Soft Vw group
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Soft Vw group
Ahojte ,mám dotaz ohledně čipu-úprava soft po kabelu u aut nad r.v.2000.
Dám příklad:stáhnu soft GIV 66kw,pošlu technikovi on upraví a nahraju to zpět ,mužů ten upravený soft nahrát do dalšího GIV se stejným motorem,nebo je úprava soft uvždy individuální?
Díky za názor .[/i]
Dám příklad:stáhnu soft GIV 66kw,pošlu technikovi on upraví a nahraju to zpět ,mužů ten upravený soft nahrát do dalšího GIV se stejným motorem,nebo je úprava soft uvždy individuální?
Díky za názor .[/i]
presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...
Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/
To akona teraz kamarat prosil aby som mu tam nahral nejaky cip len tak..... odmietol som, mam doma nejake upravene softy ale este nemam s tym take skusenosti nepustam sa do toho,,,,,,ale je plno takych co kupia kabel za babku zizenu nejakebsofty a len to nalievaju a neurobia ani len diagnostiku..... 

audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
Mě ale ten soft upravuje profíkspawn133 píše:presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...
Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.

Tak nahraju soft puvodní co byl a je ...golfak01 píše:Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ
Asi je potřeba to zkusit
Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Jasné,to by mě klidně řekl,jde o to že za každou upravu softu bere nějaký peníz... proti tomu samozřejmě nic nemám,jde spíše o čas,pač to posílám na dálku... Tak mě jen zajímalo jestli by to šlo použít dál... samozřejmě jde i o peníze,proč platit za upravu totožného motoru...BoB12 píše:Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Mám pocit že tu lidí řeší větší-podle tebe chujoviny... nemusíš ze zapojovat,když tě to obtěžuje.jizzle píše:Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?
Páč mu softy posílám na dálku a platím za každý,tak mě jen zajímalo jestli jde ten upravený soft použít dál,je asi blbé se zeptat jeho,nemyslíš?

a proc by to neslo?
...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila 
ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...
byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...
tot moje zkusenosti


ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...
byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...

tot moje zkusenosti

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Jo souhlas... každý to vnímá nějak... konečně názor k věci...Ondras83 píše:a proc by to neslo?...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila
ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...
byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...
tot moje zkusenosti
Pokud jsou stejný jednotky i SW, tak to tak stejně dělá každej, pak se to případně dá doladit. Ale při rozumné úpravě sériového auta to většinou není potřeba. Spíš je potřeba dělat tu diagnostiku před a po, to 99% ladičů právě nedělá a troufám si říct, že to ani většina neumí.
Spíš je sranda, když chce někdo upravit auto co nemá všechny komponenty v sérii, to se pak hezky zužuje výběr ladiče.
Spíš je sranda, když chce někdo upravit auto co nemá všechny komponenty v sérii, to se pak hezky zužuje výběr ladiče.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
