to Marek77: škoda VIFu, do B100 nemá význam
Benzina nebo OMV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vzhledem k tomu, že na VIFu je napsáno "přísada do motorové nafty", zeptal jsem se vloni výrobce na význam přidávání do B100, který s naftou nemá moc společného. Odpověď...
Vážený pane,
máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji. Prozatím používejte SDA k dosažení alespoň částečné eliminace negativního vlivu biosložky na motory Vašich automobilů.
S pozdravem Ing. Antonín Krampol, jednatel VIF, s.r.o.
Ten "určitý limit" je naprosto nic neříkající a beru ho jen jako podporu prodeje. Proč by taky měl psát nekupujte to...
Kvůli mazivosti ho do "oleje" nemá cenu dávat, tam problém není a že stárně nevím kde lidi berou, ale po dvou letech v sudu na něj PD v klidu chrochtaly, navíc mám v garáži na okně (v teple a slunečním světle) tak dvě decky B100 už 3,5roku a stále čekám až se začne kazit. Můžu vyfotit, je to jak čerstvě od pumpy...
takže asi tak
Vážený pane,
máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji. Prozatím používejte SDA k dosažení alespoň částečné eliminace negativního vlivu biosložky na motory Vašich automobilů.
S pozdravem Ing. Antonín Krampol, jednatel VIF, s.r.o.
Ten "určitý limit" je naprosto nic neříkající a beru ho jen jako podporu prodeje. Proč by taky měl psát nekupujte to...
Kvůli mazivosti ho do "oleje" nemá cenu dávat, tam problém není a že stárně nevím kde lidi berou, ale po dvou letech v sudu na něj PD v klidu chrochtaly, navíc mám v garáži na okně (v teple a slunečním světle) tak dvě decky B100 už 3,5roku a stále čekám až se začne kazit. Můžu vyfotit, je to jak čerstvě od pumpy...
takže asi tak
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.
Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!

Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!

VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Je to čarovná kuchyně, kdy se jen tápe. Teď tu mám HDI, kdy natankoval u ONA a motor začal mlátit, patrně přidřená tryska, přitom kdo tam tankuje, je spokojen , žádný problém. U těchle háklivým motorů člověk neví, co se stane a není minuty, kdy je jistota, že se něco neposere. Diesel je dnes "pyšná princezna ", pořád mu něco není recht...
nepropadat panice...
Tohle je tak zkurvit vstřiky na PDThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.
Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
To na PD bych si dovolil říct že by odešly, ale taky ty kamiony to se sere jak na běžicím pásu, to je nekonečný, z nádrže se furt tahaj kolečka žlutého siflu, protože každej šetří, tankuje řepku, nevím co všecko a pak tohle to má pokousat?To asi ne jako jo. To by zalepilo i rotačku si myslím, snad dvojka golf by to spolklKornout píše:Tohle je tak zkurvit vstřiky na PDThrashTheTrash píše:natankovalo se do čistého sudu 200L nafty v Olmiku naproti VW, nevím přesně, je tam ale šelka benzinka, do kamecu se nalilo něco a zbylo tam pár litrů, tak jsem dostal od známýho 5l nafty v kanystru od ostřikovačů.
Podotýkám, čistá naafta na první pohled, dovezu to dom, a na spod kanystru plavaly meduzy, něco jako semeno prostě. Když sem to přelil, ucpalo mi to hned sitko, vyfotil jsem to a mužete se podivat,jako semeno prostě, sifl nebo nevím co!
Když sem natankoval vervu na benzině, tak všecko v kanystru žlutý,ale při pelejvání jasně bylo vidět že na šelce to bylo hnusný jak prdel, takový mlíko a verva čirá jak sviňa!
Jako procedil sem to, nalil sem to do golfa v podpisu a pohoda,ale 5L se ztratí v nádrži. Ale to se pak z toho ti lidi mohou posrat když natankujou hovna a pak ty ceny za opravy...vstřiky na PD KO,pak hlava KO a už to jede
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť