Prosím o kontrlolu logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
smado
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 25 kvě 2007, 08:37
Odpovědi: 0

Prosím o kontrlolu logu

Příspěvek od smado »

Zdravim Vas, prosim pozrie sa niekto na logy: http://ulozto.sk/xeU5N7SA/log-01-002-csv
http://ulozto.sk/xVr9mVQT/log-01-003-csv

Je to Audi A4 1,9TDi kod motora BRB. V pamati zavad nie je ziadna chyba, ale auto pri plynulom rozjazde sklbe v pravidelnych intervaloch. Nie len na plny plyn, aj pri ciastocnom zatazeni. Ma cca 80.000 km a kupil to kamos od jednej zeny, co asi chodila dost pomaly a opatrne...

Dakujem, Stano
Milten007
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 15 srp 2012, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milten007 »

hmmm blok 3 hodnota 4 je predpokladam EGR... ty ho mas stale otvoreny naplno... problem bude asi niekde stym ...
Uživatelský avatar
Koreks
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2013, 13:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koreks »

Teoreticky jestli jezdila opatrne tak by mohla zanesená Variabilní geometrie, ale že by se lopatky v takových to intervalech hybali je divne. možná je to tak že to s tim jde hybat ztuha a regulace při maximálním tlaku ubere ale jak tlak klesne už tak rychle nestihne přidat. takže bych aspon skusil zahýbat regulací jak to jde to táhlo. nevím jestli už máš VG nebo Wastegate ale u obou by mohl být stejný problém.
F1 2000 1,9 TDI 74kw combi Comfort
Obrázek
smado
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 25 kvě 2007, 08:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od smado »

Vďaka za rady.

Kontrolu regulácie turba urobím teraz cez víkend.

Tiež ma napadlo to EGR. Keď ho odpojim (je elektrické), bude hlásiť chybu ale to cukanie by mohlo prestať, nie?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“