1.9 BXE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

1.9 BXE

Příspěvek od Fulltank »

Zdarec

Resim tu na jednom Golfu 1.9 77kw BXE takovej celkem na hovno resitelnej problem. Pred rokem kdyz se to dovezdlo se delala vacka, zdvihatka, ulozeni vacky plus pretesneni vstriku, od ty doby ok, ale ted je auto nejaky hlucnejsi nez je u pd zvykem.

Kdyz je studeny tak v nem cvaka, ale ne ze by to delala vacka tu jsem kontroloval a vsechno v super stavu, taky se od novy vacky najelo pouze cca 15tis. Spatne se to popisuje, proste kdyz se pozvolna zrychluje je slyset zastudena pocvakavani a na volnobeh jde to auto dost tvrde. Po ohrati lepsi, bohuzel ne o moc.
Startuje na treti otoceni, coz neni zrovna vyhra.

Jedna se o auto dcery jednoho dobreho zakaznika tak mu nechci rikat at to necha bejt :roll:



Mohly by to delat treba vstriky? Nebo mate nejaky napady na co se zamerit?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

iedeální tak pětku benálu polít a podpálit ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych ten motor nakrmil husčím olejem + nějakým bišopem nebo co by zrovna bylo,
pak bych udělal velký servis + prohlídka a čistění sání, změřil bych kompresi, nalil aditiva do nafty,

pak bych zajel za borcem co čipuje auta, u nás takový je a umí si pohrát s pedečkem tak že šlape,osobní zkušenost sním zatím ale nemám mi ty pedečka šlapou,

pak auto vysaj, nastříkej interiorým sprejem, nafoukej gumy a projed dražsí mičkou

nebo to podpal jak jsem prve radil (LOL)
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4787
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

podle mě cvakají hydroštely...takže ventildekl dolů,pomačkat...popř zkusit nějaký ten přípravek na hydroštely,nebo jiný olej,jak píše miloš
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

leje se tam 5w30 asi jako do vetsiny, zdvihatka to podle me nebudou jelikoz kdyz brzdim motorem je uplny ticho takze to bych vyloucil. Dekl byl dole a vsechno vypada v poradku, kontroloval jsem nastaveni vahadel a ok.

Zitra jsem hodim hodnoty vstriku a nastaveni rozvodu.



Nemuzou treba cvakat ventily? Kolikrat kdyz vidim jak to tam lita.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

by mě zajímalo jak cvakají ventily to jsem asi zatím nikdy neslyšel
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

myslim tim, kdyz jsou volny voditka, ale jen strilim od boku protoze me nic nenapada
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fulltank píše:myslim tim, kdyz jsou volny voditka, ale jen strilim od boku protoze me nic nenapada
vodítko a hadroštel to pasuje si prostě v rohu nemáš nápad, ani žádný nenajdeš, nejde bojovat s šípem proti tanku,
jsou ale autodata a diagnostika a tam je cesta jak to řešit pro mě denní praxë ;) i když jsem taky v rohu toták bez nápadu to je opravárenství,

pravidlo je ale jedno automechanik si vždy ví rady

pokud neví postupje podle prvního pravidla ;)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

slovacek.milos píše:
Fulltank píše:myslim tim, kdyz jsou volny voditka, ale jen strilim od boku protoze me nic nenapada
vodítko a hadroštel to pasuje si prostě v rohu nemáš nápad, ani žádný nenajdeš, nejde bojovat s šípem proti tanku,
jsou ale autodata a diagnostika a tam je cesta jak to řešit pro mě denní praxë ;) i když jsem taky v rohu toták bez nápadu to je opravárenství,

pravidlo je ale jedno automechanik si vždy ví rady

pokud neví postupje podle prvního pravidla ;)
Milosi ty me vzdycky prekvapis obdivuju tvuj optimismus 8)

V pondeli na to kouknu diagnostikou a hodim jsem nejaky data a uvidi se. Dneska jsem to zase zkousel a studeny v lehkym zaberu ten motor proste rechta.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Fulltank"][quote="slovacek.milos"]

tak musíš mít nějaký aotodata parametry podle kterých ten motor musí fachčit včetně servisu, řešení je někdy i netradiční,
ke mně chodí nemocé jen CR, je to i kus od kusu a značka od značky, velmi přesná diagnostika je někdy úplně mimo, na cr jsem se leta chystal a úspěchy mám,
u pd mně nepotkali ani rozvody ;)
Václav Žižka
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19 úno 2007, 09:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Václav Žižka »

Mám ten samý motor, auto v popisu, koupil jsem to po ukončení leasingu v Belgii, motor měl poměrně "tvrdý" zvuk, zrušil jsem LL interval a po výměně oleje - 5W40 - se zvuk zklidnil. Ale jak píše Miloš, diagnostika a "velký servis"...........
Golf Plus 1,9TDI, 2007,77kW, BXE
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

záslepky ve vahadlech jsou na svých místech?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

záslepky ve vahadlech jsou na svých místech?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jasny jsou tam zalisovany 7srouby, protoze byly vypadnuty a diky tomu se i pomerne predcasne vydrela vacka. Olej muzu zkusit zamenit, ale obavam se, ze to bude bez vysledku.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a vstřiky jsou seřízený dobře? Jako myslím nastavený (povolený) o těch 225°? Já na jednom BXE taky bádám proč jde tak tvrdě. Vačka OK,hydra nový,vstřiky přenastavený,rozvody na přípravky. Ale pořád jde tvrdě..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“