11mm hlava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HackIt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2012, 11:29

Příspěvek od HackIt »

a co vzit svoji hlavu a nechat si ji za par stovek nekde nechat "sliznout" ? PS: tohle jsem nasel 2min na googlu tam by to urco udelaly kdyz maj masinu na hlavu valcu zvladnou cokoliv.. ale jestli sem jelito a nejde to proste z nejakyho duvodu snizit tak na me nervete je to jen napad..
PS2:Rovní snižování hlav 800kč, tlakování 600kč , vrtání a honování vložek a bloků 2000kč 4válec , zabrušování ventilu atd... po dohodě PRAHA 736123922
vwgolfgti16v
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2013, 15:33

11mm

Příspěvek od vwgolfgti16v »

tady se nejedná o snížení ... a s hlavou válců to nemá ani zdaleka nic společnýho. Jedná se o hlavu na čerpadle a velikost pístku-serie má 10mm. A v tomhle vláknu se řeší přechod na 11mm pístek v čerpadle.
HackIt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2012, 11:29

Re: 11mm

Příspěvek od HackIt »

vwgolfgti16v píše:tady se nejedná o snížení ... a s hlavou válců to nemá ani zdaleka nic společnýho. Jedná se o hlavu na čerpadle a velikost pístku-serie má 10mm. A v tomhle vláknu se řeší přechod na 11mm pístek v čerpadle.
Aha promin ale stejne to by neslo nejak prevrtat a nechat si udelat pistek atd.. na miru ?
vwgolfgti16v
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2013, 15:33

Příspěvek od vwgolfgti16v »

je to zbytečné, protože se tyto díly vyrábí. A dají se koupit i tady na fóru. Jak 11mm hlava s pístkem, která se používala v 66kW verzi s automatem, tak i třeba 12mm hlava s pístkem.
HackIt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2012, 11:29

Příspěvek od HackIt »

ok diky moc tak to se podivam po ty 12mm ... a z ceho tam sedi hlava aby se to nemuselo prevrtavat proste plug and play ?
vwgolfgti16v
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2013, 15:33

Příspěvek od vwgolfgti16v »

převrtávání není problém, vše se tu řešilo. Dokonce i tomto tématu. Tlačítko "hledat" napsat : 12mm a číst a číst. Musíš mít aspoň nějakej teoretickej základ pokud chceš něco "stavět" pročti si forum, hodně věcí pochopíš. Je to tu parádně popsané.

3. řádek při vyhládávání je rovnou inzerát.. :

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=12mm
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2013, 21:15

Příspěvek od veksll »

zdravim chci se zeptat nekdo na začatku píše že 11ctkova hlava je na renault megane. Doma se my vali jeden 1.9 dti motor i s čerpadlem je na tom 11ctkova hlava nebo ne? rozdelavat zbytečne se my to nechce tak jestli někdo náhodou neví díky. :) :) :) :-)
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
tomik leon11
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Odpovědi: 0
Registrován: 29 pro 2012, 21:42
Bydliště: Pieštany

Příspěvek od tomik leon11 »

chalani nedavno som dal do auta 11 mm hlavu a moj postreh je ze auto ostalo zivsie dynamickejsie a spotreba o nieco mensia
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

Tak co si myslite o tej 11mm hlave z cromy?
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

klidne ji tam dej,na 1,9TDid je 11mm,ale pouzij puvodni vacku
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

wr8 píše:klidne ji tam dej,na 1,9TDid je 11mm,ale pouzij puvodni vacku
Použití původní vačky platí i pro hlavu z TDI 66kw automat?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

Ano vacka ostala, menil hlavu a podlozku
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

mám komplet čerpadlo z 66kW automatu (038 130 107 J), půjde vyměnit kus za kus teď tam mám origo 81kW (038 130 107 D). Nemusí se nějak upravovat soft aby to neházelo třeba nějaký chyby atd.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

skoda píše:
Bengal píše:Mám takúto otázku, každá Octavia I ALH automat mala 11mm hlavu ?
Ano konkrétně toto čerpadlo na konci je "J"


Obrázek
je mozne toto cerpadlo pouzit v sharane? ide mi o system remenice ci je mozne remenice jednoducho zamenit alebo nechat urcene k cerpadlu. este ma napadol drziak cerpadla ci vnich nie je rozdiel z dovodu aretacie?
Tdi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Da sa tam dat, ale musis zvacsit dieru v drziaku cerpadla a vymenit aj remenicu cerpadla za Octaviacku. U starsich rocnikov tiez musis prepinovat konektor.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“