Fabia junior 1.0L 2002 immobilizer

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

delal jsem nekolik fabii a studenaky v tacho uz chteli menit budiky ve skodovce a take immo problem .... kdyz je clovek sikovnej myslim ze nemusi ani sundavat rucky a da se tam dostat ale presne to ted neumim rict .
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

je to častá chyba. vždy to robím od pinov až po tu palubnu dosku . bežne mi posielaju palubne na opravu
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Odpovědi: 0
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Obrázek
Uživatelský avatar
Octavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 185
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 14:39
Bydliště: Náchod

Příspěvek od Octavka »

Ja to resim rozebrani konektoru immo u civky - proletuju piny ke kabelu + prostrik kontaktolem piny u civky
a zpet poskladat a vse u vsech aut funguje na 1
Kabel nema nikdo poskozeny, ani nevim jak by se vam mohl poskodit :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Již asi 4 krát jsem starým manželům/starý pán je invalida/ převážel z garáže /na laně/Fabii s nefunkčním immem v záruce do servisu...Příjímací technik- co s tím zase je..,to co minule..tak to tady nechte./nasranej/.a pořád dokola..Ti lidé už se bojí , že se do nemocnice nedostanou a mají v kapse číslo na taxíka..Na zahradu je ten sráč odveze, ale do nemocnice ne...K čemu je u těch sráčů záruka...?Zase DODO..Proto nesnáším ty různé píčoviny elektrického typu na usnadnění provozu vozidla...Není to náhodou naopak..? :(
nepropadat panice...
Re-volt 1
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2013, 16:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt 1 »

Janosik93 píše:rozobral si palubnu dosku, a priam v nej to opravil? to asi isto nie.
niekde si spravil chybu, lebo to musi isť. zatial vyše 50 aut opravenych, a každe ide.
Ahoj neporadil bys,nebo nemáš foto který kontakt v přístrojovce proletnout? Díky moc.
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52

Příspěvek od vinek »

já jsem jednou proletovával ty dva piny přímo co je nasazenej konektor na budíky na jednom byl studeňák a druhej se mi taky nezdál plus jsem teda vyměnil ten svazek od cívky, tam to bylo taky mizerný a od tý doby klid
go go go diesel :)
Re-volt 1
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2013, 16:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt 1 »

vinek píše:já jsem jednou proletovával ty dva piny přímo co je nasazenej konektor na budíky na jednom byl studeňák a druhej se mi taky nezdál plus jsem teda vyměnil ten svazek od cívky, tam to bylo taky mizerný a od tý doby klid
Myslíš ty dva piny jako pin ke kabelu,nebo pin z přístrojovky,jako ťišťák?
Uživatelský avatar
vinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2007, 16:52

Příspěvek od vinek »

piny z přístrijovky jako v tišťáku, a v konektoru je kdyžtak taky zkontroluj jestli nejsou nějaký špatný, jsou tam nacvaklý na kabelu jen přes izolaci, jde to dobře vyndat
go go go diesel :)
Re-volt 1
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2013, 16:20
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt 1 »

Vyřešeno,problém v nějakém švábu...
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2008, 17:06

Příspěvek od hasic4 »

Zdar.Taky řeším ten samý problém.Je možno poslat foto jak a kde co proletovat nebo vyměnit protože ten káblík co vede od spínačky je zaveden do celého svazku a pak do přístrojovky díky
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

hasic4 píše:Zdar.Taky řeším ten samý problém.Je možno poslat foto jak a kde co proletovat nebo vyměnit protože ten káblík co vede od spínačky je zaveden do celého svazku a pak do přístrojovky díky
Foto ma karel o něco víše,jedná se o zelený a černý drát,je na konektoru do přístrojovky v pravo,kdybys otočil přístrojovku tak v levo,jen proletuj kabel k pinu a vrať,když to nepomuže,problém přímo v přístrojovce...
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Ja som mal problém v konektore na spínačke niekolko krát som to prestrekol a napružil kontakty. No problémy boli stále častejšie, pomohla výmena toho kábla.
hasic4
Přispěvovatel
Příspěvky: 169
Odpovědi: 0
Registrován: 20 pro 2008, 17:06

Příspěvek od hasic4 »

Díky dnes jsem to zas zkoušel a vše v pohodě z ničeho nic to zas funguje ale kdo ví jak dlouho proto si myslím že kabelem to nebude to by blblo pořád ne
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Práve že nie blbne to hoci kedy. Mne to najviac vypadávalo pri vysokých teplotách. Niekedy som musel dávať PIN ručne inak som Fabiu nenatočil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“