Peugeot 307 nelze natočit

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Peugeot 307 nelze natočit

Příspěvek od majlan »

Zdravím zdejší odborníky a zároveň je moc prosím o radu. Praskla mi hadička na hrnci pal. filtru ta spodní propojovací. Při mé manipulaci jsem ulomil vrchní nátrubek od přepadu, abych vůbec dojel slepil jsem jej. Příští den jsem chtěl jet pro nový hrnec a za jízdy mi to z ničeho nic chcíplo. Vyměnil jsem zánovní hrnec z vrakáče se starým pal. filtrem uvnitř a trochou nafty, která z něj ještě při koupi vytékala. Jízda nazpět byla hrůza stál jsem po kilometru. Vždy opakovaně, jsem vypl motor, po chvíli nastartoval a jel dál. Dojel jsem do Auto kelly, koupil nový palivový filtr a provedl výměnu. Ujel jsem asi 30kilometrů a vše se zdálo být ok, až na to, že nad tři tisíce otáček motor vynechával, pod tři bylo vše dobré. Dojel jsem domů. Nedalo mi to a že to zkusím ještě natočit. Od té doby stojím a točím a točím a nemohu nastartovat. :( :( Připojil jsem na diag, a žádná závada se neobjevila. Podávací čerpadlo v nádrži jede.Nafta jde až do vysokotlakého čerpadla. Tlak na railu při startu se zapojeným snímačem tlaku je 44 b. Zkusil jsem jej odpojit a ani tak nenastartuji. Nevím zda-li je to DRV či nikoliv. Při startu je RCO 5%. Napětí na vstřikovačích 69,9 V Prosím poraďte, již jsem zoufalý (wallbash) Je to Peugeot HDI 2.0 66Kw
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Rozhodující je ten tlak v rail je to 44bar nebo 440bar?Ale podle toho co píšeš tak to tipuju na zacpaný vstřikovače dát tam domek plnej bordelu je sebevražda to už by bylo lepší tam ten filtr nedat a domek vylejt ale už se stalo.
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Ten tlak je opravdu 44 b. Jenže ono to vše fungovalo až do té doby, než mi praskla ta hadička - spodní na tom domku a nafta zalila snad nějaké čidlo či co. To znamená před výměnou toho zánovního domku.Ještě jsem si vzpomněl, že nešel motor hned vypnout po otočením klíčku, ale až po dvou vteřinách. Pak teprve nastala ta výměna nového domku.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Nový poznatek DRV jsem měl venku, ale bez zjevných nečistot. Při zapnutí zapalování v něm vůbec nic necvaká, jen tak nějak stále jemně píská. Je to správné?
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

44bar je málo na otevření vstřikovačů nemáš tlak.Do čerpadla ti nafta dojde?
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Ano, do čerpadla nafta jde, ale po odpojení vývodu na rail jsem zjistil, že jde minimální množství. Do přepadu z čerpadla jde podstatně více, po otočení klíčku.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
majlan
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 15 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od majlan »

Takže už jsem opět mezi jezdícími ;) Vypadá to, že byl seknutý DRV ventil, jelikož po jeho lehkém přemlouvání auto nastartovalo. Na diagnostice ukazuje kolem 15% procent zavřeni na volnoběh, zřejmě pomalu odchází, důležité, ale je že opět jezdím :) Předem děkuji všem za reakce.
Peugeot 307, 2.0 HDI, 66Kw, 2002
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“