jake mate nazory a zkusenosti s HFLO-x

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

jake mate nazory a zkusenosti s HFLO-x

Příspěvek od mihal.tdi »

hoj chlapi, mate nekdo zkusenosti s tryskama hflo-x a nejlepe jake mam doladit k turbu 2052 na 81kw AHF???diky za rady :) podle budiku JOM mi turbo tlaci pres 2bar...
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od mihal.tdi »

diky ale tam se resi jen jeden druh, ja hlavne nevim jestli dat 260 275 nebo tech 341 :(at mi to ladi s 2052kou a se 10mm hlavoiu :)nechci uz dal rotacku predelavat a cpat do ni, az budu chtit jit nad 200k tak tam dam cr nebo pd :)
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@mihal.tdi: V konfiguracii s tym turbom co tam mas a s tvojou predstavou o vykone su tieto trysky (.265 .275 .341 um) zbytocne, navyse v kombinacii so seriovym (neupravenym) cerpadlom je to uplna hlupost. S prehladom budu stacit trysky triedy PP764 (.232 um).
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od mihal.tdi »

pp764 jsem mel a zadna slava to nebyla .(
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

jak piše kolega víše bez upaveneho čerpadla zbytečnost.
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

jak piše kolega víše bez upaveneho čerpadla zbytečnost.
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od mihal.tdi »

tak jake nejlepsi cerpadlo? 12mm?:)
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

mihal.tdi píše:pp764 jsem mel a zadna slava to nebyla .(
Pre istotu sa opytam - ty menis na aute len hardware (turbo, trysky) a software zostava seriovy, alebo ti niekto ladi aj program v RJ? Ak ano, kto je upravca? Tlacit 2bar overboost na 2052 turbe uz sice nieco naznacuje, ale predsa len....
S tryskami PP764 sa da s vacsim elementom v cerpadle tych 200ps dosiahnut (samozrejme nie s prehistorickym modelom turba GT2052V), s novsou generaciou (7 dierove) dokonca aj viac, ale uz to chce vediet odladit uhol vstreku, co nie kazdy upravca dokaze. Pokial chces mat rezervu a neist s dlzkou vstreku na doraz, stale mozes pouzit trysky Race520 (.260 um). Pokial je problemom obstaravacia cena FB trysiek, treba to napisat rovno :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
mihal.tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 02 říj 2012, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od mihal.tdi »

no prvni problem je vtom ze mam turbo ze superbu 2,5tdi, na oznaceni je pouze GT20.. takze nevim jiste jestli to je 2052 nebo ne...kamarad ktery mel 2052 mi rikal ze vypada stejne ze by to melo byt 2052...mel jsem pp764 a VA turbo, naladili jsme cca 160k, se softem jezdim pouze k TDIfun coz je podle me jeden z nejlepsich ladiču pres softy, ted jsem dal teda vyse uvedene turbo (nejspis 2052) a nechal jsme pp764, zatim bez upravy softu, proto se ptam jake nejelpsi trysky doladit k turbu abych dosahl zminovanych 200k:)ten kamarad co mi radil ze to turbo je 2052 mel 2052, race520 a 12mm a mel 213k, ale radil mi at dam vetsi trysky hned abych predesel tomu ze kdyz zas budu chtit vetsi lepsi novejsi turbo tak mam nejakou rezervu:)
AHF 81KW+soft=103kw
AHF 81KW+VA+S764+FMIC=118kw
AHF 81KW+VNT20+S764+FMIC=134kw
AHF 81KW+1756VK+R520+FMIC=???kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@mihal.tdi: Porad sa radsej s TDIfunom ako s kamaratom, asi o tom bude predsa len vediet nieco viac :) Soft na VA turbo a turbo z 2.5tdi je predsa len trochu rozdiel, rozhodne by to chcelo doladit skor nez zacnes uvazovat o niecom inom. Ak uz menit trysky za vacsie, rozhodne aj s turbom.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“