
Tocia sa ventilatory
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tocia sa ventilatory
Caute, minule som mal problem s ventilatormi, netocili sa pri zapnutej klime. Teraz sa tocia v kuse aj ked motor vypnem, musim odpojit baterku. Najskor som myslel na cidlo chladiacej kvapaliny, to je OK. Motor vychladol a aj tak sa tocia. Potom som odpojil obi dva rele na ventilatory, tocia sa! A nakoniec som odpojil. Jednotku dochladzovania vid. obr. ten pravy konektor. Asi je v haji(novy stoji cca 5000,-sk, podla servisu)
.Neviete nahodou ci sata jednotka neda opravit? 

VW Golf IV TDI ALH r.v98
Z tohodle by sis nevybral ??? >> http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... =1j0919506
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
midnight_man
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
tento samotny problem sem resil na VENTU a ta jednotka je ta sama opravitelne to je ale muj problem nebyl v tej krabicke ale pod steracama kadial prudi vzduch bol snimac venkovnej teploty kery byl KO a spinal relatko ventilátoru na 2stupen cize max. keby si napísal co je to za auto mozno by sa nasla aj schema ale krabicku este nekupuj dokial si neskontrolujes vsetky snimace ktrore ventilátor spínajú
Skus prepipnut silove kontakty na tej krabicke(Velky konektor-tie velke ploche kontakty) ale vytiahni ten druhy konektor(10 pin konektor)
Ak je to prechodne pri vitahnutom 10pin konektore tak je prilepene rele.
Ale ak to bude neprechodne tak to podla mna bude v niektorom zo spinacov alebo snimacov a tie zopnu rele.
Treba premerat a az nakonec vymenit rj dochladzovania.
Ak je to prechodne pri vitahnutom 10pin konektore tak je prilepene rele.
Ale ak to bude neprechodne tak to podla mna bude v niektorom zo spinacov alebo snimacov a tie zopnu rele.
Treba premerat a az nakonec vymenit rj dochladzovania.
-
jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
nebudu zakládat nové téma
Mám ten samí problém na Audi A3 1.9 TDi při zapnutém zapalování se roztočí oba ventilátory na chladiči
co všechno jsem zkoušel
- kontrola pojistek OK
- odpojení čidla na chladiči .. furt se točí
- kontrola čidla na motoru - OK
- tlak v kimě je - auto chladí
- při odpojení relé vetylátory přestanou , zkoušeno jiné to samí
napadá někoho něco??
Mám ten samí problém na Audi A3 1.9 TDi při zapnutém zapalování se roztočí oba ventilátory na chladiči
co všechno jsem zkoušel
- kontrola pojistek OK
- odpojení čidla na chladiči .. furt se točí
- kontrola čidla na motoru - OK
- tlak v kimě je - auto chladí
- při odpojení relé vetylátory přestanou , zkoušeno jiné to samí
napadá někoho něco??
-
jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
to jsem zkoušeli relé je bez chyb jakmile se zapne zapalování kotva na relé sepne , zkoušeli jsme i jiný funkční !!!!relátko a to samýRaul píše:Ked vypnes klimu mali by zastat. Ked nie tak asi bude zlepene rele v tej jednotke co je na obrazku. Skuj ju zozobrat a ocistit to rele. U Golfa je pod baterkou.