MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ahoj, tak sem si přečetl celý téma o maff off a nejsem z toho moc moudrej, chtěl jsem se hlavně dozvědět jestli uškodim motoru když budu mít zapojednou diodu místo váhy napořád, auto je s tou diodou živější ale nechce se mi kupovat nová váha která může klidně za rok odejít a bude to to samý jako teď, může mi teda někdo napsat jestli je to dobrá volba s tou diodou nebo mám radši koupit novou váhu? Díky
taky sem chvilku jezdil s diodou ale pak sem tu váhu koupil(bosch) a je klid. 1,5 roku a bez problému.máto sví pro(jen cena), proti (když na to šlápneš tak to hulí jak blázen, při vyšší otač. ztráta výkonu, lehce vyšší spotřeba..) zkus to s tou diodou ale věřím že skončíš u tý váhy.rozhodnutí je na každým....
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
přidám dnešní skušenost 81kw ASV oktávka jezdil sem půl roku na diodu ale hulilo to i když jinej problém stím nebyl tak sem dal zpět váhu a dnes mi to nedalo měl sem před sebou delší cestu tak sem skusil 2 diody v sérii a vyrazil najel sem 240km rychlost do 150km/h průměrná spotřeba dle palubáku 5,7l auto pocitově od spoda líp jelo krásně se vytáčí necuká prostě žádnej problém a ani sem nepozoroval že by nák kouřilo tak nevim asi to tam zas chvíli nechám
podotýkám váhu mám o.k.
podotýkám váhu mám o.k.

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
nevim, jestli jediný pro je ta cena (samozřejmě, že člověk musí mít pro plyn a motor všeobecně trochu cit, ale o to jsem se snažil i s váhou), ono asi i jak kterej motor si tu diodu jak "přebere" ... je to určitě i o "těžkosti nohy" (a min. u mě i rostoucí cenou phm), ale posl.dobou (/s diodou) jezdim průměrně spořivěji (hlavně dálky, i když těch je teď větší část než města a i v tom městě si vybíram trasu spíš na spotřebu, tj. klidně delší, ale plynulejší) a už ani nepočítam, jak dlouho jezdim s diodou, ale možná to tomu motoru nakonec i "sedí" s mym způsobem jízdy (netrápim ho ve vysokejch, i když plnej plyn neni vyjímka, ale obvykle až kolem těch 3tis.ot., mezi 2-3tis. ot. je malej rozdíl mezi např. 75% a 100% sešlápnutym plynem a nad 3,5tis.ot. to začíná bejt podobný) pod maximem krouťáku ho sice občas "potrápim" "zpomalovacím dojížděním", ale za kontroly okamžitý spotřeby a když jde nad "přiměřenou mez", stačí podřadit bez přišlápnutí plynu a čekam kratší dobu než se srovnaj otáčky než např. s tou váhou (občas sice za cenu trochy sazí, ale zase po kratší dobu a za tu lepší pružnost to stojí - vyloženě "saze" to jsou stejně spíš při prudším odpichu jako rozjezd nebo podřazení např. z 3 na 2 do kopce) ... Btw. neni problém ani s diodou na dálku (př.Praha-ČB nebo z5) jet "couračku" (čimž nemyslim bejt brzda, ideálně za "rozumně oprsklym naloženym kamioňákem") za cca 4,5-4,8l (když je nižší venkovní teplota, tak teplota motoru padá kolikrát i pod 70°C ("ručičkově", tj. ve skutečnosti ještě míň) ... ale taky nikomu nic nevnucuju, chce to prostě trochu vnímat motor a změny v přetížení ... a hoodně na spotřebě udělá předvídavost ...
pašíkombi AFN B597
Takze som to vyskusal na mojej B5 AHU s BOSCH vahou, kedze mi bolo povedane ze vaha to ma za sebou a ze by mi to mohlo pomoct. (diky toefuk)
EGR som zatial iba odpojil a zaslepil hadicku. Na konektore vahy mam iba 4 piny, tak som tu BAV21 dal tak ze koniec s pasikom som pichol do krajneho pinu a druhy koniec hned vedla.
Vysledok...parada
auto ma CITELNE lepsi zatah odspodu, ale aj nad 4000 ot. ! Predtym ked som ho zoslapol aj trochu zadymil, teraz vobec nic (alebo to iba nevidim
) chyby nevyhadzuje ziadne, spotreba isla myslim trosku dole.
davam aj logy s vahou a s diodou
vaha: http://leteckaposta.cz/396361353
diada: http://leteckaposta.cz/286142272
EGR som zatial iba odpojil a zaslepil hadicku. Na konektore vahy mam iba 4 piny, tak som tu BAV21 dal tak ze koniec s pasikom som pichol do krajneho pinu a druhy koniec hned vedla.
Vysledok...parada


davam aj logy s vahou a s diodou
vaha: http://leteckaposta.cz/396361353
diada: http://leteckaposta.cz/286142272
před zkouknutím logů jsem chtěl napsat něco ve smyslu, aby sis to tak nemaloval (a podíval se do zrcátka např. po prudšim rozjezdu ze světel před někym s výraznejma xenonama ideálně za mírnýho šera
) , ale koukam, že se ti povedlo trefit se těsně pod požadavek, což by teoreticky mohlo odpovídat tomu, co jsi napsal. Pokud máš cit pro plyn, zkusil bych dvě BAV21 paralelně, o kolik ti ta hodnota vyleze 


pašíkombi AFN B597
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
poradte mi nekdo, jak ocickat maf ma mb 600sec 12v, r93. byly sezrany kably, udelal jsem novy, ale mafici jsou uz ko, novy stoji skoro 1000eur, hlavne to rosvici asr a tim padem nouzak, diagdioda me vyblikava pouze mafiky, tak hledam nahradu, dik
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
to neni tak úplně pravda ... sice je to malý snížení , ale koná se. Je závislý jak na samotnym "usměrňovanym" napětí, tak proudu a nezanedbatelně i na teplotě, u běžnejch diod je změna řekněme v desítkách mV (bude tam kritická hranice podle vlastností materiálů přechodu, pod kterou to nepůjde, ale ze zvědavosti jsem si teď zkusil změřit úbytek běžnym diodovym testem na novejch 1N5408 a na jedný byl 0,510V, na dvou 0,475V a na třech asi 0,455V)passion píše:Paralelným zapojením diód úbytok napätia neznížiš. Celkový úbytok bude taký, aký je nižší úbytok jednej z dvoch diód.

Nebo zkusit rovnou jinou diodu podle požadovanýho úbytku, použít se dá třeba i vhodná zenerka

pašíkombi AFN B597