Jaké vybrat 4x4 na tahání

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak zakladatel diskuze nechce haldex. ja mamm malej vozik co utahne aj skodarna,ale z octavkama tahaji auta bezne. znam tady spoustu lidi co ma sharana a taha bagr nebo vetsi auto na podvalu,takze to bych zase tak nehrotil
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak zmena hodim fabii na protiucet za koncernovy kombik ve 4X4 takze jedine haldex nebo torsen jen vybrat motor
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

boze to je debata,
4X4 na tahani je super, neco to vazi je to tim padem stabilni,je to ramovka takze to lip snasi to tahani,4X4 pohon se hodi na ceste dost casto, auta LR maji na kuli 3,5 vsechny,jen nevim co freelendr,pajero patrol maji taky slusny tazny,ale tahat za octavkou plato to me prijde jako silenost,mozna to parkrat vyjde,ale az se te to nekde rozhoupe,nebudes vedet co s tim
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

wr8 píše:boze to je debata,
4X4 na tahani je super, neco to vazi je to tim padem stabilni,je to ramovka takze to lip snasi to tahani,4X4 pohon se hodi na ceste dost casto, auta LR maji na kuli 3,5 vsechny,jen nevim co freelendr,pajero patrol maji taky slusny tazny,ale tahat za octavkou plato to me prijde jako silenost,mozna to parkrat vyjde,ale az se te to nekde rozhoupe,nebudes vedet co s tim
zrovna tuhle jsem jel po D1 a potkal jsem tam Dustera na boude a zasebou plátno a to bylo to plátno prázdný... za O1 jsem táhl jednou ve velký nouzy asi 3 km a stačilo...
VW T5 GP 103 KW long
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

nedávno jsem jel za konibusem s dvěma koňmi, bylo to do mírnýho protikopce a hrozně mě zajímalo co je před vozejkem... a byl to Duster, fakt mu to jelo!
Cus
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

njn, ty samé vozejky, které měly 80, pak 100... dnes snad 130... a hovada s tim jezdí 150... pak to dopadá 8)
... bohužel dnes každé hovado nepojede "potupně" 70-80 ani pokud je to vyloženě nutné :o... prostě kinetická energie roste s druhou mocninou rychlosti...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

ja treba jezdim i pomaleji,kdyz si to situace zada,minulej tyden jsem vezl 6,5m stozary a jak to bylo dlouhy a teziste nekde za napravou pres 80 to neslo rozvlnilo se to jako had,tak jsem jel kolem 70 a pohodicka ,ten nahnanej cas za to riziko nestoji
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Lidé jsou nepoučitelní, můj mladý známý dovozce se kdysi divil, že když hnal Pajero 2,3 TD s vlekem a autem v klesání po dálnici 140 km/h /dle jeho slov/tak že v motoru zabouchalo a bylo po hehe./rozpadla se klaviatura na hlavě-vytržené štefty/. A povídá .co se tomu kurva stalo? Povídám mu, ale skoro nic, jen jeho řidič idiot zapomněl, že terénní auto není stavěno na dálniční závody s vlekem a autem za zády.....Koukal jako tele, sice měl ještě občas poluce, ale o autech věděl již všechno... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Pokud to není ve sněhu a po horách, nehradší tahám za T5 multivan. 2275 pohotovostní a 2500kg na kouli. Patrolem jet někam daleko je opruz.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
paiadin
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 21 říj 2013, 07:45
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od paiadin »

doporučil bych LR Discovery, jednička se dá sehnat za slušné peníze, kluci LR fóra na to seženou první poslední, bez vleku jsem jezdil za 8 litránků, tažné na 3,5t. není to sice žádnej rychlík, na dálnici 120-130 cestovka, s vlekem míň, ale je to fakt dělník. teď mám Allroada, ten by šel asi taky použít, i když bych se o něj asi bál, kdybych se taháním živil.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Z otázky, že chce něco aktivně tahat a navíc vlek 2500 kg mi vyplývá, že se má jednat o pracovní vůz

Proč SUV, je to bezpečnejší?

Proč nekoupit A6 2.5 TDI ale 5 válec v Quatru, podle mě se to dá koupit do 60.tis Kč a je to hodněěěě muziky za rozumný peníz, je to prověřená kára, kterou i za 5 let někomu prodáš na stavbu:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/au ... res=EXPORT
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“