Oactavia II 1.9 77kw PD (údajné problémy) koupit nebo ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
http://auto.bazos.cz/inzerat/25675958/O ... i-74KW.php
a nebo si kup 1.8 tsi poměrně povedený motor
a nebo si kup 1.8 tsi poměrně povedený motor
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
tak tak o1 byla hodne povedena...o rotacce nemluve...ale doba jde dal...77kw je povedeny motor, ale nejake zavady ho neminou,je to preci jen PD...ale zase pomlouvat dvojku...je o krok napred v jizdnich vlastnostech, designu, interier atd...je to vse lepsi oproti O1...co do spolehlivovosti motoru to nikdy lepsi nebude...musis vedet ty...
Mám viz podpis (bez DPF), teď má najeto 235tkm a měl sem jedinej vyhlášenej problém na O II před FL, únik chladiva přes zátku vysoušeče + prkotina s páčkou tempomatu ve který stačí vyčistit tišťák, vyměnil sem si celej kondenzátor s vysoušečem za FL a je klid. Vše ostatní byly jen provozní záležitosti. Olej si měním po 15tkm, s ním pravidelně i vzduchovej filtr, po 60tkm měním palivovej filtr (tankuju jen v Rakousku), po 90tkm mi dělá mechanik rozvody i s pumpou. Motor nepodtáčím, nejezdím na spotřebu, jen sem jednou zkusil jezdit za co nejmíň. Za rok najedu 20-25tkm. V příbuzenstvu má každej druhej O I (ale i spousta známých), zhruba polovina se o auta běžně stará a jsou spokojení, ti ostatní mají z O I nehorázný plečky do kterejch bych nevlezl, to samý by udělali z O II a ti druzí by byly spokojeni i s O II. Kamarád zrovna na O I řeší problém s klimou, poruchy se nevyhnou žádnýmu modelu a na fóra se chodí právě s problémy, proto jsou tam vidět téměř jen ty problémy a lidi to pak dokáží nehorázně nafouknout, to je bohužel národní sport. Jezdil sem dost i s O I a s O II je to lepší, o prostoru nemluvě. Netvrdím že je O II kdovíjakej zázrak ale je to dobrý auto a sem s ním spokojenej. Napsat o O II jen že je to naleštěná bída je drobet ubohý a viděl bych to na viz tvá citace. Ať dobře vybereš.ossci píše:Zase bych to nepřeháněl s něčím jako "nalestena bída" z pokud by tomu tak skutečně bylo, tak jich nebudou jezdit tisíce. Doslova.
Mám zkušenosti z jiných fór a jiných věcí ze líci rádi pomlouvají věci, které si nemůžou dovolit. Doufám že tomu tak není i tady...
Člověk se pořád učí.
Myslim, ze je bezpredmetna diskusia na temu, ktora Octavia je lepsia a ktora horsia. Ak neviete historiu auta, ako bolo servisovane, aky olej do toho kto lial, ako s tym kto jazdil a co tankoval, tak porovnavate nporovnatelne. Na vlasnej kozi som zazil otrasny Passat, ktory bol v servise trikrat do roka s fatalnymi poruchami typu odidene turbo, vadny lak, skrivena zadna naprava atd., ked si ho po rokoch syn isiel prelakovat, tak sme zistili, ze auto bolo havarovane, poskladane z ineho havarovaneho auta, pozvarane, do motora mi servis lial 15w40 namiesto 5W50 racing, ktory som spolu s filtrami pribalil na servisnu prehliadku... POZOR, toto auto som kupil ako NOVE, som jeho prvy majitel!!! Servis mi robil autorizovany servis VW, len pri servisnych prehliadkach nikto nestrazil mechanikov. Vzdy je to tak trochu loteria. Nema vyznam velmi eliminovat rizika, aj pri papierovo najspolahlivejsom type mozete natrafit na zmetok typu MOJ PASSAT.
A ty myslíš že O2 má výkonnější brzdy ?micar píše:nevím co máte proti OII ?je to kvalitní auto,než dělat na OI furt dokola zkřivené kotouče,protože v tdi to má poddimenzované brzdy,silent. ramen,tekoucí řízení atd. interiér a jízdní vlastnosti jsou u OII úplně někde jinde.jinak OI byla dělo ,ale před 10-15 lety

Mám 3 roky Octavii 2 1.9tdi BXE 2007.
Koupeno při 100.000, nyní 175 tisíc.
Měnil jsem klimakompresor (koupen bazarový za 1000kč)
Rozvody, brzdy a žhavicí svíčky a teď jeden doraz tlumiče vzadu.
Dávám long life a měním po 15-20 ti tisíci.
Podlehl jsem děsu praskajích ojnic a vyměnil šrouby. Při výměně nic nebylo pohledově znát.
Za mě si myslím, že je to opravdu dobrý vůz. Zatím šlape úplně bez problémů. Kamarád šel do O1 a ačkoliv je motorově super, tak sype peníze díky stáří vozu do ostatních komponent.
Rozhodně ceny náhradních dílů i dostupnost servisu je u škodovky výborná. Kdybych se rozhodoval při koupi znova, tak bych váhal mezi focusem 2.0TDCI nebo zase O2.
Tak jako tak bude tvůj nákup čehokoliv o štěstí a chování předchozích majitelů.
Koupeno při 100.000, nyní 175 tisíc.
Měnil jsem klimakompresor (koupen bazarový za 1000kč)
Rozvody, brzdy a žhavicí svíčky a teď jeden doraz tlumiče vzadu.
Dávám long life a měním po 15-20 ti tisíci.
Podlehl jsem děsu praskajích ojnic a vyměnil šrouby. Při výměně nic nebylo pohledově znát.
Za mě si myslím, že je to opravdu dobrý vůz. Zatím šlape úplně bez problémů. Kamarád šel do O1 a ačkoliv je motorově super, tak sype peníze díky stáří vozu do ostatních komponent.
Rozhodně ceny náhradních dílů i dostupnost servisu je u škodovky výborná. Kdybych se rozhodoval při koupi znova, tak bych váhal mezi focusem 2.0TDCI nebo zase O2.
Tak jako tak bude tvůj nákup čehokoliv o štěstí a chování předchozích majitelů.
idealni takovy auto mit do cca 200tis a pak pryc s nim. Potom to zacina, turbem, spojkou, vydrena vacka, zadni naprava vymlacena, altik Valeo se louci a mnoho dalsiho..
O1 nemela takovych problemovych mist tolik a slouzila dokud motor vrcel, tam je podle me ta jeji spolehlivost. Dnesny radoby auta plny ruzneych kurvitek a jeste ojebany kde se da uz nemaj a ani nikdy mit nebudou takovou spolehlivost.
O1 nemela takovych problemovych mist tolik a slouzila dokud motor vrcel, tam je podle me ta jeji spolehlivost. Dnesny radoby auta plny ruzneych kurvitek a jeste ojebany kde se da uz nemaj a ani nikdy mit nebudou takovou spolehlivost.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
O2 je sice pokrok ale ne zázrak. 1,9 bych nechtěl prd to jede. Když už tak 2.0 16v a ideálně s DSG, tam už proti O1 vidím posun (v tom DSG teda..), fajn je třeba takový facelift s 2.0 CR... pěkná spotřeba a když by se udělal soft tak to i hezky pojede a i to pěkně vypadá, proti předface s černým spodkem nárazníků a podobně....
Můžu si koupit O2, ale nekoupím..radši je budu jen občas opravovat "šťastným majitelům"
Odmítám je i vozit, protože když se venku koupí pěkné auto, je za víc, než se prodávají tady ty šmejdy po bazarech a po inzerátech... podle mě nejutáčenější auto dnešní doby - je po nich holt poptávka.
Jo a když O2 tak nějaký novější rok, ať to vydrží být chvíli pěkné. Protože co přijdu ke kamarádovi do lakovny, to je tam nějaká O2 2004,5,6 většinou hezky rezavá dokola... a to i auta s celkem málo najeto a s prvním majitelem
Můžu si koupit O2, ale nekoupím..radši je budu jen občas opravovat "šťastným majitelům"

Odmítám je i vozit, protože když se venku koupí pěkné auto, je za víc, než se prodávají tady ty šmejdy po bazarech a po inzerátech... podle mě nejutáčenější auto dnešní doby - je po nich holt poptávka.
Jo a když O2 tak nějaký novější rok, ať to vydrží být chvíli pěkné. Protože co přijdu ke kamarádovi do lakovny, to je tam nějaká O2 2004,5,6 většinou hezky rezavá dokola... a to i auta s celkem málo najeto a s prvním majitelem

DSG?? nikdy! dobre neni tam zvyseni spotreby jako u automatu v minulosti neni to dzechlejsi mozna aj rychlejsi,ale co ty setrvacniky? kdyz to radi pri 1200 otackach apod. setrvak za 17 tis
slysel sem,ze se da DSG levne zrepasovat,ale 25 tis padne tak ci tak.
a kdyz mi pak jeste prdne hlava u 2 litra tak super navic moc nevim co si myslet o spotrebe toho motoru nekdo pise,ze jezdi za 5 nekdo za 7,5 a vetsina inzeratu ma prumer tak 6,8 podle me lepsi dobre upravit 1,9tku 103 kw jde dostat jen softem
slysel sem,ze se da DSG levne zrepasovat,ale 25 tis padne tak ci tak.
a kdyz mi pak jeste prdne hlava u 2 litra tak super navic moc nevim co si myslet o spotrebe toho motoru nekdo pise,ze jezdi za 5 nekdo za 7,5 a vetsina inzeratu ma prumer tak 6,8 podle me lepsi dobre upravit 1,9tku 103 kw jde dostat jen softem
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm