BDH - klapka V157

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4993
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

BDH - klapka V157

Příspěvek od OťasTDi »

na audině 2,5 tdi BDH vypisuje vag 19559 - klapka V157....ta klapka je tam jen pro zhášení motoru,nebo i nějak ovlivňuje za jízdy výkon???prostě když je ko má to vliv na jízdní vlastnosti? nebo se jen otřepe motor při vypnutí?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: BDH - klapka V157

Příspěvek od frantacech »

OťasTDi píše:na audině 2,5 tdi BDH vypisuje vag 19559 - klapka V157....ta klapka je tam jen pro zhášení motoru,nebo i nějak ovlivňuje za jízdy výkon???prostě když je ko má to vliv na jízdní vlastnosti? nebo se jen otřepe motor při vypnutí?
ta je tam aby byla vyssi spotreba :-D
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4993
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

teď nerozumím
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

OťasTDi píše:teď nerozumím
normalne je kvuli zhasinani motoru, ale jako bonus se privira kdyz uberes plyn jako motorova brzda, takze zvysuje spotrebu, pac bez plynu brzdi
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Skrat2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2014, 19:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Penčice

Příspěvek od Skrat2 »

Ahoj.
Mám také problém s klapkou na Touranu 1.9tdi 2005rv.
Vymažu chybu a hned naskočí znovu,klapka vyčištěna-ok,zkouška dvou jiných na vrakáči ale pořád se chyba hned objevý.
Klapka funguje při zdechnutí motoru,ale asi neposílá data zpět do řj.
Káble zkontrolovány kam to šlo,ale nemám schema kam vede do řj.
Prosím tedy někoho o zaslání stránky kde je V157 a řj.
Hledal jsem všude,ale schema nikde není.
Moc díky
Skrat2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2014, 19:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Penčice

Příspěvek od Skrat2 »

Jo a ještě k předešlé odpovědi.
Když uzavřu přívod do např.kompresoru,což motor ve své podstatě je,tak mu odlehčím,čily nebrzdí,ale odlehčí.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co máš za motor v tom touranu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

frantacech píše:
OťasTDi píše:teď nerozumím
normalne je kvuli zhasinani motoru, ale jako bonus se privira kdyz uberes plyn jako motorova brzda, takze zvysuje spotrebu, pac bez plynu brzdi
Sory ale to je zase krávovina.Kdyby jsi se pořádně podíval tak zjistíš že za ní je egr a ten se kopodivu při zavření té klapky zase otevírá. :-)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Opravdu jsi poradnezkotroloval kabelaz ? U baterie jak je nosnik byva dost casto problem...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Skrat2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2014, 19:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Penčice

Příspěvek od Skrat2 »

Motor mám 1.9tdi 77kW BKC rv2005 touran
kabeláž jsem zkontroloval kam to šlo,samozdřejmě jsem nerozebral půl auta.K tomu chci přistoupit až se schémátkem v ruce,protože netuším jestli to jde někde ještě přes konektor atp.Prosím nemáte někdo to schéma?
Jo a když se přivře klapka,tak se otevře egr?Měla by tedy vyrovnávat půtok vzduchu?Nebo má ještě nějakou funkci?
Skrat2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2014, 19:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Penčice

Příspěvek od Skrat2 »

Nikdo nemá schéma :(
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zkontroluj si pojistky v motorovém prostoru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jak ti psal ladas zkontroluj pojistku v eboxu myslím 8 je společná s ventilátorem ten ti ji vyhodí a tobě pak nejde klapka.Kostra klapky je na nosníku pod filtrboxem už jsem to řešil taky po nehodě ji někdo neutáhl a pak to sporadicky psalo klapku dokonce jim to zavíralo klapku a motor jim chcípnul.
Skrat2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2014, 19:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Penčice

Příspěvek od Skrat2 »

Dik za echo,ale pojistky jsou ok a do klapky jde napajeni aji signal,že se má zavřít,jenže ten čtvrty drat je nekde přerušeny a klapka neposila info v jakem je stavu a řj piše chybu.Ja potřebuji vědět ktery pin na řj to je a jestli to jde nekde přes konektor.
Skrat2
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2014, 19:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Penčice

Příspěvek od Skrat2 »

Tak už jsem na to přišel,píši to kdyby to zase někdo hledal :)
Poslední(vlastně prní)držák na motoru co drží kabeláž jdoucí z karosérie prodřel izolaci a káblík a další dva narušil.
Spájeno,smrštťovačka a zaizolováno,no a snad už bude klid.
Přes žádný konektor to už nejde,teda žádný jsem v motorovém prostoru nenašel.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“