T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Ten stop ventil je ale kurva, on pomocí diagnostiky muže chodit, ale pustí málo paliva, jak řikam, to že to bylo na stolici je super, ale věř tomu.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Mně chodil taky krásněblueabyss píše:Měl jsem ho včera venku - krásně chodí.

jinak fakt nevím no, spíš bych s tím zajel někam kdo to rozsekne nějak.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Ahoj, nečetl jsem to celé, a tak jeden dotaz. Zkusil jsi naftové vedení napřímo z flašky?Jednoznačně tam jde málo nafty. Z vlastní zkušenosti
, měl jsem dávno Lancii prismu 1.9td,(pro šťourálky , je jedno jestli TD nebo Tdi) a jela taky jen cca 135km/h.Absolvoval jsem všechno co Ty, čerpadlo na stolici, vsřtiky kontrola, a všechny věci okolo . Startovala na cvrk, všechno se jevilo 100% a už jsem si nevěděl rady , palivový filtr nový. Pak jsem ze zofalství vyndal z nádrže plovák a dno nádrže bylo lehce promáčklé. V tom místě je pro sací koš taková mírná prohlubeň. A jak tam bylo málo místa tak tem šlem a bordel v nádrží přicpával sítko, abyl omezen průtok nafty. Po vyčištění a promáčknutí nádrže zpět to byla raketa. Jelo to lehounce přes 200. Zajímavé bylo to že to jen omezilo naftu . Přeji hodně štěstí
.Ještě kolik je nastavení volnoběžné dávky po seřízení?A pak jsem si všiml že jsou dělané vstřiky, jsou tam správné špičky ?


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bavtarget píše:... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Nafta z flašky přímo na čerpadlo - vyzkoušeno jako jedna z prvních věcí. Vstřiky byla přezkoušeny jen na otvírací tlak a paprsek - ty půjdou momentálně ven a nechají se komplet udělat.pafka píše:Ahoj, nečetl jsem to celé, a tak jeden dotaz. Zkusil jsi naftové vedení napřímo z flašky?Jednoznačně tam jde málo nafty. Z vlastní zkušenosti, měl jsem dávno Lancii prismu 1.9td,(pro šťourálky , je jedno jestli TD nebo Tdi) a jela taky jen cca 135km/h.Absolvoval jsem všechno co Ty, čerpadlo na stolici, vsřtiky kontrola, a všechny věci okolo . Startovala na cvrk, všechno se jevilo 100% a už jsem si nevěděl rady , palivový filtr nový. Pak jsem ze zofalství vyndal z nádrže plovák a dno nádrže bylo lehce promáčklé. V tom místě je pro sací koš taková mírná prohlubeň. A jak tam bylo málo místa tak tem šlem a bordel v nádrží přicpával sítko, abyl omezen průtok nafty. Po vyčištění a promáčknutí nádrže zpět to byla raketa. Jelo to lehounce přes 200. Zajímavé bylo to že to jen omezilo naftu . Přeji hodně štěstí
.Ještě kolik je nastavení volnoběžné dávky po seřízení?A pak jsem si všiml že jsou dělané vstřiky, jsou tam správné špičky ?
já to vidím na čerpadlo,nebo vstřiky...vím že jsi čerpadlo dělal,ale myslím že problém bude v dodávce nafty,jak už jsem psal a nesedí mi ta hodnota ze skupiny 01....30mg je podle mě málo...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 01 pro 2011, 17:31
- Bydliště: Levice
- Kontaktovat uživatele:
THXblueabyss píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bavtarget píše:... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
pital som sa lebo som si myslel ze T4 ma inu MAS, tot vsjo ...
Mám tady stejný kousek se stejným problémem. Sundal jsem bok výfukové části turba, abych omrkl wastegate a tam je všechno ok. Lopatny nevykazují známky opotřebení a točí se lehce. Regulaci mám odpojenou, takže turbo by mělo dávat max. Když dám diodu na váhu, tak jede líp, ale kouří a stejně nenatlačí požadavek. Kat jsem měl odpojeny, bezezměny....
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Takže asi tak... Na autě byl egr OFF s ucpanou dírkou nad membránou-páč to tama asi teče, tak jsem ho zapojil dírku zprůchodnil a auto JEDE!!!!
Neptejte se mě proč jak, prostě to po zapojení EGRu jede normálně, turbo tlačí dle pořadavku...
Neptejte se mě proč jak, prostě to po zapojení EGRu jede normálně, turbo tlačí dle pořadavku...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D