vyrovnavacie davky kanal 13 a trasenie motora 1.9 pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak sem se docetl,ze zavada zdehcnai byva rele 109. tak sem racne sundal potreti kryt:D protoze sme resil rele 103 na zhaveni. relatko vypada dobre,ale prd tomu rozumim. nasadil sem a zdechlo po 2 km zase. tak sem se nasral sundal kryt ,ze to necham dole a budu poslouchat,ale kurna hodinu na volnobeh turovani a nezdechlo. zitra to relatko koupim neverim tomu,ale ptrebuju to resit chci to strelit a koupit octavii 1 myslim,ze daleko spolehlivejsi auto samozrejme rotacku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
relatko 109 je relatko zhavenia a robi problemy pri startoch, myslim ze by ti nejako preblikaval kontrolka zhavenia keby si ho mal vadnesikin1987 píše:tak sem se docetl,ze zavada zdehcnai byva rele 109. tak sem racne sundal potreti kryt:D protoze sme resil rele 103 na zhaveni. relatko vypada dobre,ale prd tomu rozumim. nasadil sem a zdechlo po 2 km zase. tak sem se nasral sundal kryt ,ze to necham dole a budu poslouchat,ale kurna hodinu na volnobeh turovani a nezdechlo. zitra to relatko koupim neverim tomu,ale ptrebuju to resit chci to strelit a koupit octavii 1 myslim,ze daleko spolehlivejsi auto samozrejme rotacku
rele zhaveni je 103. 109 je RJ palivoveho systemu. sice nekdo uvadi zhaveni,ale je to kravina
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4580
- Registrován: 09 lis 2007, 15:48
- Bydliště: Slavkov u Brna
Odpovědi: 0
Obávám se, že se mýlíš... 109 napájí ECUjafi píše:relatko 109 je relatko zhavenia a robi problemy pri startoch, myslim ze by ti nejako preblikaval kontrolka zhavenia keby si ho mal vadne

Mimochodem kontrolka žhaven není napojená na relé, ale právě na ECU... a její různé blikání signalizuje asi 8 závad... např. včetně vadného spínače brzdového pedálu...
GIV Variant TDi ???kW
Těžko říct, každopádně hodnoty vstřiků máš docela mimo. Normální hodnota bývá 0 +- 50...krajo9 píše:kurnik ved tandem je novy menil som ho a vstreky boli na stolici mam od nich aj protokol ze su ok...nerad by som zase nieco menil zbytocne
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
proc mu kecas takove nesmysly? vdzyt ma korekce uplne luxusni. ja bych se obala az kdyz ma jeden vstriko treba +1,2 proti druhymu co ma 0,1
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
luxusne nie su ani z daleka...testoval som to za jazdy ked trha motorom a vyrovnavacie davky skocia pri tom traseni aj na 1,6 na stvrtom valci ....aj ked je tolerancia +- 2,8 podla mna je zle uz vsetko okolo 1 a kanal 23 to nie je ziadna slava tiez...mal som si to moznost porovnat na kamaratovom passate tiez 1,9 pdcko a tie hodnoty na 13 aj pri zatazi si maximalne do +-0,5 a vobec sa tak chaoticky nemenia a kanal 23 tie hodnoty su ovela mensie ako moje a auto ide kraaaasne....takze tie hodnoty na volnobeh ti nepovedia vsetko...na volnobech mam aj ja krasne hodnoty v 13ke
tak sem to napojil motor mel 28 stupnu a kanal 13 byl od 0,2 do 0,4kolisa v setinach a ten kanal 23 mam plusove hodnotyjedne valec ma kolo 60 ostatni kolem 35-45 co to znamena?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:proc mu kecas takove nesmysly? vdzyt ma korekce uplne luxusni. ja bych se obala az kdyz ma jeden vstriko treba +1,2 proti druhymu co ma 0,1
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka
Taky jsem nekomentoval korekce, ale BIP v kanále 23. Navíc kanál 13 zahrnuje korekci zrychlení VÁLCE takže je do ní zahrnuto víc věcí (komprese, celkový výkon válce...). A rozhodně jsem neřekl, že jsou vstřiky špatné. To se nedá vyčíst...
Pokud tandem dodává dost nafty, tak už jedině podfukují vstřiky a dostává se vzduch do kanálu v hlavě. Jinak si to neumím vysvětlit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D