2.0TDI BMM toci ale nestartuje - uz vyreseno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
a co tak povolit a vytahnout zhavice zda ti prasi z otvoru nafta?? Z vsech, at mas jistotu ze to je opravdu dodavkou nafty..
Mozna jsi nekde natankoval a mas zadrene jehly..
Mozna jsi nekde natankoval a mas zadrene jehly..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Vytahnout zhavky zkusim pokud se to projevi zas. Kontroloval jsem filtr a tandem, jestli z toho neco tece. Po otoceni klicku cerpadlo natoci tak 2dcl nez vypne. Odpojil jsem to vzdy na vracecce. Nevim jestli je to dost nebo ne. Je zajimavy, ze ten motor jakoby ma snahu, trikrat blafne a pak teprve ende slus. A nenatocim. To by spis ukazovalo na vzduch v hadicich, nebo tak neco. Kdyz tam fouknu sprej tak na brnk a pak uz to startuje v poho. No stalo se to zatim 2x. Doredil jsem nadrz naftou z jiny benzinky a ten VIF no tak uvidime.
Z vejfuku prave nic. Nejde tam nafta, protoze cerpadlo je naky zrejme pridreny, nebo spadnul saci kos, nebo uhliky nebo co javim. Slyset ho slysim, takze se asi nejak toci, ale nejak divne huci. Dokud je nadrz plna, tak zrejme hladina pomaha cerpadlu, protoze je pod a tak se to aspon natoci. Jakmile hladina klesne, tak uz to tandem nenatahne a nenatocim. Jak kdyby se tam udelala vzduchova bublina.jericho-3 píše:No a když startuješ, jde z výfuku nějaký kouř? Jestli nic, tak tam nejde nafta, jestli ano a kouř je silný, tak je třeba hledat jinde. Buď trysky chčijou, což asi ne, nebo tam stříká jindy, nebo je něco se sáním..
Huli to a smrdi az kdyz natocim, hlavne na volnobeh, takovej sedej, bilej kour a podle toho jak dam kotel na pedal, tak prejde na cernej, tj. bohatou smes. Tak jsem to mel i driv. Ten bilej kour ale nebyl. Smes byla za vsech okolnosti bohatsi. Tzn. ze tandem ve vysokejch otackach je schopen natahnout dostatek paliva, ale v nizkejch uz ne. Opet to ukazuje na cerpadlo v nadrzi.
Taky se teď hrabu v jednom BMM. Obrázky z VAGu podobný, hodnoty vstřikovačů s tvejma prakticky shodný. Je vydřená vačka nejvíc na prvnim a třetim válci. Obě vejfukový cca o 3mm. Hydra na šrot. Starty v pohodě, jen v tom třískalo a když dal plnej do kopce, tak prej hulilo.
Navíc má naftu ve voleji. Cca 1cm nad max, 25tkm po výměně...
Leješ taky longlife???
A kdes nechal frézovat uložení vstřiků a jak seš spokojenej? Daly tam nějaký vložky? Z čeho nevíš?
Navíc má naftu ve voleji. Cca 1cm nad max, 25tkm po výměně...
Leješ taky longlife???
A kdes nechal frézovat uložení vstřiků a jak seš spokojenej? Daly tam nějaký vložky? Z čeho nevíš?
Oct asv 2000, DieselPower
Jj, vacka a hydra nasrot, jsou tam novy. Hulilo to jako krava ale jelo to lip. Nafta v oleji jsou vrcni gumky na vstriku KO. Pokud jsou v prdeli dolni gumky, tlakuje valec do nafty a je cernej palivovej filtr od karbonu jak bota po par tkm. Olej origo 15W30 507.00 a LL po 30tkm az tak po 100tkm jsem tam zacal davat 505.01 a prechod na vymeno po 15tkm. Pozde. Klasickej problem s HTHS viskozitou ridkych oleju 15W30. Mam jeste ASZ a to ma na 15W40 505.01 najeto 240tkm s puvodni vackou.Pája 19 píše:Taky se teď hrabu v jednom BMM. Obrázky z VAGu podobný, hodnoty vstřikovačů s tvejma prakticky shodný. Je vydřená vačka nejvíc na prvnim a třetim válci. Obě vejfukový cca o 3mm. Hydra na šrot. Starty v pohodě, jen v tom třískalo a když dal plnej do kopce, tak prej hulilo.
Navíc má naftu ve voleji. Cca 1cm nad max, 25tkm po výměně...
Leješ taky longlife???
A kdes nechal frézovat uložení vstřiků a jak seš spokojenej? Daly tam nějaký vložky? Z čeho nevíš?
Zafrezovani delali kluci v Diesepoweru. Aktualne resim nedostatek vykonu nahore a delsi startovani za studena. Dole se to sbira o neco lip. Auto sice nehuli, ale citelne se snizil vykon. Puvodni synchronizace vacky byla -2° a po vymene je presne na 0. Prisuzuju to tomu. V patek jedu na doladeni softu.