VW CADDY 105 Ps to 181 ps @ 395 Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Alfons
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 dub 2011, 09:44
Odpovědi: 0

VW CADDY 105 Ps to 181 ps @ 395 Nm

Příspěvek od Alfons »

Turbo Andre,trysky AL,lamela HDS

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Alfons dne 27 srp 2013, 12:30, celkem upraveno 1 x.
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Vypada to pekne, takova rychla krabicka ;)
Turbo je maly hybrid?
Jinak i pekny povoz, lak kola atd. Kupodivu ani nehnijou zadni vrata (noteeth)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Alfons
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 dub 2011, 09:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfons »

Děkuji.
Turbo má označení TS 180 myslím.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

A potom sa človek červená keď ho taká krabica na ceste vypráši (wallbash)
Alfons
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 dub 2011, 09:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfons »

Martin D: zas tak horký to s tím výkonem není.Ty 20" kola dost z toho výkonu sežerou. :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Alfons píše:Martin D: zas tak horký to s tím výkonem není.Ty 20" kola dost z toho výkonu sežerou. :)
to by mě zajímalo, jak jsi na tohle přišel....
jinak hezký :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Alfons
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 15 dub 2011, 09:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Alfons »

Tak určitě to na pneu 235/30/20 nebude tak živý jako na 185/65/15. Už jenom ta váha samotného kola oproti plech.disku.a větší valivý odpor.jestli je to jinak,tak se omlouvám :)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

je to tak ako pises, raz davno sme to s kamosom merali stopkami a bol to dost velky rozdiel :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

trochu asi bude, ale záleží spíš na obvodu kola, pokud zůstane zachován, tak ten odpor není o moc větší. Obvykle ale mají větší kola větší obvod, pak samozřejmě ukazuje jinak tachometr a i palubák ukáže vyšší spotřebu, protože vykáže menší najetou vzdálenost. Já měl kdysi hodně dávno na feldě 195/40-15 a spotřeba i jízda stejná jako na 165, jen na místě nešlo zatočit.... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

Parádní Caddy a ty kola! 8)výkon hezký ,zlatý střed :)

MirekX--- těm kolum..z vlastní zkušenosti vím co udělají vetší kola + široké gumy je to znát docela dost jak na výkonu tak na spotřebě ;)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

MirekX píše:trochu asi bude, ale záleží spíš na obvodu kola, pokud zůstane zachován, tak ten odpor není o moc větší. Obvykle ale mají větší kola větší obvod, pak samozřejmě ukazuje jinak tachometr a i palubák ukáže vyšší spotřebu, protože vykáže menší najetou vzdálenost. Já měl kdysi hodně dávno na feldě 195/40-15 a spotřeba i jízda stejná jako na 165, jen na místě nešlo zatočit.... :D
je potřeba brát v úvah jak hmotnost gumy tak i kola a to kolo bude hooodně těžký..
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

vůči 1,5 tuny auta bych to asi klidně zanedbal... podle mě je největší rozdíl v obvodu kola, pak se to zdá líný.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Nejde o váhu kola jako takového, ta je vzhledem k váze auta, jak píšeš bezvýznamná. Jde o hmotu v pohybu - rotující hmotu. Čím těžší kolo je , tím víc se chová jako setrvačník a brání se změnám v rychlosti otáčení.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

jasně, myslel jsem tím rotační hmotu - 1kg rotační hmoty je 6kg na kastli..přibližně :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to je mi jasný, u akcelerace třeba na 1 a 2 se to možná trochu projeví, ale pak už změna rychlosti otáčení kola není tak rychlá.
U lehkýho závodního auta to poznat bude, zrovna u caddy si tím nejsem jistej. Zajímalo by mě, jak s těmahle kolama ukazuje tachometr.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“