Soft Vw group

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Soft Vw group

Příspěvek od Re-volt »

Ahojte ,mám dotaz ohledně čipu-úprava soft po kabelu u aut nad r.v.2000.
Dám příklad:stáhnu soft GIV 66kw,pošlu technikovi on upraví a nahraju to zpět ,mužů ten upravený soft nahrát do dalšího GIV se stejným motorem,nebo je úprava soft uvždy individuální?

Díky za názor .[/i]
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

Nalievači ano

Podstiva a individualna uprava nie
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

drakon píše:Nalievači ano

Podstiva a individualna uprava nie
Jsou nalévači a nalévači
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...

Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
drakon
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 13 úno 2013, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od drakon »

To akona teraz kamarat prosil aby som mu tam nahral nejaky cip len tak..... odmietol som, mam doma nejake upravene softy ale este nemam s tym take skusenosti nepustam sa do toho,,,,,,ale je plno takych co kupia kabel za babku zizenu nejakebsofty a len to nalievaju a neurobia ani len diagnostiku..... (LOL)
audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
golfak01
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 22 led 2013, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od golfak01 »

Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ
LEON ARL , GTB2260, Firad HF80, muj soft, 265HP 520Nm
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

spawn133 píše:presne, su nalievaci co nevedia co robia a su nalievaci co nieco vedia ale nahovno...

Prosim ta vyser sa na taku upravu softu a daj to radsej profikom. Mat za par supov nejaky soft co ti znici turbo (prinajlepsom) ti snad nestoji zato.
Mě ale ten soft upravuje profík :) ptám se jen jestli mužu použít ten samý soft z auta do auta se stejným motorem,za upraveným softem si stojím a je to vyzkoušené,softy jsou i odbržděné
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

golfak01 píše:Řekl bych že záleží i na čísle řídící jednotky , protože jsou různé pro stejný typ motoru a mapy jsou tam různě adresované . podle mě když nahraješ soft z jinýho čísla jednotky typ motoru může být stejný tak nenastartuješ
Tak nahraju soft puvodní co byl a je ...

Asi je potřeba to zkusit
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?
Ibiza mk3 230hp 440nm
Re-volt 1
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 zář 2013, 16:20
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt 1 »

BoB12 píše:Jde o to že když tam nahraješ něco jiného tak ti jednotka může lehnot a už ti nepomůže nahrávat z5 zalohovaný soubor.
Vždy je potřeba si origo soft porovnat s upraveným tzn číslo jednotky a verze sw a pak to můžeš dát i do jiného auta. U novješích aut je lepší individualní uprava, jednotky jsou víc choulostivé.
Ale tohle by ti spíš měl říct tvuj profi úpravce softů.
Jasné,to by mě klidně řekl,jde o to že za každou upravu softu bere nějaký peníz... proti tomu samozřejmě nic nemám,jde spíše o čas,pač to posílám na dálku... Tak mě jen zajímalo jestli by to šlo použít dál... samozřejmě jde i o peníze,proč platit za upravu totožného motoru...
Re-volt 1
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 zář 2013, 16:20
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt 1 »

jizzle píše:Hele a když teda spolupracuješ s takovým profíkem, proč se chodíš ptát na takový chujoviny sem?
Mám pocit že tu lidí řeší větší-podle tebe chujoviny... nemusíš ze zapojovat,když tě to obtěžuje.

Páč mu softy posílám na dálku a platím za každý,tak mě jen zajímalo jestli jde ten upravený soft použít dál,je asi blbé se zeptat jeho,nemyslíš? :D
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

a proc by to neslo? :D...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila :)

ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...

byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...:)

tot moje zkusenosti :)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Re-volt 1
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 zář 2013, 16:20
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt 1 »

Ondras83 píše:a proc by to neslo? :D...vzdyt on to ma to samy, ma udelanej jeden a to ti posila :)

ja osobne mam a vsechno co jsem mel cipnuty, tak byli nality softy, ale potom jsem se svez autem, co bylo delany na brzde (myslim, ze to delal dieselpower) no a jestli tohle budu jeste nekdy resit, tak to urcite udelam takhle a na nalejvarnu uz kaslu...

byli to totozny auta (asv jen s cipem) a kazdy jelo uplne jinak...oboje najeto pres 200 (205 a moje 250) a tak pocitam, ze uz tam nejakej velkej rozdil v hardvaru nebude...:)

tot moje zkusenosti :)
Jo souhlas... každý to vnímá nějak... konečně názor k věci...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pokud jsou stejný jednotky i SW, tak to tak stejně dělá každej, pak se to případně dá doladit. Ale při rozumné úpravě sériového auta to většinou není potřeba. Spíš je potřeba dělat tu diagnostiku před a po, to 99% ladičů právě nedělá a troufám si říct, že to ani většina neumí.
Spíš je sranda, když chce někdo upravit auto co nemá všechny komponenty v sérii, to se pak hezky zužuje výběr ladiče.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“