VW Bora-brzdy-rada

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fergi
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 kvě 2013, 18:37
Odpovědi: 0

VW Bora-brzdy-rada

Příspěvek od fergi »

zdravím,mám vw bora 1,9tdi,66kw a už od začátku co auto mám(koupeno po 1maj.při 130tis km-nyní 200tis.km) tak řeším pořád jeden problém a to vibrace(pumpování) do pedálu při brždění,jelikož je toho na internetu požehnaně a jeden říka že pomůže tohle a druhý že zase něco jiného-takže sem začal s měnit brzdy-na autě sem vyměnil 3 značky brzd.kotoučů i s destičkama-výsledek vždy stejný,po par tis.km opět kope do pedálu,poslední oprava,byl repas př.nápravy(cca 12tis kč)-nové brzd.kot. i s destičkama,nové ložiska i s nábojema,všechny silentbloky ramen nové a zesílené,tyčky řízení s čepama,čepy na ramenech nové,2 klouby na poloosech nové-ostatní promazané(všechny díly značkové,neměl by to být žádný šunt ikdyž v dnešní době nevěřím už ničemu)-výsledek -po cca 1500km opět kope,zadní brzdy jsou v pořádku,byly taky měněny,jezdím sám,dlouhé trasy,max 120km/h,žádné intenzivní brždění

už si moc nevím rady,uvažuju nad přestavbou z 280mm na 288mm,ale než zase do toho nasypu nějaké peníze,chtěl bych si být jist že už to POMŮŽE
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Je to zkrátka blbě řešený. Brzdy jsou poddimenzovaný na takovou váhu motoru. To že se tenhle problém vyskytuje je známá věc. Nicméně někomu to dělá pořád, někdo s tim nemá žádný problém... Přehodit za 288 nebo 312mm brzdy je snad jediný a učinný řešení ...a navíc osvědčený..
copins
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 22 dub 2012, 08:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od copins »

A nebo 288 kotouč osoustružit na 280 už se tady o tom psalo
GIV AHF 176ps..380nm..TDIfun...
VB,S764,11mm,IC140,ATD LuK no HDS
Nemožné je pouze slovo
Rychly Jakub
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 31 led 2008, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

Příspěvek od Rychly Jakub »

copins píše:A nebo 288 kotouč osoustružit na 280 už se tady o tom psalo
tat tak a jestli mas nejake finance tak 288 jsou ok mel stejny problem a udelal jsem steny z 280 sem dal 288 a byl klid na 40000km
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

po vymene nabojov si odmeral hadzavost....ja pouzivam ATE brzdy na vsetky auta ktore som doposial robil...stale odmeriam hadzavost a ked je potrebne menim lozisko alebo naboj a zatial som stale z uspechom odstranil vybracie...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
fergi
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 23 kvě 2013, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od fergi »

nene házivost sem neměřil,vše bylo nové tak sem doufal že bude ok

co vše je potřeba vyměnit při přestavbe na 288mm,může někdo poradit,kdo má s tím zkušenosti,díky
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

tehlice, drzak brzdice, brzdic, hadice, kotouce, desticky...proste kup 288mm brzdy z auta a k tomu si kup novy hadice a jedes :)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak sadu mám....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Ondras83 píše:tehlice, drzak brzdice, brzdic, hadice, kotouce, desticky...proste kup 288mm brzdy z auta a k tomu si kup novy hadice a jedes :)
hadice? Ty jsou snad stejný ne? myslim ty od brzdiče až do toho spojení s trubkama od válce..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9240
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Já jsem prase rychlá jízda intenzivní brždění atd vše to co by mělo vadit ale na vlastním autě jsem tento problém neměl (na dvou posledních už mám brzdy velký) na všech ostatních autech jsem to vždy vyřešil podobně jak se píše výš kontroly házivosti a na několika málo autech který jezdili na servis bylo nutné vyměnit těhlice. Myslím že když se do toho člověk opře tak se 280 dají udělat tak aby fungovali a mohlo snima jezdit hovado jako já.

Jinak přestavba na 288 či 312 je 100%

s utáčením kotouče z 288 na 280 nemám zkušenost.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Po svoji anabazi a neuspesnych pokusech a zkusenostech s prednima 280 brzdama, si dovolim ti poradit aby jsi koupil sadu od Ladase, nejlip 312 a budes mit pokoj :havaj:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

s tím souhlasím 312 nebo 288 to jistěj měl jsem i tu 288 kotouč stočenej ale jednoho dne sem to trochu potahal a bylo to to samé tak jsem je vyhodil a dal 312
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“