G3 TDI 66kw 1z nechce chytnout

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Když dám čerpadlo na 11-ku dlouhý ořech z goly tak to chytá ale předvstřik nedám míň jak na 200. Když hodim čerpadlo o zub proti směru hodin tak předvstřik dám na 60 ale už to pak nenastartuju. Kolo na klice jsem dnes dával nové a sedělo.
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3752
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Předvstřik kontroluješ jak?podle TDI grafu?Má na výběr víc motorizací...Tak kdyžtak bacha na to.
A ještě mrkni vagem na teplotu paliva.Ta má taky vliv na nastavení předvstřiku.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
patrik813
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2009, 17:23

Příspěvek od patrik813 »

ja som mal podobny problem tu som ho riesil
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=116&t=12052
patrik813
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2009, 17:23

Příspěvek od patrik813 »

ja som mal podobny problem tu som ho riesil
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=116&t=12052
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Hlavně je to slyšet, když se nastaví přesně rozvody tak to má strašně tvrdej zvuk ať je čerpadlo u motoru nebo uplně od motoru. Kontroluju dle TDI grafu
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, zda je čerpadlo v pořádku. vag nevag, musíš to natočit při dobrých rozvodech bez problémů..Jestli ti tam i zpátky/o zub/ motor mlátí je v háji.
nepropadat panice...
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Já bych vsázel spíš na elektroniku, jelikož když se golf koupil, motor dělal problémy vyměnil jsem motor za kousek který jsem vyndal z mého golfa včetně čerpadla a dobře nastavených rozvodů a šlapal dobře dal se do tohodle a byl strašně tvrdý. vyndal se dal se do G1 mtdi a zvuk zase paráda. A na tomhle jsem vyměnil 2 čerpadla a furt stejný problém. Opravdu už si s tim krámem nevíme rady. Včera radost že předvstřik konečně OK a zas to pro změnu nenastartuje. Dnes od rána do večera laborování a buď to je traktor nebo nechytne.
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo , když je to takhle, tak máš asi recht. To je rebus pro experty přes el. řízení čerpadla.. :o
nepropadat panice...
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

Pokud mas rozvody spravne zubama tak to chytne at je cerpadlo u motoru nebo naopak
toledo ahf,184/450
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

To chytne, ale předvstřik nedám níž než na 200
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Fantik ti psal, at se podivas na spodni kolo na klice.Rado se to vymacka.Pak se ti to rozhazuje.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to isté som mu ešte skorej písal ja,ale on píše,že dával nové.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Vircz
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2012, 14:18
Bydliště: Vejprty

Příspěvek od Vircz »

Jinak ještě co jsem koukal tak startovací dávka nejde nastavit více jak 128 a v základnim nastavení, kanál 004 je vždy druhá kolonka 17,2 a nehne se.
G III ASV, 1749V, PP764, Chip, 60mm výfuk, kat off, egr off
O1 1.8t AGU
Passat 3b5 1.9 TDI
G4 1.9 TDI 110kw 4x4, Chip, +80%, egr off, kat off, GTB2260V
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ak mas moznost, skus vymenit RJ
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“