Kolik Vám vydržel dvouhmotový setrvačník?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Róbert268
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2012, 14:31

Příspěvek od Róbert268 »

Golf 4 AJM 160tis a dovi .. teraz jednohmota valeo a spoko
G4 85kw AJM, EGR off
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

jear ewing píše:OT
Je to každopádně jízdou, ženy dokažou jezdit na 4 rychl stupeň 1200 ot, někdo jim řekl, že to málo bere, to dunění a naříkani motoru neslyší, následně 10 tis oprava.
Proto baby u mě jezdí jen na místě spolujezdce..
kámošce když si kupovala novýho Yettiho řekl prodejce, že může jezdit i na tu 10ku, že to pak bude málo žrát. Když mě střídala cestou Francie na hory v řízení, sotva jsem usnul jak auto dunělo. Za dvě hodiny už jsem si to zase řídil sám. Ta by mi setrvák oddělala za půl roku..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

otec Sup1 - taxi kara 330tis a musel jsem mu pomoc ven rozbruskou :D
ja Octa2 - 198tis a nedavno davany novy
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Fanyn
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2008, 19:39

Příspěvek od Fanyn »

octa AGR 240000, od té doby jednohmota,je to mírně hlučnější, ale jinak žádný problém
Fanyn
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2008, 19:39

Příspěvek od Fanyn »

octa AGR 240000, od té doby jednohmota,je to mírně hlučnější, ale jinak žádný problém
montyxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2008, 14:11

Příspěvek od montyxx »

AHF, 81kw bez uprav, dvouhmota vydrzela 175000km, pak jednohmota z 1Z a spojka z Veruny. :D
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

AFN momentálně 388 000 km od cca 200 000 čip. Volnoběh, startování, doběh zatím nic, jen když dám moc plynu kolem 1600-1800 ot/min tak se rozvibruje - předjíždím nad 2000ot/min, zbytek na míň plynu např. jízda ve městě klidně 1200ot/min. Spojka už občas klouzne, ale budu ji dělat až s další (3.) převodovkou (ty pětkový kolečka nic nevydržej :-) )
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Schavi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2011, 17:43
Bydliště: Velké Albrechtice 274,74291

Příspěvek od Schavi »

Jako Marek77 - od 1500ot. přidávám plyn velice pozvolně, čočku až tak od 2300ot. nejdřív. Jinak mám 1.9PD BJB, najeto 285.000, s čipem 1000km, dvouhmotu slyším při studeném motoru od 190.000km, ale zatím drží. Jak se zahřeje, je klid. Ale i tak i se během pár dní bude měnit.
race tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2009, 13:41
Bydliště: BRNO

Příspěvek od race tdi »

předchozí OI 130000km a dvojhmota KO ,potom osazeno jednhm.
a nyní ibiza ASZ 182000km a taky už mlátí hlavně při startu dává děsný rány a na volnoběh občas klepe,momentálně zatím ještě jezdí :( :(
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
race tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2009, 13:41
Bydliště: BRNO

Příspěvek od race tdi »

předchozí OI 130000km a dvojhmota KO ,potom osazeno jednhm.
a nyní ibiza ASZ 182000km a taky už mlátí hlavně při startu dává děsný rány a na volnoběh občas klepe,momentálně zatím ještě jezdí :( :(
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

cca 650 000 km a porad drzi O1 - 1.9 TDI
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

josef10 píše:cca 650 000 km a porad drzi O1 - 1.9 TDI
takhle se to dělá ... toť "suchej fakt" ;) a neodpustim si podle autora "průzkumu" asi i OT - záleží samozřejmě i na teplotě, za tepla jsou nejen ty pružiny poddajnější, takže krom km nájezdu jsou důležitý např. i délky tras, atd. ...
ale zpátky k suchejm faktům, za mě (snad zatim - ťuk,ťuk,ťuk...) "jen" cca 320tkm a asi origo (já najel cca půlku a nemyslim, že by se předtim měnila), stav neni stopro, ale ok ...
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

ono taky záleží, co se té dvouhmotě stane. Jednomu člověkovi jsem sháněl novou spojku do Fábie rs, protože se mu zdálo, že při chcípnutí to kovově zaklepe. Já teda nic neslyšel, jinak všechno naprosto ok, ale prostě mu někdo v hospodě řekl, že má vprdeli dvouhmotu, protože už to má 200 tis tak si koupil novou spojku. Ani nevim, jestli už si ji vyměnil..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Patrně jde i o kvalitu montovaných dvouhmot. Když origo vydrží v pohodě 200000km, ta druhá ani ne 100000km a je stejný řidič a dá se říci, že i jeho cestování, asi to nebude náhoda..
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Proto zvažuju, že až mi odejde spojka, dám jednohmotu. Sice to má i svá rizika, ale zvažuju to.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“