Motor ARL 110kw 320Nm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor ARL 110kw 320Nm
Ahoj
Prosím o radu
Mám delší dobu GOLF 4 4x4 s motorem ARL (original bez čipu).
Nemůžu zaboha přijít nato proč nejede.
Do 3000 letí jak šíp od 3000 Ko jak normální 66kw motor!
Motor půl roku po GO + nové dmychadlo.
Mechanicky vše v pořádku a vše kontrolováno nemíň 5 krát.
Problém je někde v el. ale zatím mi neporadil ani vag-com.
Uvítám všechny nápady.
Předem děkuji za pomoc.
Prosím o radu
Mám delší dobu GOLF 4 4x4 s motorem ARL (original bez čipu).
Nemůžu zaboha přijít nato proč nejede.
Do 3000 letí jak šíp od 3000 Ko jak normální 66kw motor!
Motor půl roku po GO + nové dmychadlo.
Mechanicky vše v pořádku a vše kontrolováno nemíň 5 krát.
Problém je někde v el. ale zatím mi neporadil ani vag-com.
Uvítám všechny nápady.
Předem děkuji za pomoc.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
cili s toho usuzuju ze ti to pada do nouzového rezimu . když prekrocis pozadovany tlak. co pise VAG ? meril jsis hodnoty ?
motor po GO . co si pod tim mame představit ? jake jsi pouzil turbo ? repas nebo nove ?
motor po GO . co si pod tim mame představit ? jake jsi pouzil turbo ? repas nebo nove ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Pokud to spadne do nouze, musí to vypsat závadu. Pravděpodobně by byla o plnicím tlaku - nějaké regulační mezi nebo tak něco.
Viděl bych to na N75, případně hadicové vedení podtlaků. Taky bych nevylučoval váhu.
Viděl bych to na N75, případně hadicové vedení podtlaků. Taky bych nevylučoval váhu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
log
Ahoj
Dnes sem udělal log.
Abych pravdu řekl moc se v tomhle nevyznám
Sou dva jeden block 001-003-008
druhý block 003-010-011
http://ulozto.cz/xrtigL7K/golf-arl-block-1-3-8-csv
http://ulozto.cz/xXZ6nSeW/golf-arl-block-3-8-10-csv
Dnes sem udělal log.
Abych pravdu řekl moc se v tomhle nevyznám

Sou dva jeden block 001-003-008
druhý block 003-010-011
http://ulozto.cz/xrtigL7K/golf-arl-block-1-3-8-csv
http://ulozto.cz/xXZ6nSeW/golf-arl-block-3-8-10-csv
GOLF MK4 4MOTION
ARL 110Kw 320Nm
ARL 110Kw 320Nm
Ahoj
Když už sem dělal log protáhl sem aj fábku (PD 74 Kw).
Fábka jezdí kolem 6.5 l dříve jezdíla za 5.5 l.
Chybu to nikdy žádnou nepsalo a nepíše ale jeto lenoch.
log na první pohled asi není v pořádku, ale jak sem psal už dříve moc se v tom nevyznám
http://ulozto.cz/xcC5h2wJ/fabia-block-1-3-8-csv
http://ulozto.cz/x9GquHU8/fabia-block-3-10-11-csv-csv
Když už sem dělal log protáhl sem aj fábku (PD 74 Kw).
Fábka jezdí kolem 6.5 l dříve jezdíla za 5.5 l.
Chybu to nikdy žádnou nepsalo a nepíše ale jeto lenoch.
log na první pohled asi není v pořádku, ale jak sem psal už dříve moc se v tom nevyznám

http://ulozto.cz/xcC5h2wJ/fabia-block-1-3-8-csv
http://ulozto.cz/x9GquHU8/fabia-block-3-10-11-csv-csv
GOLF MK4 4MOTION
ARL 110Kw 320Nm
ARL 110Kw 320Nm
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
turbo nereguluje, a mozno trosicku slabsia vaha, ale ta ti nesposobuje vypadok vykonu
powered by rb-digital.sk_____________
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
môžu to kľudne byť aj podtlaky, N75, čokoľvek spojené s reguláciou
powered by rb-digital.sk_____________
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 05 led 2009, 21:11
- Bydliště: Ústí nad Orlicí