Prosím o kontrolu logu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fuzzyi píše:vendysp: zdá se mi to líné hlavně ve vyšších otáčkách. Spotřeba 8litru taky nic moc
proč je tam ten schodek u 1800ot?
to je prave ta vaha....ve chvili kdy turbo je plne nafouknuty tak minimalni hodnota vahy by mela byt 850 ...ty mas 830 a to je celkem malo...proto je to liny a vic zere...hodnota vahy pod 850 by mela klesat treba az nekde u 2500 - 3000 otacek ty mas pri 2700 ot. hodnotu 825 a klesa se zvysujicima se otackama...zkus vahu trebas pouzitou aby sis byl jistej ....dle myho to tou vahou je a ten pomalejsi nastup turba bude zrejme jiz slabsim ventilem n 75 ...ale mam to zhruba stejne i ja takze tim bych se asi tolik nezabyval

Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

fuzzyi píše:má cenu zkusit váhu vyčistit, nebo do toho raději nehrabat
no muzes to striknout sprejem na vycisteni ale upozornuju te ze je top jen docasny reseni....kdyz investujes a koupis original bosh tak neprohrajes....muzes to ale vyzkouset jestli to pomuze....a nebo zaslep egr a dej na konektor misto vahy diodu....ja se spis priklanim k tomu co by tam melo byt



Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

1,9Tdi 81kW EGR off
Zdravim, mohol by sa mi niekto kto tomu rozumie prosim Vas pozriet na logy ? Kanal 3,11 na trojke do kopca od cca 1500 do 3500 otacok. Mechanik mi povedal ze mi moja 110 konova O1 ide ako 90 konova, vraj odchadza turbo no nema diagnostiku, tak si to chcem potvrdit, aby som nemenil diely v aute nasprosto. Vopred dakujem za odpoved. Auto je O1 1,9Tdi, 81kW ASV
http://uloz.to/xXMJJFU8/logs-rar

http://uloz.to/xXMJJFU8/logs-rar

Táhlo se pohybuje plynule a lehce v dráze dlouhé cca 35mm. Bojím se že jsou vysypané lopatky jinak si nedokážu vysvětlit že to nedokáže omezit tlak, přitom podtlaky a hadičky fungují dobře, pro jistotu jsem koupil nový OEM elektromagnetický solenoid značky PIERBURG, a pořád to zlobívendysp píše:Mara220 píše:No jo, asi bych typoval to turbo protože co se týče vyzuální kontroly se při tůrování mororu na místě nebo odpojení Konektoru z N75 reaguje podtlaková membrána celkem dobře a pohybuje krásně táhlem, problém nastává až při zatížení kdy turbo snad vůbec nereaguje na povely z N75, a následně motor po přeplnění upadne do nouzáku, je možně že jsou zaseknuté lopatky když táhlo z podtlakového balonku se pohybuje krásně? Děkuji za pomoc
a to tahlo ti chodi po cele delce?
Vaha vzduchu je spatna (dava malo). 3 moznosti jsou. Zkus prostrikat sprejem na bzrdy (zlepseni se nemusi dostavit), pouzij diodu ( http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75016 ) nebo kup novou vahu. Turbo je dobre.rizecek píše:K mojmu predch. prispevku pripajam tabulku. Fakt odchadza turbo alebo moze byt chyba inde?
Luke dakujem za radu. Bol som v druhom servise a chlapik povedal po skusobnej jazde to iste. takze vymenena vaha vzduchu, teraz necitim ked zoslapnem plny pri 1500ot/min kedy zapina turbo (to trhnutie) , no auto sa mi zda ide sviznejsie (taha aj pri vyssich otackach). Pozri mi prosim ta este log po vymene.
http://uloz.to/xKQc8Bu2/log-po-vymene-vahy-jpg
http://uloz.to/xByfjZtg/log-01-001-003-011-csv

http://uloz.to/xKQc8Bu2/log-po-vymene-vahy-jpg
http://uloz.to/xByfjZtg/log-01-001-003-011-csv

No melo by ti to jet tedko v pohode. V tech vyssich otackach pada vaha zase. Co to je za vahu ? Nova ? Znacka? Vzduchac jsi vymenil automaticky?rizecek píše:Luke dakujem za radu. Bol som v druhom servise a chlapik povedal po skusobnej jazde to iste. takze vymenena vaha vzduchu, teraz necitim ked zoslapnem plny pri 1500ot/min kedy zapina turbo (to trhnutie) , no auto sa mi zda ide sviznejsie (taha aj pri vyssich otackach). Pozri mi prosim ta este log po vymene.
http://uloz.to/xKQc8Bu2/log-po-vymene-vahy-jpg
http://uloz.to/xByfjZtg/log-01-001-003-011-csv