SUPERB II - jakou naftovou motorizaci

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

3.6 FSI V6 jestli si chce dědek trochu zablbnout :-D
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Biimbo píše:3.6 FSI V6 jestli si chce dědek trochu zablbnout :-D
Když natáhnem potrubí s benzínem z USA tak proč ne :P
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Na druhou stranu, pořizovací cena 3.6ky by byla znatelně nižší oproti TDI, poněvadž to málokdo chce. Otázkou je, kolik najezdíš.
Jinak co slýchám, tak ten V6 je držák a na svůj objem relativně úsporný.
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

V průměru 25.000km a víc - ročně. Benzín vůbec nechce.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

a porovnaní těch motoru :o jaký je rozdíl mezi CFFB a CLJA / CBBB a CFGB. A dětské nemoci ? taky to mam v plánu ;) s DSG
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

mam to v hlave ale aby som to nedoplietol musim porziet svoj notas CBxx prva gereracia CR kody CFxx druha generacia CR rozdiel tam je podla mojich zisteni vo vysokotlakych vstrekovacich cerpadlach.
CP1 cerpadlo prvej generacie
CP1H uz sa vyuziva aj v druhej generacii
CP2 cerpadlo druhej generacie
CP3 cerpadlo tretej generacie
CP4 cerpadla stvrtej generacie
Vo svojom notasi mam aj ktore vstrekovace sa kombinuju s jednotlivymi cerpadlami a aj rozdiel vo funkcii jednotlivych cerpadlach.
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

druhá generace znamená, že už není čerpadlo v nádrži, ale podávačka je součástí, nebo přišroubovaná na vysokotlakým?

Mě by zajímalo, který motor má piezo a který elmag vstřiky.
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 31 srp 2013, 19:01, celkem upraveno 2 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

druhá generace znamená, že už není čerpadlo v nádrži, ale podávačka je součástí, nebo přišroubovaná na vysokotlakým?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

to vase fasa DSG bezne smari 6 kvalt v meste tiez som sa povozil a otras takto sa robia spotreby podtocenym motorom.. u TSI detto
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

ked tak 125kw a manual, ale problemy spojene s tym si beries sam na seba, pribudajuci olej v motore z dvovodu neuspesnej regeneracia DPF a podobne voloviny,vadny soft od vyroby je toho vela
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

bjukemen píše:to vase fasa DSG bezne smari 6 kvalt v meste tiez som sa povozil a otras takto sa robia spotreby podtocenym motorom.. u TSI detto
Uplny sushlas. Ta DSG prevodovka je otrasna. Tak nehanebne ubija ten motor. Vobec nedovoli vyniknut tomu krutiacemu momentu. Ta prevodovka je nakokot uz len tym aka je kratka a to nakokot radenie cely ten chujovy pocit uz len umocnuje.
DSG nikdy ani zadarmo!!!
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Áno, tá DSG jazdí na 6 a 1250 otáčkach, ale stačí šľapnúť na plyn a hneď je tam 3 a 2500 otáčok :)
Možno tých 1250 otáčok tomu motoru nevadí :roll:
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Ja se s tim svezl kratce a obcas kdyz je auto na servisu a delam pak projizdku. Kazdopadne musim souhlasit s tim, ze pri couracce dokaze dsg hodne podtacet. I presto je to pro me nejprijemnejsi prevodovka a svezeni :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jízda s automatem je jako onanie v rukavicích.. :)
nepropadat panice...
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

jericho-3 píše:Jízda s automatem je jako onanie v rukavicích.. :)
Akorád když máš automat, tak můžeš onanovat... A klidně i bez rukavic.....
(rofl)
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“