AUDI TT 8E 165 KW 1999 - pomalý náběh turba, N75?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

AUDI TT 8E 165 KW 1999 - pomalý náběh turba, N75?

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdravím, kamarád má audinku TT, jedná se o dovoz z Německa. Dáváme to do kupy, vychytáváme mouchy a byla tam děravá hadička pod sácíma parohama. Nedrželo to volnoběh, po výměně je vše OK. Problém je s výkonem motoru, nemá to ten správný zátah a dělal jsem logy, snad se z toho někdo vyzná, dělal jsem 2 logy a pokaždý se jelo odkvaltovalo se na trojku na 1500ot a pak plnej plyn do 5 tis otáček. Do nouzáku to sem tam spadne a poslední závadu to vyhodilo 17956-vadný N75 - obvod rozpojen.

Diagnostikou jsem rozchodil přes akční členy všechny 3 ventilky na turbo, jeden je pod měrkou oleje, druhej je na sací hadici u filtru a třetí je pod deklem motoru. Všechny cvakají stejně, pomalá frekvence. Nemám tušení jak to má chodit, nikdy jsem audi TT neřešil.

Přikládám jsem logy a snad se dopátrám chyby, která omezuje plnící tlak. Je evidentní, že skutečnej tlak zaostává za požadovaným, otázka zní, proč?
Mám supervaga, proto se omlouvám předem, za excelovský tabulky.

http://ulozto.cz/xXcF77SA/audi-tt-prvni-mereni-xls
http://ulozto.cz/xGvYVVQT/audi-tt-druhe-mereni-xls

Děkuji za pomoc.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

turbo ti tlačí opravdu málo. nemáš .csl soubor v tom xls aby se prase vyznalo a excel převod z xls do csl mi to nebere. n75 dej novej můj byl špatnej i když v akčních členech cvakal. překontroluj unik tlaku, chod plechovky a funkcnost WG na turbu
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

No jako mám supervaga právě a ten to dělá jinak, jako jde o to, že když to otevřu v excelu a rotáhne se to,tak se to dá rozlouskat,ale chápu, že to je na nic.

Jde o to, kerej ventilek dát novej, jsou tam asi 3 a jde o to že to jednou napsalo že je vadnej N75 ten co je na velké hadici na filtru tuším. Pak je jeden pod měrkou oleje a jeden pod deklem motoru a všechny chodí, těsnost pořeším a ještě kontrola plechovky?Není tam vidět :D Jak na to?
¨

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
A418T
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 03 úno 2013, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od A418T »

n75 je jenom jedna a to je ta na saci hadici turba.. plechovka je přimo na turbu jde do ni hadicka prave z n75ky, odpoj tu hadicku a natlakuj jí trochu kompresorem a sleduj jestli se volně a plynule vrací, jestli nemáš unik v systému těch hadiček a výměna n75 nepomuze pak bych hledal zavadu v turbu.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

OK,děkuji za info.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dneska sem dal novej N75 a pořád to neplní ideálně, je to prostě pořád o 200 až 300 jednotek pozadu. Trvá to než to naplní a stejně to nenaplní na požadavek kerej chce jednotka. Baňka na turbu chodí, to jsem zkoušel, foukl sem do ní kompresorkem opatrně a chodí na doraz a zavírá se.

Poznatek: Sundal jsem dneska kryt pod motorem a tam je vidět jak je nabořená trubka mezi kolerama. Polovina trubky je zúžená na polovinu profilu. Mohlo by to být i tím, je tak?

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“