Focus TDDI za jizdy zdechl, chyby P1664 P1564 P0167
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Focus TDDI za jizdy zdechl, chyby P1664 P1564 P0167
Kamos ujel cca 7km a motor mu za jizdy zdechl. Rozvody jsou OK, nafta do motoru nejde, chyby nasledujici P1664 P1564 P0167.
Prosim o radu, co stim, neco jsem se docetl ze se meni ta elektornika nad cerpadlem, nebo ze se da pripadne opravit.
Prosim o radu, co stim, neco jsem se docetl ze se meni ta elektornika nad cerpadlem, nebo ze se da pripadne opravit.
Kolik stálo repasované u pana Rady?Grandák píše:Kolik máš najeto?
Tohle samé měl švagr auto chcíplo a nešlo nastartovat, čerpadlo bylo KO, pomohla jedině výměna čerpadla které jsme zakoupily výměnou v servisu Petr Rada Soběslav, do nějakého nejistého podniku z vrakáče bych nešel.
Jinak mám zkušenost se zdejším členem joe, je sice z Žiaru nad Hronom, ale těmhle pumpám rozumí a opravuje je, zkus ho kontaktovat jestli by nebyl schopen pomoci

No nevim kolik to bylo přesně ale myslim že 18tis. s tím že jsme vrátili staré, ale už to je 2 roky.
http://www.rada-bosch.cz/default.asp?id ... 72&idm=281
Jinak co jsem pátral málo které přežije 150tis.km já ho dával ve180tis. km.
http://www.rada-bosch.cz/default.asp?id ... 72&idm=281
Jinak co jsem pátral málo které přežije 150tis.km já ho dával ve180tis. km.
Grande Punto 1,3JTD 90PS
No dnes kamaradovy zdechlo auto Ford mondeo s cerpadlo VP44,
a udajne to neslo nastartovat, v aute jsem nacetl EGR - zavada trvala
a P1564 zavada tlaku cerpadla ! Auto ma najeto 200 tisic, tak pocitam
ze pujde cerpadlo na repas, myslim ze tranzistorem to nebude. auto se nechalo 2. hodiny odstaveny a pak slo nastartovat !
a udajne to neslo nastartovat, v aute jsem nacetl EGR - zavada trvala
a P1564 zavada tlaku cerpadla ! Auto ma najeto 200 tisic, tak pocitam
ze pujde cerpadlo na repas, myslim ze tranzistorem to nebude. auto se nechalo 2. hodiny odstaveny a pak slo nastartovat !
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06 zář 2013, 16:20
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj,na TDDi Focus jsme přehodili čerpadlo za čerpadlo z jiného focusu,to puvodní jelo,ale teklo jak dunaj... bylo jakesi lepené snad i proražený obal,zákazník si dovezl jine,ale teď se nám pere elektronika,poradil bys co se s tím dá teď udělat? Díkyjoe píše:@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44
Co znamená pere elektronika?V čerpadle je imo musí se přizpůsobit to asi víš.Re-volt 1 píše:Ahoj,na TDDi Focus jsme přehodili čerpadlo za čerpadlo z jiného focusu,to puvodní jelo,ale teklo jak dunaj... bylo jakesi lepené snad i proražený obal,zákazník si dovezl jine,ale teď se nám pere elektronika,poradil bys co se s tím dá teď udělat? Díkyjoe píše:@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06 zář 2013, 16:20
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Nejde nastartovat,na vstřiky nafta jde ale řekl bych že nemá tlak a delphi jsem vyčetl závadu neshoda dat,zítra mužů dodat kód závady,ale mám pocit že esi tronic data bosch mě ten kód psalo taky jako nĕco s immo.Co potřebuju k přizpůsobení imo?pin asi nebude,tak jestli se to nedá naklonovat s původního čerpadla.geo píše:Co znamená pere elektronika?V čerpadle je imo musí se přizpůsobit to asi víš.Re-volt 1 píše:Ahoj,na TDDi Focus jsme přehodili čerpadlo za čerpadlo z jiného focusu,to puvodní jelo,ale teklo jak dunaj... bylo jakesi lepené snad i proražený obal,zákazník si dovezl jine,ale teď se nám pere elektronika,poradil bys co se s tím dá teď udělat? Díkyjoe píše:@Miki2t:
klasicka chyba koncaku, bez problemov opravitelna.
keby si sa nebol do toho rypal, mal by si to za par korun a so zarukou.
takto uz iba komplet repas a kalibracia s novou elektronikou...
holt, dalsia obet internetoveho navodu na opravu VP44
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06 zář 2013, 16:20
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
RomanP píše:Urcite bude potreba sparovat ecu s cerpadlem, jinak to nepojede.
Pokud nekdo koupi repasovane cerpadlo, ja menil taky cerpadlo za 15 000,-
a to bylo tak ze vlozeni do auta jelo bez pouziti diag.
Pokud koupis cerpadlo z vrakoviste je potreba to sparovat.

Original diagnostikou, popripade jsem to resil pres kamarada s Fordu, i kdyz by mel clovek diagnostiku tak potrebujes pristup na net na incode -outcode !
PS: nebo calculator http://www.nandtools.com/ford-outcodein ... p-281.html
nebo http://www.patscode.com/cz/index
PS: nebo calculator http://www.nandtools.com/ford-outcodein ... p-281.html
nebo http://www.patscode.com/cz/index