VW Sharan 2.0TDi spotreba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

VW Sharan 2.0TDi spotreba

Příspěvek od firefighter1 »

Prave som sa vratil z dovolenky z Chorvarska so spotrebou 9 l na 100 km v aute dvaja dospeli a dve deti plus batozina. Zda sa mi to vela. Po dialnici som isiel 135 km za hod. Nova vaha vzduchu Bosch. DPF som pred cestou cisti pripravkoml Nanoaditiva. VAG bez zavad. Je to podla vas ok? Ato sa chovalo ok len pri zrychlovani ma kolisavy vykon a raz mi stratilo vykon asi na 2 sekundy... Je to 103 kw dvojliter PD s DPF a je chipnuty na 170 konikov... Dakujem za rady a nazory
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Moze a preco nie a aj viac.
Nepises styl jazdy (aj ked toto si kazdy vysvetluje inak), auto celkom slusne zatazene, 135 km/h (real ci tacho?) atd.
Mozno keby si isiel max 120 tacho, tak by si sa zmestil do 7,5.
Preco to vlastne riesis? Ved priemernu mas aj tak okolo 7,5 na 100 km, tak o nejaky ten 1,5 litra je nejaky extrem pri jazde po dialnici mierne nad limitom, so slusne zatazenym autom a zapnutou klimou???
Pri tych upekoch co su a pomysleni, ze aku teplotu vzduchu nasava motor...
Videl som meradlo teploty na dialnici co ukazovalo teplotu vozovky 62,5 °C...
Teplota vzduchu atakuje 40-tky, rozpalene pneu (vetsi valivy odpor)...
9 litrov a ze vela?
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Prave som prišiel na to, že synchronizácia vačky a kľuky v bloku motora, kanál 4, 4 políčko mi ukazuje hodnotu -6,8 (pri teplom motore). Pred cestou som mal čistú 0. Auto má najazdených 179 tis. km, teda tesne pred výmenou rozvodov. Znamená to, že spotrebu mi spôsobil vyťahaný rozvodový remeň? Dá sa ešte aj teraz nastaviť na 0?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

tak jestli ti skočilo 6,8 bude někde větší problém. Rozvody bych každopádně vyměnil, psal jsi, že máš stejně před výměnou. VAG je bez chyb? U takové hodnoty vyhazuje chybu snímač na klice.
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

VAG je bez chýb. Vadný snímač na kluke by bol na VAGu zaznamenaný? Nemôže byť problém v pridretej vačke?
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ta spotřeba sedí i dle tankování?
touhle jízdou se musíš vejít do 6,5
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Divné. Zistil som divnú vec. Je možné, aby sa synchronizácia vačky a kľuky sa zmenila z čistej nuly pri studenom motore na hodnotu -6,9 pri teplom motore? Poradte prosím....
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“