kolísání tlaku turba TDI pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

kolísání tlaku turba TDI pd

Příspěvek od awalanche »

Zdravím, namontoval jsem do auta ukazatel tlaku turba a nějak se mi nezdají ty hodnoty co to ukazuje. Při prudkém sešlápnutí (po přeřazení) plynu ručička vystřelí skoro ke dvoum barům a pak se hned vrátí na 1.4bar.. Při rozjezdu na půl plynu fouká 1,5bar a po došlápnutí na podlahu opět vyletí k hranici 2B a rychle klesna na 1,4... Motor 1,9TDI BKC 77kw + čip.. Otázka: Je to normální že krátkodobě tlačí tolik, nebo je někde problém? Má někdo to samé? Dík
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

normálne to neni, ak tam máš sériové turbo treba to okamžite riešiť, lebo to nevydrží takto dlho
je pravda, že 105HP vedia potrápiť čo sa týka nastavenia regulácie pri úprave, ale hodnoty čo tam máš ty, to podľa mňa je extrém


by som povedal, že do 1.2Bar je to OK, do 1.35 bez garancie životnosti, a čokoľvek nad veľká lotéria :D
(len aby si bol v obraze)
powered by rb-digital.sk_____________
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

No dobrý... Já takhle jezdim půl roku a s tim čipem mam najeto přes 15tis. a dovolená v zahraničí kdybych tam ten barometr nedal tak si lítam vesele dál..
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

jinak auto jede úplně normálně, krásnej průběh výkonu i zátah..
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ako keď tomu nešlapeš tak sa nič hrozné nedeje,ale tie tlakové (š)pičky, to je dosť nezdravé, určite by som to riešil , a začal by som nalogovaním skutočného a požadovaného tlaku turba
aby nakoniec budíček nekecal (noteeth)
powered by rb-digital.sk_____________
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

ty hodnoty na budíku jsou hodně orientační, ale něco s tou ručičkou musí hnout... Já si osobně myslim, že ani neni fyzicky možný aby to malinký turbo co je 77kw nafouklo 2 bary... Kámoš má čipnuté ASV 81kw a reálnej tlak turba ve špičce je 1,4b jako mam já..
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

awalanche píše: Já si osobně myslim, že ani neni fyzicky možný aby to malinký turbo co je 77kw nafouklo 2 bary...
môj názor je, že nafúkne (noteeth)
len neprijemné na tom je, že dosiahne vysoké otáčky v ktorých nie je vyvážené a čakal by som, že to v tú chvíľu celkom zapíska (vo videu hralo nahlas rádio, nebolo nič počuť :D )
powered by rb-digital.sk_____________
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

To ale ukazuje absolutni tlak ne?
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Vici píše: ne?
ne (noteeth)
budík začína na 0 =atmosferický tlak
powered by rb-digital.sk_____________
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

nezapíská, nezasyčí... Čekam na kámoše až mi to naloguje a dam se m skutečný hodnoty, pak uvidíme :)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

taky jde o to jestli meri ten budik spravne a je tam dobre namontovanej.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

Namotnovanej je dobře, hadička napojená na hadici od turba a dva drátky na osvětlení.. Jednoduchá operace..
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jednoducha operace to je,ale ten budik potrebuje mit v hadicce nejaky tlumeni.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
awalanche
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 17 lis 2012, 04:45

Příspěvek od awalanche »

jo jo, má tam takovou zužovací trubičku na cca 1mm, bez ní se třese rafička jak vztaklá..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“