VW Polo 1.2 2002 - servo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Polo 1.2 2002 - servo
Zdravím vás, pánové... Řeším tu problém se servem KOYO na VW Polo 1,2 (AWY) z roku 2002.
Původní servo nefungovalo, svítila kontrolka na palubce. Diagnostika ukazovala chybu 00566 (nefunkční servo, trvalá chyba) na servu, na Gateway chyba 01309 - servo - komunikace, přerušovaná chyba, tj. sem tam to nekomunikovalo, ale mně se spojit povedlo viz předchozí chybový kód.
Snímač otočení volantu fungoval bezvadně.
Proběhla výměna za repas od TRW určený pro záměnu za KOYO. Potom už ale nefunguje nic. Krom toho, že nejede servo, ani nekomunikuje přes diagnostiku.
Měřil jsem na konektoru k ŘJ serva (levý z pohledu od předku auta), +12V proti kostře jede, propípnuto až na pojistku č. 7. CAN low a CAN high proti sobě mají odpor 60 Ohm. Nemá tam náhodou být 120 Ohm? Mám jít po těchhle kabelech? Je tam ještě starý typ kabeláže v izolaci a nevyvěšený nahoru.
Konektor silového vedení proměřen, napětí OK, přechodový odpor kostry proti karoserii zanedbatelný.
Pravý konektor od čidla jsem nekontroloval, protože předtím byl OK a i tak by to po odpojení konektoru, pokud vím, jelo. Nebo ne?
Nevím, kde přesně u toho Pola hledat Gateway modul, nejsem ve VW až tak zběhlý. Podle schématu jsou na to samé vedení (pin 3 a 5 na Gateway) napojené i budíky. Ty mám venku, stačí mi změřit vedení od budíků ke konektoru v podběhu?
Díky za každou radu, na VW nejsem expert. Jedu si svoje BMW a tohle je pro mě tak trochu peklo na zemi.
Původní servo nefungovalo, svítila kontrolka na palubce. Diagnostika ukazovala chybu 00566 (nefunkční servo, trvalá chyba) na servu, na Gateway chyba 01309 - servo - komunikace, přerušovaná chyba, tj. sem tam to nekomunikovalo, ale mně se spojit povedlo viz předchozí chybový kód.
Snímač otočení volantu fungoval bezvadně.
Proběhla výměna za repas od TRW určený pro záměnu za KOYO. Potom už ale nefunguje nic. Krom toho, že nejede servo, ani nekomunikuje přes diagnostiku.
Měřil jsem na konektoru k ŘJ serva (levý z pohledu od předku auta), +12V proti kostře jede, propípnuto až na pojistku č. 7. CAN low a CAN high proti sobě mají odpor 60 Ohm. Nemá tam náhodou být 120 Ohm? Mám jít po těchhle kabelech? Je tam ještě starý typ kabeláže v izolaci a nevyvěšený nahoru.
Konektor silového vedení proměřen, napětí OK, přechodový odpor kostry proti karoserii zanedbatelný.
Pravý konektor od čidla jsem nekontroloval, protože předtím byl OK a i tak by to po odpojení konektoru, pokud vím, jelo. Nebo ne?
Nevím, kde přesně u toho Pola hledat Gateway modul, nejsem ve VW až tak zběhlý. Podle schématu jsou na to samé vedení (pin 3 a 5 na Gateway) napojené i budíky. Ty mám venku, stačí mi změřit vedení od budíků ke konektoru v podběhu?
Díky za každou radu, na VW nejsem expert. Jedu si svoje BMW a tohle je pro mě tak trochu peklo na zemi.
Jak říkám, ještě jsem se nedostal k proměření CAN low a CAN high. Podle mně dostupných informací by měly tyhle dva mít mezi sebou 120 OHM, ale mají jen 60. To je poslední, co mě napadá.
Jinak ano, je to model kterého se to týká stejně jako Fabií (týkalo se aut do rv 2005), takže to prolezu zítra. Já jen abych to nedělal zbytečně - senzor otáčení byl OK, napájení silové je OK, napájení jednotky je OK, zbývají jen ty dvě mrchy CAN.
Jinak ano, je to model kterého se to týká stejně jako Fabií (týkalo se aut do rv 2005), takže to prolezu zítra. Já jen abych to nedělal zbytečně - senzor otáčení byl OK, napájení silové je OK, napájení jednotky je OK, zbývají jen ty dvě mrchy CAN.