problém s výkonem 2.5 TDi AKE 132KW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tomu rozumím, uvidíme co a jak. Teď po příjezdu domů jsem se na to podíval ale jak je to horký tak se z toho kouří lehce takze je tam hovno videt, nicméně olej navrch teče, suchého není....hlavně se mi nezdá ze by se to stalo takhle náhle.... Do nedávna to jelo bez problémů a teď najednou tohle.... Nicméně když je špatná vacka muselo by to i kouřit nebo tak něco ne?
Punto 1.2 60ELX 
Stilo mJet 1.9 16V
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi

Stilo mJet 1.9 16V

Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
Zdiagnostikuj, urob aj nejake logy a potom sa da pozriet dalej..... takto je to len veštenie z gule 

audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
A ak diagnostika nic nepovie tak len veka hlav dole a vsetko dobre prezriet,,,,,,
odskusat vstreky atd

audi a6c5 s6 2.5tdi akn vymenene za bdg, 110kw +ABT čip, EGR, KAT, MAF OFF, podvozok TA technics nastavitelny, brzdy 312/25 Zimmerman sport , zadne klasika ATE, v priprave kit RS6, nerez vyfukova sustava s difuzorom
tak mám načtené 2 závady, Snímač teploty chladící kapaliny a druhá je regulace počatku vstřiku.....
obě jsem smazal. Povezu teď mladou do práce tak zkusím za jízdy naměřit ten tlak turba jestli to něco ukáže.Ale při stání a vytočení otáček 3400 ukazovala 1.5bar a hodnota nad tím 983(to bude asi z váhy nebo co)....nevim
ještě se v tom moc neorientuji
Jinak jsem se díval skrze víčko oleje na tu vačku a je tam vidět na dva ventily a nevypadá vydraná, měl jsem ji i natočenou na polovinu záhybu a linka tam není...ale nevim jak vypadá vzadu že....
https://plus.google.com/u/0/photos/1046 ... 9531382833
obě jsem smazal. Povezu teď mladou do práce tak zkusím za jízdy naměřit ten tlak turba jestli to něco ukáže.Ale při stání a vytočení otáček 3400 ukazovala 1.5bar a hodnota nad tím 983(to bude asi z váhy nebo co)....nevim
ještě se v tom moc neorientuji
Jinak jsem se díval skrze víčko oleje na tu vačku a je tam vidět na dva ventily a nevypadá vydraná, měl jsem ji i natočenou na polovinu záhybu a linka tam není...ale nevim jak vypadá vzadu že....
https://plus.google.com/u/0/photos/1046 ... 9531382833
Punto 1.2 60ELX 
Stilo mJet 1.9 16V
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi

Stilo mJet 1.9 16V

Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
tak jsem zpět z odvozu, auto tam i zpět jelo normálně, 150dálnice bez škubání....max otáčky jsem nezkoušel,ale když jsem tomu dal kotel(plný plyn) ukazovala diag 2.230BAr na Turbu a 2.187na váze....tedy alespon to tak odvozuji z hodnot které vidím na displaji....
chyby které jsem vymazal se po testovací jízdě znovu neukázaly.
Názor na foto té vačky??? vím že je tam málo vidět,ale alespoň Ti kteří už to někdy viděli......
Pořád jste mi také nikdo neodpověděl,jestli v případě vydřených vaček auto kouří?? Z mého pohledu by to bylo logické....
chyby které jsem vymazal se po testovací jízdě znovu neukázaly.
Názor na foto té vačky??? vím že je tam málo vidět,ale alespoň Ti kteří už to někdy viděli......
Pořád jste mi také nikdo neodpověděl,jestli v případě vydřených vaček auto kouří?? Z mého pohledu by to bylo logické....
Punto 1.2 60ELX 
Stilo mJet 1.9 16V
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi

Stilo mJet 1.9 16V

Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
Váha vyčištěnáfrantacech píše:vaha v ake je hitachi a nekazi se, maximalne bych ji vycistil odnastovacim sprejem na brzdyroman1648 píše:no, vačku, ono to má vačky 4, dírou na olej uvidíš jen jednu ale dá se od toho odpíchnout
s tou váhou opatrně, hlavně žádnou čínu
Punto 1.2 60ELX 
Stilo mJet 1.9 16V
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi

Stilo mJet 1.9 16V

Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
Povýměně naftového filtru se to sklidnilo a jede to normálně.. nicméně další věc:
rozsvítilo se mi ESP* cca před měsícem. Načetl jsem a závada byla chyba od motoru, na motoru byla závada překročená hranice povstřiku a chyba snímače teploty chladící kapaliny na kostru.
Povstřík byl nastaven na 1-1,25 stupně tak jsem to asi na po 4 srovnal aby tam byly přesně ty 2 resp. to líta na 1,75-2,25...takže by to mělo být ok.
nicméně cca po měsíce čili dnes se stejné závady objevily znova. Nicméně dnes jsem zjistilm že stačí zastavit, zařadit "P" na matu a ESP* zmizí a zase vše funguje normálně...
Ještě dotaz když jsem nastavoval ten povstřik, všiml jsem si,že na vrchním napínáku(kladce) rozvodového řemenu nejsou značky proti sobě(nevím jestli by to mohlo mít vliv), chtěl sem je srovnat,ale nemám ten děravý ořech-dá se to i jinak(třeba trhák a inbus nebo nevim?????). Díky
Nějaké nápady????
rozsvítilo se mi ESP* cca před měsícem. Načetl jsem a závada byla chyba od motoru, na motoru byla závada překročená hranice povstřiku a chyba snímače teploty chladící kapaliny na kostru.
Povstřík byl nastaven na 1-1,25 stupně tak jsem to asi na po 4 srovnal aby tam byly přesně ty 2 resp. to líta na 1,75-2,25...takže by to mělo být ok.
nicméně cca po měsíce čili dnes se stejné závady objevily znova. Nicméně dnes jsem zjistilm že stačí zastavit, zařadit "P" na matu a ESP* zmizí a zase vše funguje normálně...
Ještě dotaz když jsem nastavoval ten povstřik, všiml jsem si,že na vrchním napínáku(kladce) rozvodového řemenu nejsou značky proti sobě(nevím jestli by to mohlo mít vliv), chtěl sem je srovnat,ale nemám ten děravý ořech-dá se to i jinak(třeba trhák a inbus nebo nevim?????). Díky
Nějaké nápady????
Punto 1.2 60ELX 
Stilo mJet 1.9 16V
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi

Stilo mJet 1.9 16V

Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
musis mit stahovak na remenice vacek a pak nastavit vacky a klikovku aretacnimi pripravky...Ondrus84 píše:Povýměně naftového filtru se to sklidnilo a jede to normálně.. nicméně další věc:
rozsvítilo se mi ESP* cca před měsícem. Načetl jsem a závada byla chyba od motoru, na motoru byla závada překročená hranice povstřiku a chyba snímače teploty chladící kapaliny na kostru.
Povstřík byl nastaven na 1-1,25 stupně tak jsem to asi na po 4 srovnal aby tam byly přesně ty 2 resp. to líta na 1,75-2,25...takže by to mělo být ok.
nicméně cca po měsíce čili dnes se stejné závady objevily znova. Nicméně dnes jsem zjistilm že stačí zastavit, zařadit "P" na matu a ESP* zmizí a zase vše funguje normálně...
Ještě dotaz když jsem nastavoval ten povstřik, všiml jsem si,že na vrchním napínáku(kladce) rozvodového řemenu nejsou značky proti sobě(nevím jestli by to mohlo mít vliv), chtěl sem je srovnat,ale nemám ten děravý ořech-dá se to i jinak(třeba trhák a inbus nebo nevim?????). Díky
Nějaké nápady????
klikovku nejaka tycka ...vrtak, vacky nejaky plochac do zarezu.
Znacky plati jen pokud jsi si je udelal sam. znacky po nekom jsou neverohodne

nemyslím čmáranice na kolech apod. Myslím ty šipky,které mají být proti sobě na té napínací kladce....jen mě to tak napadlo,že jestli ten řemen není napnutý tak jak má být,jestli to nemůže být tím....
frantacech píše:musis mit stahovak na remenice vacek a pak nastavit vacky a klikovku aretacnimi pripravky...Ondrus84 píše:Povýměně naftového filtru se to sklidnilo a jede to normálně.. nicméně další věc:
rozsvítilo se mi ESP* cca před měsícem. Načetl jsem a závada byla chyba od motoru, na motoru byla závada překročená hranice povstřiku a chyba snímače teploty chladící kapaliny na kostru.
Povstřík byl nastaven na 1-1,25 stupně tak jsem to asi na po 4 srovnal aby tam byly přesně ty 2 resp. to líta na 1,75-2,25...takže by to mělo být ok.
nicméně cca po měsíce čili dnes se stejné závady objevily znova. Nicméně dnes jsem zjistilm že stačí zastavit, zařadit "P" na matu a ESP* zmizí a zase vše funguje normálně...
Ještě dotaz když jsem nastavoval ten povstřik, všiml jsem si,že na vrchním napínáku(kladce) rozvodového řemenu nejsou značky proti sobě(nevím jestli by to mohlo mít vliv), chtěl sem je srovnat,ale nemám ten děravý ořech-dá se to i jinak(třeba trhák a inbus nebo nevim?????). Díky
Nějaké nápady????
klikovku nejaka tycka ...vrtak, vacky nejaky plochac do zarezu.
Znacky plati jen pokud jsi si je udelal sam. znacky po nekom jsou neverohodne
Punto 1.2 60ELX 
Stilo mJet 1.9 16V
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi

Stilo mJet 1.9 16V

Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi