jízda na řepku, trafo X zanášení turba
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 42
- Registrován: 15 říj 2008, 20:13
- Bydliště: Chomutov/Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
jízda na řepku, trafo X zanášení turba
je možná souvislost se zanášením turba u 1,9TDi s rotačkou při jízdě nejen na naftu?
jestli jezdíš jak dědek a usilovně honíš spotřebu kolem 3,5l tak je jedno co máš v nádrži...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Re: re:
Ladas odpověděl správně.Styl jízdy ovlivnuje zanášení turba.Typ paliva to,jestli vyrábíš saze nebo popel.jp1 píše:nesmyslná odpověd, neřeším styl jízdy, ale to co je v nadpisu!!!
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 42
- Registrován: 15 říj 2008, 20:13
- Bydliště: Chomutov/Ostrov
- Kontaktovat uživatele:
re:
to já moc dobře vím, že má pravdu, ale mě šlo jen o to palivo, nepodtáčím, vytáčím jak mám, ale přesto mě přijde, že když se nejezdí jen na naftu, tak to není ono a občas to nedělá co má, na bývalým passatu muselo turbo ven a vyčistit a nechci to absolvovat znovu......
a divis se, kdyz trafo, hydraulika jsou pekne sracky v principu? To nejde s naftou vubec srovnat. Ty oleje jsou aditivovane pro svuj ucel a ne malo. Neni to jen ridky rafinovany zakladni olej...
Na komurce po par litrech mixu nafta s hydrem musely vstriky ven, zakarbonovane, kourilo a spatne startovalo. Mluvim ani ne o 50 litrech hydra.

Na komurce po par litrech mixu nafta s hydrem musely vstriky ven, zakarbonovane, kourilo a spatne startovalo. Mluvim ani ne o 50 litrech hydra.