vyrovnavacie davky kanal 13 a trasenie motora 1.9 pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak sem se docetl,ze zavada zdehcnai byva rele 109. tak sem racne sundal potreti kryt:D protoze sme resil rele 103 na zhaveni. relatko vypada dobre,ale prd tomu rozumim. nasadil sem a zdechlo po 2 km zase. tak sem se nasral sundal kryt ,ze to necham dole a budu poslouchat,ale kurna hodinu na volnobeh turovani a nezdechlo. zitra to relatko koupim neverim tomu,ale ptrebuju to resit chci to strelit a koupit octavii 1 myslim,ze daleko spolehlivejsi auto samozrejme rotacku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jafi
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2013, 08:45
Bydliště: SR ORAVA

Příspěvek od jafi »

sikin1987 píše:tak sem se docetl,ze zavada zdehcnai byva rele 109. tak sem racne sundal potreti kryt:D protoze sme resil rele 103 na zhaveni. relatko vypada dobre,ale prd tomu rozumim. nasadil sem a zdechlo po 2 km zase. tak sem se nasral sundal kryt ,ze to necham dole a budu poslouchat,ale kurna hodinu na volnobeh turovani a nezdechlo. zitra to relatko koupim neverim tomu,ale ptrebuju to resit chci to strelit a koupit octavii 1 myslim,ze daleko spolehlivejsi auto samozrejme rotacku
relatko 109 je relatko zhavenia a robi problemy pri startoch, myslim ze by ti nejako preblikaval kontrolka zhavenia keby si ho mal vadne
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

rele zhaveni je 103. 109 je RJ palivoveho systemu. sice nekdo uvadi zhaveni,ale je to kravina
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jafi píše:relatko 109 je relatko zhavenia a robi problemy pri startoch, myslim ze by ti nejako preblikaval kontrolka zhavenia keby si ho mal vadne
Obávám se, že se mýlíš... 109 napájí ECU 8)
Mimochodem kontrolka žhaven není napojená na relé, ale právě na ECU... a její různé blikání signalizuje asi 8 závad... např. včetně vadného spínače brzdového pedálu...
GIV Variant TDi ???kW
jafi
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 20 říj 2013, 08:45
Bydliště: SR ORAVA

Příspěvek od jafi »

no a kazdí mi hovoril ze 109 , ale to je jedno, kontrolka zhavenia mi neblika, relatka preskusane od 102, 103 , 109 a aj tak auto blbne
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

krajo9 píše:kurnik ved tandem je novy menil som ho a vstreky boli na stolici mam od nich aj protokol ze su ok...nerad by som zase nieco menil zbytocne
Těžko říct, každopádně hodnoty vstřiků máš docela mimo. Normální hodnota bývá 0 +- 50...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

tak ja to tipujem ze vstreky uz nie su ok aj ked na stolici ukazovali ze ok su....
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

proc mu kecas takove nesmysly? vdzyt ma korekce uplne luxusni. ja bych se obala az kdyz ma jeden vstriko treba +1,2 proti druhymu co ma 0,1
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

luxusne nie su ani z daleka...testoval som to za jazdy ked trha motorom a vyrovnavacie davky skocia pri tom traseni aj na 1,6 na stvrtom valci ....aj ked je tolerancia +- 2,8 podla mna je zle uz vsetko okolo 1 a kanal 23 to nie je ziadna slava tiez...mal som si to moznost porovnat na kamaratovom passate tiez 1,9 pdcko a tie hodnoty na 13 aj pri zatazi si maximalne do +-0,5 a vobec sa tak chaoticky nemenia a kanal 23 tie hodnoty su ovela mensie ako moje a auto ide kraaaasne....takze tie hodnoty na volnobeh ti nepovedia vsetko...na volnobech mam aj ja krasne hodnoty v 13ke
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

du zmerit kanal 23 motor bude mit tak 20 stupnu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak sem to napojil motor mel 28 stupnu a kanal 13 byl od 0,2 do 0,4kolisa v setinach a ten kanal 23 mam plusove hodnotyjedne valec ma kolo 60 ostatni kolem 35-45 co to znamena?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

sikin1987 píše:proc mu kecas takove nesmysly? vdzyt ma korekce uplne luxusni. ja bych se obala az kdyz ma jeden vstriko treba +1,2 proti druhymu co ma 0,1
ja vcera nameril -0,12 +0,31 0,22 0,28 a myslim,ze naprosto vpohode.
jak mas ten motor hlucny? jme se zda,ze ten muj moc mlati,ale PD je vseobecne hlucnejsi jak rotacka

Taky jsem nekomentoval korekce, ale BIP v kanále 23. Navíc kanál 13 zahrnuje korekci zrychlení VÁLCE takže je do ní zahrnuto víc věcí (komprese, celkový výkon válce...). A rozhodně jsem neřekl, že jsou vstřiky špatné. To se nedá vyčíst...

Pokud tandem dodává dost nafty, tak už jedině podfukují vstřiky a dostává se vzduch do kanálu v hlavě. Jinak si to neumím vysvětlit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

ale odkial sa tam moze dostavat vzduch???hlava je po repase sediel vstrekov...vsetko tam je nove a ked som napojil na tandem naftu priamo z flase trasie presne tak isto
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Komprese z válce kolem podložky na vstřiku.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
krajo9
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2012, 11:49

Příspěvek od krajo9 »

ak by to bola kompresia z valca da sa to nejako zistit???popripade co treba urobit preventivne aby to nerobilo???staci vymenit tie podlozky pod vstreky alebo treba aj nejako zabrusit to sedlo????
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“