Jaké vybrat 4x4 na tahání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak zakladatel diskuze nechce haldex. ja mamm malej vozik co utahne aj skodarna,ale z octavkama tahaji auta bezne. znam tady spoustu lidi co ma sharana a taha bagr nebo vetsi auto na podvalu,takze to bych zase tak nehrotil
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak zmena hodim fabii na protiucet za koncernovy kombik ve 4X4 takze jedine haldex nebo torsen jen vybrat motor
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
boze to je debata,
4X4 na tahani je super, neco to vazi je to tim padem stabilni,je to ramovka takze to lip snasi to tahani,4X4 pohon se hodi na ceste dost casto, auta LR maji na kuli 3,5 vsechny,jen nevim co freelendr,pajero patrol maji taky slusny tazny,ale tahat za octavkou plato to me prijde jako silenost,mozna to parkrat vyjde,ale az se te to nekde rozhoupe,nebudes vedet co s tim
4X4 na tahani je super, neco to vazi je to tim padem stabilni,je to ramovka takze to lip snasi to tahani,4X4 pohon se hodi na ceste dost casto, auta LR maji na kuli 3,5 vsechny,jen nevim co freelendr,pajero patrol maji taky slusny tazny,ale tahat za octavkou plato to me prijde jako silenost,mozna to parkrat vyjde,ale az se te to nekde rozhoupe,nebudes vedet co s tim
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
zrovna tuhle jsem jel po D1 a potkal jsem tam Dustera na boude a zasebou plátno a to bylo to plátno prázdný... za O1 jsem táhl jednou ve velký nouzy asi 3 km a stačilo...wr8 píše:boze to je debata,
4X4 na tahani je super, neco to vazi je to tim padem stabilni,je to ramovka takze to lip snasi to tahani,4X4 pohon se hodi na ceste dost casto, auta LR maji na kuli 3,5 vsechny,jen nevim co freelendr,pajero patrol maji taky slusny tazny,ale tahat za octavkou plato to me prijde jako silenost,mozna to parkrat vyjde,ale az se te to nekde rozhoupe,nebudes vedet co s tim
VW T5 GP 103 KW long
Lidé jsou nepoučitelní, můj mladý známý dovozce se kdysi divil, že když hnal Pajero 2,3 TD s vlekem a autem v klesání po dálnici 140 km/h /dle jeho slov/tak že v motoru zabouchalo a bylo po hehe./rozpadla se klaviatura na hlavě-vytržené štefty/. A povídá .co se tomu kurva stalo? Povídám mu, ale skoro nic, jen jeho řidič idiot zapomněl, že terénní auto není stavěno na dálniční závody s vlekem a autem za zády.....Koukal jako tele, sice měl ještě občas poluce, ale o autech věděl již všechno... 
nepropadat panice...
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
doporučil bych LR Discovery, jednička se dá sehnat za slušné peníze, kluci LR fóra na to seženou první poslední, bez vleku jsem jezdil za 8 litránků, tažné na 3,5t. není to sice žádnej rychlík, na dálnici 120-130 cestovka, s vlekem míň, ale je to fakt dělník. teď mám Allroada, ten by šel asi taky použít, i když bych se o něj asi bál, kdybych se taháním živil.
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Z otázky, že chce něco aktivně tahat a navíc vlek 2500 kg mi vyplývá, že se má jednat o pracovní vůz
Proč SUV, je to bezpečnejší?
Proč nekoupit A6 2.5 TDI ale 5 válec v Quatru, podle mě se to dá koupit do 60.tis Kč a je to hodněěěě muziky za rozumný peníz, je to prověřená kára, kterou i za 5 let někomu prodáš na stavbu:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
Proč SUV, je to bezpečnejší?
Proč nekoupit A6 2.5 TDI ale 5 válec v Quatru, podle mě se to dá koupit do 60.tis Kč a je to hodněěěě muziky za rozumný peníz, je to prověřená kára, kterou i za 5 let někomu prodáš na stavbu:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!