tupé cvakání při řazení a přeřazení fabia ATD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

tupé cvakání při řazení a přeřazení fabia ATD

Příspěvek od zero1724 »

mám problém na fabii ATD tdi 74kw při přeřazování a pouštění spojky se ozývá tupé cvakání i jakoby bouchání, typické při vůli silentbloky tzv. vařečky, dělá to při pomalém přeřazení,ale až při pomalém pouštění spojky nebo naopak při prudkém a rychlém řazení, při použití meziplynu popřípadě v přeřazení nechání nohy na plynu to nedělá, dělá to ale také při přidání plynu zařazení rychlosti ale jen málo, nejvíce to dělá když pouštím pomalu spojku v nižších otáčkách cca 2000 ot.,při podřazení to nedělá a když mačkám spojku žádné pazvuky ani cvakání,silenty motoru O.K. jinak vařečku jsem měnil a nic se nezměnilo, nějaké nápady jak přijít na problém? nevim jak poznám špatné poloosy popřípadě převodovka? spojka?Díky za pomoc.Tom
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

taky mi to dela,ale jen na jednicku a dvojku,takze si mylsim,ze to bude prevodovka.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
lukascruz
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 říj 2011, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukascruz »

Mam taky ten samy problem. Bavil sem se se znamym a muze to pry delat i lamela spojky
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

problém nejspíše vyřešen, kouknul jsem na matky co drží poloosu,ty na náboji a na levé straně byl povolený, byly měněný ložiska a nechaly starý matky ty s pružinkou...takže se utáhlo a problém se hodně vyřešil, uvidíme časem jel jsem s autem chvilku...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
Koreks
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 22 srp 2013, 13:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koreks »

Mě to též cvaká a cvakání se s nájezdem KM stupňuje. vlezl jsem pod auto a pootočil s oběma poloosama a byla tam vůle, co tu vůli způsobilo ? nepodarilo se mi odhali zda jevůle v převodovce nebo na kloubu atd, co tedy ?
F1 2000 1,9 TDI 74kw combi Comfort
Obrázek
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Na poloose je vždycky trochu vůle, to se takhle poznat moc nedá, mě to jakoby mlaská, dělá to jakoby s motorem dopředu a dozadu, je to vadný silentblok, chystám se ho vyměnit, pak povím:)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

presne tak s poloosou je vzdy trosku cuknout,ale je zajimavy,ze nekdy je pevna jak beton bez zavislosti jestli je zarazeny nebo vyrazeny. ja poloosy neresim dokud nezacnou cvakat. Jednu poloosu mam po bouracce menenou
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“