11mm hlava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a co vzit svoji hlavu a nechat si ji za par stovek nekde nechat "sliznout" ? PS: tohle jsem nasel 2min na googlu tam by to urco udelaly kdyz maj masinu na hlavu valcu zvladnou cokoliv.. ale jestli sem jelito a nejde to proste z nejakyho duvodu snizit tak na me nervete je to jen napad..
PS2:Rovní snižování hlav 800kč, tlakování 600kč , vrtání a honování vložek a bloků 2000kč 4válec , zabrušování ventilu atd... po dohodě PRAHA 736123922
PS2:Rovní snižování hlav 800kč, tlakování 600kč , vrtání a honování vložek a bloků 2000kč 4válec , zabrušování ventilu atd... po dohodě PRAHA 736123922
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23 led 2013, 15:33
Odpovědi: 0
11mm
tady se nejedná o snížení ... a s hlavou válců to nemá ani zdaleka nic společnýho. Jedná se o hlavu na čerpadle a velikost pístku-serie má 10mm. A v tomhle vláknu se řeší přechod na 11mm pístek v čerpadle.
Re: 11mm
Aha promin ale stejne to by neslo nejak prevrtat a nechat si udelat pistek atd.. na miru ?vwgolfgti16v píše:tady se nejedná o snížení ... a s hlavou válců to nemá ani zdaleka nic společnýho. Jedná se o hlavu na čerpadle a velikost pístku-serie má 10mm. A v tomhle vláknu se řeší přechod na 11mm pístek v čerpadle.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23 led 2013, 15:33
Odpovědi: 0
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 23 led 2013, 15:33
Odpovědi: 0
převrtávání není problém, vše se tu řešilo. Dokonce i tomto tématu. Tlačítko "hledat" napsat : 12mm a číst a číst. Musíš mít aspoň nějakej teoretickej základ pokud chceš něco "stavět" pročti si forum, hodně věcí pochopíš. Je to tu parádně popsané.
3. řádek při vyhládávání je rovnou inzerát.. :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=12mm
3. řádek při vyhládávání je rovnou inzerát.. :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=12mm
zdravim chci se zeptat nekdo na začatku píše že 11ctkova hlava je na renault megane. Doma se my vali jeden 1.9 dti motor i s čerpadlem je na tom 11ctkova hlava nebo ne? rozdelavat zbytečne se my to nechce tak jestli někdo náhodou neví díky.





Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 29 pro 2012, 21:42
- Bydliště: Pieštany
Odpovědi: 0
- tukydydes
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 785
- Registrován: 25 led 2009, 18:57
- Bydliště: Budějice
Odpovědi: 0
mám komplet čerpadlo z 66kW automatu (038 130 107 J), půjde vyměnit kus za kus teď tam mám origo 81kW (038 130 107 D). Nemusí se nějak upravovat soft aby to neházelo třeba nějaký chyby atd.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
je mozne toto cerpadlo pouzit v sharane? ide mi o system remenice ci je mozne remenice jednoducho zamenit alebo nechat urcene k cerpadlu. este ma napadol drziak cerpadla ci vnich nie je rozdiel z dovodu aretacie?skoda píše:Ano konkrétně toto čerpadlo na konci je "J"Bengal píše:Mám takúto otázku, každá Octavia I ALH automat mala 11mm hlavu ?
Tdi