2.0TDI BMM toci ale nestartuje - uz vyreseno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

..
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

a co tak povolit a vytahnout zhavice zda ti prasi z otvoru nafta?? Z vsech, at mas jistotu ze to je opravdu dodavkou nafty..
Mozna jsi nekde natankoval a mas zadrene jehly..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Vytahnout zhavky zkusim pokud se to projevi zas. Kontroloval jsem filtr a tandem, jestli z toho neco tece. Po otoceni klicku cerpadlo natoci tak 2dcl nez vypne. Odpojil jsem to vzdy na vracecce. Nevim jestli je to dost nebo ne. Je zajimavy, ze ten motor jakoby ma snahu, trikrat blafne a pak teprve ende slus. A nenatocim. To by spis ukazovalo na vzduch v hadicich, nebo tak neco. Kdyz tam fouknu sprej tak na brnk a pak uz to startuje v poho. No stalo se to zatim 2x. Doredil jsem nadrz naftou z jiny benzinky a ten VIF no tak uvidime.
Wendhall
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 črc 2013, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wendhall »

mám ten samej motor,a za 3mesice se mi to same stalo asi 6x,ale asi to bylo naftou
Wendhall
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 črc 2013, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wendhall »

tak dneska rano opet,po dvou mesicich,asi sem to vcera zakriknul
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No a když startuješ, jde z výfuku nějaký kouř? Jestli nic, tak tam nejde nafta, jestli ano a kouř je silný, tak je třeba hledat jinde. Buď trysky chčijou, což asi ne, nebo tam stříká jindy, nebo je něco se sáním..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

jericho-3 píše:No a když startuješ, jde z výfuku nějaký kouř? Jestli nic, tak tam nejde nafta, jestli ano a kouř je silný, tak je třeba hledat jinde. Buď trysky chčijou, což asi ne, nebo tam stříká jindy, nebo je něco se sáním..
Z vejfuku prave nic. Nejde tam nafta, protoze cerpadlo je naky zrejme pridreny, nebo spadnul saci kos, nebo uhliky nebo co javim. Slyset ho slysim, takze se asi nejak toci, ale nejak divne huci. Dokud je nadrz plna, tak zrejme hladina pomaha cerpadlu, protoze je pod a tak se to aspon natoci. Jakmile hladina klesne, tak uz to tandem nenatahne a nenatocim. Jak kdyby se tam udelala vzduchova bublina.

Huli to a smrdi az kdyz natocim, hlavne na volnobeh, takovej sedej, bilej kour a podle toho jak dam kotel na pedal, tak prejde na cernej, tj. bohatou smes. Tak jsem to mel i driv. Ten bilej kour ale nebyl. Smes byla za vsech okolnosti bohatsi. Tzn. ze tandem ve vysokejch otackach je schopen natahnout dostatek paliva, ale v nizkejch uz ne. Opet to ukazuje na cerpadlo v nadrzi.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

..
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

mensi update tematu, necht to slouzi k poznani ostatnim
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky se teď hrabu v jednom BMM. Obrázky z VAGu podobný, hodnoty vstřikovačů s tvejma prakticky shodný. Je vydřená vačka nejvíc na prvnim a třetim válci. Obě vejfukový cca o 3mm. Hydra na šrot. Starty v pohodě, jen v tom třískalo a když dal plnej do kopce, tak prej hulilo.
Navíc má naftu ve voleji. Cca 1cm nad max, 25tkm po výměně...
Leješ taky longlife???
A kdes nechal frézovat uložení vstřiků a jak seš spokojenej? Daly tam nějaký vložky? Z čeho nevíš?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Pája 19 píše:Taky se teď hrabu v jednom BMM. Obrázky z VAGu podobný, hodnoty vstřikovačů s tvejma prakticky shodný. Je vydřená vačka nejvíc na prvnim a třetim válci. Obě vejfukový cca o 3mm. Hydra na šrot. Starty v pohodě, jen v tom třískalo a když dal plnej do kopce, tak prej hulilo.
Navíc má naftu ve voleji. Cca 1cm nad max, 25tkm po výměně...
Leješ taky longlife???
A kdes nechal frézovat uložení vstřiků a jak seš spokojenej? Daly tam nějaký vložky? Z čeho nevíš?
Jj, vacka a hydra nasrot, jsou tam novy. Hulilo to jako krava ale jelo to lip. Nafta v oleji jsou vrcni gumky na vstriku KO. Pokud jsou v prdeli dolni gumky, tlakuje valec do nafty a je cernej palivovej filtr od karbonu jak bota po par tkm. Olej origo 15W30 507.00 a LL po 30tkm az tak po 100tkm jsem tam zacal davat 505.01 a prechod na vymeno po 15tkm. Pozde. Klasickej problem s HTHS viskozitou ridkych oleju 15W30. Mam jeste ASZ a to ma na 15W40 505.01 najeto 240tkm s puvodni vackou.

Zafrezovani delali kluci v Diesepoweru. Aktualne resim nedostatek vykonu nahore a delsi startovani za studena. Dole se to sbira o neco lip. Auto sice nehuli, ale citelne se snizil vykon. Puvodni synchronizace vacky byla -2° a po vymene je presne na 0. Prisuzuju to tomu. V patek jedu na doladeni softu.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

na 0 by ale být neměla...co jsem tak koukal tak většinou u těch edc 16 je cca -1,3
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

dát na přípravky. a nula tam pak zcela jistě nebude
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3681
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak kolik teda? Kolem -1,5 má bejt správně?
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“