak je pravdou.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

blueabyss píše:Volnoběh je ukázkový :)
Kamoš měl na pašiku TDI PD trysky též ukázkový, ale při 42°C, při 90°C to stejně naftu nedávalo. 2x je v Brně v bošu kontrolovali, 2x OK,dal jiný a jelo to. Nikdy nikomu nevěř :)
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

s ničím nehýbej jen mrkni vagem to tam v některém okně najdeš v bloku měřených hodnot

napsali ti podle čeho slápneš a dávka se zvedá pokud jedeš při decelerací skočí OOO

podle mě alepořád k ničemu co jsem o tom přečetl a pořád to nejede tak

podpálit :bang:
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Tak stav stále setrvalý. Zkontroloval jsem ještě vše co jste zde napsali.
Tzn:
vstup sání do turba - těsný¨
stop ventil - funkční
výfuk průchozí hadičky dobře zapojeny
Podotýkám EGR OFF - je to vidět na váze při volnoběhu


http://leteckaposta.cz/332512451 jízda do prudkého kopce 3 plný
http://leteckaposta.cz/474785928 jízda do menšího kopce 3 plný
skupina 01 10 11


http://leteckaposta.cz/311745895
skupina 03 10 11 - volnoběh st 1 st 2 st 3 st4 - viz poloha plynu( ať vás nemate 1 musel jsem přizastavit kvůli sanitě)

http://leteckaposta.cz/487692373
skupina 03 08 11 - volnoběh st 1 st 2 st 3 st4 - viz poloha plynu

Já už vážně nevím - zítra ještě zkusím ojebat zalepit váhu - zvýším průtok vzduchu - jestli to něco udělá, ale nejspíše bude turbo ve vysokých otáčkách tlačit ale náběh bude pomalý - víceméně to samé co s diodou.

Pokud někdo může relevantně posoudit ty dávky paliva - ten motor nezačoudí ani na místě ani za jízdy.

Pro ty co nechtějí číst celé:
Jedná se o systém s regulací tlaku turba pomocí zaznamenaného přetlaku teprve po té dochází k otevření turba baypasem , vypojením hadičky od ovládací dózy turba docílíme maximálního tlaku turba, tímto víceméně vyřadíme ventil N75. Katalyzátor je průchozí (není tam) mělo by tedy docházet k maximálnímu tlaku turba při akceleraci a docházet k omezení dodávky vstřiku po přesažení požadovaného tlaku - tohoto není možno dosáhnout. Dle logu je znatelný nedostatečný tlak turba a nedosahuje požadovanou hodnotu, to se projevuje na váze malým množstvím nasátého vzduchu a tímto i částečně potvrzuje těsnost sací větve. Chybové kódy nejsou zaznamenané.
Čerpadlo po kontrole - stolice
Rozvody po kontrole
Hydroštely nové
Vačka nová
Předvstřik dle td grafu OK
-
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“