T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Ten stop ventil je ale kurva, on pomocí diagnostiky muže chodit, ale pustí málo paliva, jak řikam, to že to bylo na stolici je super, ale věř tomu.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

Měl jsem ho včera venku - krásně chodí.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

blueabyss píše:Měl jsem ho včera venku - krásně chodí.
Mně chodil taky krásně :), proto to píšu.

jinak fakt nevím no, spíš bych s tím zajel někam kdo to rozsekne nějak.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
target
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 01 pro 2011, 17:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od target »

... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
Multivan T4 2.5TDI 75kW/ACV Highline


https://picasaweb.google.com/LubosAli/V ... T4Highline
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Ahoj, nečetl jsem to celé, a tak jeden dotaz. Zkusil jsi naftové vedení napřímo z flašky?Jednoznačně tam jde málo nafty. Z vlastní zkušenosti ;) , měl jsem dávno Lancii prismu 1.9td,(pro šťourálky , je jedno jestli TD nebo Tdi) a jela taky jen cca 135km/h.Absolvoval jsem všechno co Ty, čerpadlo na stolici, vsřtiky kontrola, a všechny věci okolo . Startovala na cvrk, všechno se jevilo 100% a už jsem si nevěděl rady , palivový filtr nový. Pak jsem ze zofalství vyndal z nádrže plovák a dno nádrže bylo lehce promáčklé. V tom místě je pro sací koš taková mírná prohlubeň. A jak tam bylo málo místa tak tem šlem a bordel v nádrží přicpával sítko, abyl omezen průtok nafty. Po vyčištění a promáčknutí nádrže zpět to byla raketa. Jelo to lehounce přes 200. Zajímavé bylo to že to jen omezilo naftu . Přeji hodně štěstí ;) .Ještě kolik je nastavení volnoběžné dávky po seřízení?A pak jsem si všiml že jsou dělané vstřiky, jsou tam správné špičky ?
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

target píše:... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bav
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

pafka píše:Ahoj, nečetl jsem to celé, a tak jeden dotaz. Zkusil jsi naftové vedení napřímo z flašky?Jednoznačně tam jde málo nafty. Z vlastní zkušenosti ;) , měl jsem dávno Lancii prismu 1.9td,(pro šťourálky , je jedno jestli TD nebo Tdi) a jela taky jen cca 135km/h.Absolvoval jsem všechno co Ty, čerpadlo na stolici, vsřtiky kontrola, a všechny věci okolo . Startovala na cvrk, všechno se jevilo 100% a už jsem si nevěděl rady , palivový filtr nový. Pak jsem ze zofalství vyndal z nádrže plovák a dno nádrže bylo lehce promáčklé. V tom místě je pro sací koš taková mírná prohlubeň. A jak tam bylo málo místa tak tem šlem a bordel v nádrží přicpával sítko, abyl omezen průtok nafty. Po vyčištění a promáčknutí nádrže zpět to byla raketa. Jelo to lehounce přes 200. Zajímavé bylo to že to jen omezilo naftu . Přeji hodně štěstí ;) .Ještě kolik je nastavení volnoběžné dávky po seřízení?A pak jsem si všiml že jsou dělané vstřiky, jsou tam správné špičky ?
Nafta z flašky přímo na čerpadlo - vyzkoušeno jako jedna z prvních věcí. Vstřiky byla přezkoušeny jen na otvírací tlak a paprsek - ty půjdou momentálně ven a nechají se komplet udělat.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4841
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

já to vidím na čerpadlo,nebo vstřiky...vím že jsi čerpadlo dělal,ale myslím že problém bude v dodávce nafty,jak už jsem psal a nesedí mi ta hodnota ze skupiny 01....30mg je podle mě málo...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1420
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Vytahni vstriky, a podivej se, jestli tam nahodou nejsou dve polozky.Uz se mi to stalo, pan si menil vstriky, podlozka tam zustala, dal jeste novou.
blueabyss
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 30 čer 2010, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blueabyss »

O této záludnosti vím - i to jsem již kontroloval. Děkuji.
Diagnostika MB STAR
Diagnostika GT 1 BMW
Excar Plus www.excar.cz
target
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 01 pro 2011, 17:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od target »

blueabyss píše:
target píše:... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bav
THX
pital som sa lebo som si myslel ze T4 ma inu MAS, tot vsjo ...
Multivan T4 2.5TDI 75kW/ACV Highline


https://picasaweb.google.com/LubosAli/V ... T4Highline
muerto81
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 črc 2013, 06:23
Odpovědi: 0
Bydliště: skupice

Příspěvek od muerto81 »

Zdravím mám stejný problém jak ste to vyřešily vy díky moc
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Mám tady stejný kousek se stejným problémem. Sundal jsem bok výfukové části turba, abych omrkl wastegate a tam je všechno ok. Lopatny nevykazují známky opotřebení a točí se lehce. Regulaci mám odpojenou, takže turbo by mělo dávat max. Když dám diodu na váhu, tak jede líp, ale kouří a stejně nenatlačí požadavek. Kat jsem měl odpojeny, bezezměny....
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Takže asi tak... Na autě byl egr OFF s ucpanou dírkou nad membránou-páč to tama asi teče, tak jsem ho zapojil dírku zprůchodnil a auto JEDE!!!!

Neptejte se mě proč jak, prostě to po zapojení EGRu jede normálně, turbo tlačí dle pořadavku...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“