MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

ten log by mě taky zajímal ... řekl bych, že se turbo roztočí asi až s "nedobrovolnou svižností" :) ... když už k tomu tahat dráty do kabiny, zkusil bych něco "sofistikovanějšího" (aspoň potenciometr - např. jako ve starejch rádiích s vypínací polohou - místo tlačítka, pak by sis ten mohl ten kouř hezky "ladit" (noteeth) ;) )
pašíkombi AFN B597
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

No právě že hybridu trvá docela dlouho než se roztočí... To s původním originál VA po "ostrém" softu (StageI) to se roztáčelo opravdu pekelně, to nikdo nechápal a každý záviděl ;) To s tím poťákem není špatná nápad :-D Ale tohle je na spodku mrtvola... :roll: Však koukni na log na čtyřku do kopce:

Obrázek
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

no tvl :o :) ... no nafouknutí tomu sice trvá, ale ve vysokejch to nestíhá regulovat (mě to tam už "vadne" a tohle by mě akorát lákalo tomu šlapat přefuk nepřefuk :) ), 2,9 bar už je docela masakr... btw. ta váha sice jde nad požadavek, ale při jakym tlaku? Nová by imho nad cca 2,5 bar hlásila max. (1275) ... možná zkusit pročistit/jinou, ale stejně bych se nesnažil jít k těm 2bar před maximem krouťáku, tj. před těma cca 1800ot. , to už je pak "detonační" rozběh/rozjezd, na kterej je háklivá nejen spojka - tu máš jakou?
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@playboy: Podla logu od 3600 ot. ides mimo pouzitelny rozsah cidla tlaku (predpokladam ze tam nemas 4bar cidlo) a od 3700 ot. uz aj mimo rozsah moznosti regulacie. Pritom ked si pozries hodnoty MAF tak prietok vzduchu klesa, cize je to podla mojho nazoru aj celkom zbytocne to turbo takto trapit. Ak to nie je tajomstvo, to je ta uprava na T5 od CampPerformance co mas v podpise?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
playboy
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2009, 18:47
Bydliště: U Prahy

Příspěvek od playboy »

Fanda: ta regulace nestíhá, ale není to 2,9bar ale reálný přetlak 1,9bar :) Taky tomu šlapu, táhne to krásně do 5000ot jako by se nechumelilo :D Spojku mám normálně sérii 240mm - s tou jsme to auto koupili a pořád drží (docela se divím) i kola to na suchu hodně statečně přenáší na asfalt. Zrychlení je zde: http://www.youtube.com/watch?v=hkYurn0_ ... 7KMGDKykzI

Subz3: čidlo do 4bar nemám mám normálně C čidlo, ale to je tuším do 3bar? Nevím jestli reál přetlaku 3bar a nebo 3000mBar. Turbo se nepřemáhá, je to hybrid 220 a fouká daleko míň :) Tajemství to není, tohle je log úpravy Passata v podpisu od TDIchipa...

T5 jsem ještě nelogoval, tam je GT2056V. Ale taky se to chystám konečně nalogovat, zajímá mě jak tam to všechno nabíhá apod :)
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm

Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

tak toho dvojáka si to vzalo pořádně "statečně" :) , pěknej odpich ... jasný, že přetlak je bez atm. tlaku, i tak je to skoro dvojnásobek oproti sérii ...
pašíkombi AFN B597
geltny
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2013, 19:59

Příspěvek od geltny »

zdar mam passata rv2001 1.9TDI PD 96kw vaha vzduchu v háji tak jsem chtel zkusit zda mi dioda pomuze..no mam 5ti pinovou vahu vzduchu bosh přičemž první pin není obsazen zadným kabelem.tak jsem zapojil diodu BAV21 na 4a5 výstup...a po nastartování nešel motor vytočit víc jak 2500tis ot přibližne a kolísal volnobeh má to v příčině nezaslepený EGR ? jak ho zaslepím tak to pojede ? dekuji za info :)
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1116
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

kapku odbočim dnes sem byl na čipu na kladně u pawer tecu čipli mi to bez zapojený váhy jen se 2ma diodama v sérii jede a tahá pěkně a nekouří dostal sem k tomu toto :) Obrázek
čipnuto na 148 koníků
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2013, 11:12

Příspěvek od drakon »

Ja som to skusal len v nizskych otackach to pomohlo ale nad 2000 je to o nicom lebo vaha s diodov uz ukazuje menej a menej teda klesa mnozstvo nasavaneho vzduchu! Skusal som zapojit aj dve diody do serie a nedostal som sa nad 1000 mg, rada v tomto priipade?
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

motor?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2013, 11:12

Příspěvek od drakon »

Mam v popise audi 2,5 tdi V6 110 kw AKN teda teraz bdg ale čerpadlo a vstreky ostali povodne!
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a čo teraz? človek si to má vycucať z prsta? je tu kopa ľudí čo tu neriešia iba svoje autá,stačilo pekne napísať ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2013, 11:12

Příspěvek od drakon »

Ok netreba sa hned paprcit ;) a teda mate nejaku radu? Rad by som to upravil cez soft ale neda sa a preto som najprv skusal diodu! :roll:
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

niekomu pomohli až tri,je dobrý spoj medzi diodamy? ja som mal problém,že len pri vypnutom motore dala hodnotu 850 aj to len na sekundu,kupil som diodu v inom obchode a funguje stále na 850 a hodnota neklesá pri žiadnych otáčkach (moja rj nepozná hodnotu viac ako 850,iné až 1249.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2013, 11:12

Příspěvek od drakon »

To je zvlaštne ze je jedno či je jedna alebo dve na volnobeh stale 1000 mg a zo zvyšujucimi otačkami menej a menej a vieme čo to znamena. Bud je to jednotkou alebo uz neviem čim a ten spodok je zdochnuty bez toho. Pripada do uvahy uz len individual soft a nova rj motora ale to planujem uz rovno s čerpadlom 132kw + trysky+turbo a individual čip lebo inak to ani nepojde ale az buduci rok. Lebo teraz pracujeme na rs kite a zabera to dost času a financii, tak to bolo len dočasne riešenie. (wallbash)
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“