Proměnlivá teplota motoru (podle budíků)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1652
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Proměnlivá teplota motoru (podle budíků)

Příspěvek od Woko_O »

Ahoj.

Mám 1.9TDI 66kW ALH. Stavá se mi občas že jednou mám teplotu tak že se nehne z místa (zůstane úplně dole) a jindy se pohybuje normálně a skončí standartně na 90°C . Myslel jsem že by to moh dělat termostat kterej nepouští do okruhu..ale to by zas byla teplota například okolo 60-70°C ne? Že by se alespoň hla o něco.. Někdy to bylo i na 90°C a pak to spadlo z ničeho nic až na 0 ..

Odhaduju to nejspíš na čidlo teploty chladicí kapaliny? Otázkou je.. Kolik jich na tomhle motoru je? Jedno pro teploměr na budíky a jedno pro jednotku nebo jen jedno? Je to to čidlo v tom tělese jak jsou svíčky předehřevu? (zezadu tý příruby) .

Díky
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Je to jak říkáš. Je to dva v jednom. Vyměň jenom to jedno a hotovo. Dává hodnotu jak do budíku tak do jednotky.
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj tohle čidlo bude ko
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1652
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

A je to tedy v tom tělese s předehřevem jo? Celá ta příruba a zezadu je něco podobný čidlu.. (vedou do toho dráty)

Některy motory to mívaj právě v kanalech hlavy.. Nevim teda jestli je to případ VW..
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

jo to je přesně ono. Je tam takové plastová zavlačka. Ji vytáhneš a dás nové. Připlaťsi a kup origo. Žádnou čínskou a polskou potvoru. Nebo budeš tam kde jsi teď ;) a stejný číslo čidla
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1652
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Jo jasný.. Na to jak to vyndat snad přijdu až se podívam..

Dle vin mi to nabízí nějaký dvě čidla ale u jednoho to píše že je do termostatu.. A ten má ještě takovou tyčku navíc, to si nemyslim že bude ono..

Podle mě to bude orig č. 6U0919501B.. To ma jen takovou rovnou plochu a cerno zlutou barvu, kterou by mela nahradit modra.. Tak snad to bude ono.. Origo v kelly snad 180,- a pak teda i nejaky EPS treba za 500 coz nechapu..

Každopádně to vyměním.. Teoreticky by to mohlo mít vliv i na mírně zhoršený starty ne? Špatnej údaj o teplotě kapaliny - špatný myšlení jednotky - špatnej start..
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Re: Proměnlivá teplota motoru (podle budíků)

Příspěvek od sky59 »

Woko_O píše:Ahoj.

Mám 1.9TDI 66kW ALH. Stavá se mi občas že jednou mám teplotu tak že se nehne z místa (zůstane úplně dole) a jindy se pohybuje normálně a skončí standartně na 90°C . Myslel jsem že by to moh dělat termostat kterej nepouští do okruhu..ale to by zas byla teplota například okolo 60-70°C ne? Že by se alespoň hla o něco.. Někdy to bylo i na 90°C a pak to spadlo z ničeho nic až na 0 ..

Odhaduju to nejspíš na čidlo teploty chladicí kapaliny? Otázkou je.. Kolik jich na tomhle motoru je? Jedno pro teploměr na budíky a jedno pro jednotku nebo jen jedno? Je to to čidlo v tom tělese jak jsou svíčky předehřevu? (zezadu tý příruby) .

Díky
nedavno som to menil, pisal som tu aj PNs na fore, najdes to podla nicku
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1652
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Nechápu..

jen se ptám jestli je to číslo 6U0919501B nebo je to jiný čidlo například s tou tyčkou navíc. .. :)
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

kup to podle toho co tam máš. A vezmi to za 500. Za 180 korun je origo čína :)
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1652
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

No to asi ne.. Originál přímo ze škodovky stojí podobně.. :)
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpolak »

6U0919501B je čidlo do Felicie, tvé čidlo by mělo být 059919501A čtyřpinové zelené kulatý konektor, nebo 059919501 čtvercový konektor záleží co máš za rok, každopádně doporučuji nešetřit a koupit např. EPS. Ještě koukám, že mi nějak uniklo co máš za značku vozu :)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1652
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Mám VW Golf IV 1.9 TDI..

Nakonec to bylo čidlo 059919501 s čtvercovým konektorem.. Nechápu proč u VIN uvadí i to druhý z felicie... Nicméně jsem to už vyměnil a prozatím to funguje. Koupil jsem originál v autopartsu... tak snad je to originál a né originál čína.. (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“