ten log by mě taky zajímal ... řekl bych, že se turbo roztočí asi až s "nedobrovolnou svižností" ... když už k tomu tahat dráty do kabiny, zkusil bych něco "sofistikovanějšího" (aspoň potenciometr - např. jako ve starejch rádiích s vypínací polohou - místo tlačítka, pak by sis ten mohl ten kouř hezky "ladit" )
No právě že hybridu trvá docela dlouho než se roztočí... To s původním originál VA po "ostrém" softu (StageI) to se roztáčelo opravdu pekelně, to nikdo nechápal a každý záviděl To s tím poťákem není špatná nápad Ale tohle je na spodku mrtvola... Však koukni na log na čtyřku do kopce:
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
no tvl ... no nafouknutí tomu sice trvá, ale ve vysokejch to nestíhá regulovat (mě to tam už "vadne" a tohle by mě akorát lákalo tomu šlapat přefuk nepřefuk ), 2,9 bar už je docela masakr... btw. ta váha sice jde nad požadavek, ale při jakym tlaku? Nová by imho nad cca 2,5 bar hlásila max. (1275) ... možná zkusit pročistit/jinou, ale stejně bych se nesnažil jít k těm 2bar před maximem krouťáku, tj. před těma cca 1800ot. , to už je pak "detonační" rozběh/rozjezd, na kterej je háklivá nejen spojka - tu máš jakou?
@playboy: Podla logu od 3600 ot. ides mimo pouzitelny rozsah cidla tlaku (predpokladam ze tam nemas 4bar cidlo) a od 3700 ot. uz aj mimo rozsah moznosti regulacie. Pritom ked si pozries hodnoty MAF tak prietok vzduchu klesa, cize je to podla mojho nazoru aj celkom zbytocne to turbo takto trapit. Ak to nie je tajomstvo, to je ta uprava na T5 od CampPerformance co mas v podpise?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Fanda: ta regulace nestíhá, ale není to 2,9bar ale reálný přetlak 1,9bar Taky tomu šlapu, táhne to krásně do 5000ot jako by se nechumelilo Spojku mám normálně sérii 240mm - s tou jsme to auto koupili a pořád drží (docela se divím) i kola to na suchu hodně statečně přenáší na asfalt. Zrychlení je zde: http://www.youtube.com/watch?v=hkYurn0_ ... 7KMGDKykzI
Subz3: čidlo do 4bar nemám mám normálně C čidlo, ale to je tuším do 3bar? Nevím jestli reál přetlaku 3bar a nebo 3000mBar. Turbo se nepřemáhá, je to hybrid 220 a fouká daleko míň Tajemství to není, tohle je log úpravy Passata v podpisu od TDIchipa...
T5 jsem ještě nelogoval, tam je GT2056V. Ale taky se to chystám konečně nalogovat, zajímá mě jak tam to všechno nabíhá apod
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
tak toho dvojáka si to vzalo pořádně "statečně" , pěknej odpich ... jasný, že přetlak je bez atm. tlaku, i tak je to skoro dvojnásobek oproti sérii ...
zdar mam passata rv2001 1.9TDI PD 96kw vaha vzduchu v háji tak jsem chtel zkusit zda mi dioda pomuze..no mam 5ti pinovou vahu vzduchu bosh přičemž první pin není obsazen zadným kabelem.tak jsem zapojil diodu BAV21 na 4a5 výstup...a po nastartování nešel motor vytočit víc jak 2500tis ot přibližne a kolísal volnobeh má to v příčině nezaslepený EGR ? jak ho zaslepím tak to pojede ? dekuji za info
kapku odbočim dnes sem byl na čipu na kladně u pawer tecu čipli mi to bez zapojený váhy jen se 2ma diodama v sérii jede a tahá pěkně a nekouří dostal sem k tomu toto
čipnuto na 148 koníků
Ja som to skusal len v nizskych otackach to pomohlo ale nad 2000 je to o nicom lebo vaha s diodov uz ukazuje menej a menej teda klesa mnozstvo nasavaneho vzduchu! Skusal som zapojit aj dve diody do serie a nedostal som sa nad 1000 mg, rada v tomto priipade?
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
niekomu pomohli až tri,je dobrý spoj medzi diodamy? ja som mal problém,že len pri vypnutom motore dala hodnotu 850 aj to len na sekundu,kupil som diodu v inom obchode a funguje stále na 850 a hodnota neklesá pri žiadnych otáčkach (moja rj nepozná hodnotu viac ako 850,iné až 1249.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
To je zvlaštne ze je jedno či je jedna alebo dve na volnobeh stale 1000 mg a zo zvyšujucimi otačkami menej a menej a vieme čo to znamena. Bud je to jednotkou alebo uz neviem čim a ten spodok je zdochnuty bez toho. Pripada do uvahy uz len individual soft a nova rj motora ale to planujem uz rovno s čerpadlom 132kw + trysky+turbo a individual čip lebo inak to ani nepojde ale az buduci rok. Lebo teraz pracujeme na rs kite a zabera to dost času a financii, tak to bolo len dočasne riešenie.
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom