VW Bora-brzdy-rada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Bora-brzdy-rada
zdravím,mám vw bora 1,9tdi,66kw a už od začátku co auto mám(koupeno po 1maj.při 130tis km-nyní 200tis.km) tak řeším pořád jeden problém a to vibrace(pumpování) do pedálu při brždění,jelikož je toho na internetu požehnaně a jeden říka že pomůže tohle a druhý že zase něco jiného-takže sem začal s měnit brzdy-na autě sem vyměnil 3 značky brzd.kotoučů i s destičkama-výsledek vždy stejný,po par tis.km opět kope do pedálu,poslední oprava,byl repas př.nápravy(cca 12tis kč)-nové brzd.kot. i s destičkama,nové ložiska i s nábojema,všechny silentbloky ramen nové a zesílené,tyčky řízení s čepama,čepy na ramenech nové,2 klouby na poloosech nové-ostatní promazané(všechny díly značkové,neměl by to být žádný šunt ikdyž v dnešní době nevěřím už ničemu)-výsledek -po cca 1500km opět kope,zadní brzdy jsou v pořádku,byly taky měněny,jezdím sám,dlouhé trasy,max 120km/h,žádné intenzivní brždění
už si moc nevím rady,uvažuju nad přestavbou z 280mm na 288mm,ale než zase do toho nasypu nějaké peníze,chtěl bych si být jist že už to POMŮŽE
už si moc nevím rady,uvažuju nad přestavbou z 280mm na 288mm,ale než zase do toho nasypu nějaké peníze,chtěl bych si být jist že už to POMŮŽE
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
po vymene nabojov si odmeral hadzavost....ja pouzivam ATE brzdy na vsetky auta ktore som doposial robil...stale odmeriam hadzavost a ked je potrebne menim lozisko alebo naboj a zatial som stale z uspechom odstranil vybracie...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Já jsem prase rychlá jízda intenzivní brždění atd vše to co by mělo vadit ale na vlastním autě jsem tento problém neměl (na dvou posledních už mám brzdy velký) na všech ostatních autech jsem to vždy vyřešil podobně jak se píše výš kontroly házivosti a na několika málo autech který jezdili na servis bylo nutné vyměnit těhlice. Myslím že když se do toho člověk opře tak se 280 dají udělat tak aby fungovali a mohlo snima jezdit hovado jako já.
Jinak přestavba na 288 či 312 je 100%
s utáčením kotouče z 288 na 280 nemám zkušenost.
Jinak přestavba na 288 či 312 je 100%
s utáčením kotouče z 288 na 280 nemám zkušenost.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K