FELICIA TD hotova prestavba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FELICIA TD hotova prestavba
Zdar vsem.
mam felicii pickup rv2001 najeto cerstve 61tis km 1.9D kod AEF
trosku jsem ji rozhybal za pomoci turba z O1 cerpadla z golfa1TD sani z transportera otevreny filtr K&N a pruchozi vyfuk pod prah,pouze stredovy tlumic.
mam s tim najeto asi 5tis km. Resim problem s prehrivanim auto za jizdy ma stalou teplotu ale pri zastaveni na vice jak cca3min zacne teplota stoupat az se spina ventilator. a to jak v 30C tak i ted kdyz je venku okolo 5C.
kde mam hledat chybu? Chladici kapalina je nova predtim vyplachnuty cely system motor netlakuje, a voda nikde neunika.za studena se ohreje rychle.
je pravda ze zatim nemam napojeny IC ale na volnobeh dle budiku turbo netlaci skoro nic tak 0,1bar.
muze to byt tim ze mam pridano maximalni mnozstvi nafty? cerpadlo je slabsi je to z1,6td a tak je vysroubovano nadoraz.
mam pripravene jiz nove cerpadlo bosch z renaultu 2,1TD
mam felicii pickup rv2001 najeto cerstve 61tis km 1.9D kod AEF
trosku jsem ji rozhybal za pomoci turba z O1 cerpadla z golfa1TD sani z transportera otevreny filtr K&N a pruchozi vyfuk pod prah,pouze stredovy tlumic.
mam s tim najeto asi 5tis km. Resim problem s prehrivanim auto za jizdy ma stalou teplotu ale pri zastaveni na vice jak cca3min zacne teplota stoupat az se spina ventilator. a to jak v 30C tak i ted kdyz je venku okolo 5C.
kde mam hledat chybu? Chladici kapalina je nova predtim vyplachnuty cely system motor netlakuje, a voda nikde neunika.za studena se ohreje rychle.
je pravda ze zatim nemam napojeny IC ale na volnobeh dle budiku turbo netlaci skoro nic tak 0,1bar.
muze to byt tim ze mam pridano maximalni mnozstvi nafty? cerpadlo je slabsi je to z1,6td a tak je vysroubovano nadoraz.
mam pripravene jiz nove cerpadlo bosch z renaultu 2,1TD
vyměň chladič za novej stejně tak termostat ,
čerpadlo z 1,6 td je v pohodě v klidku ti tu přifouklou felinu utáhne , neměj obavy , maximálně dát rozdělovací hlavu z TDI (10mm )
co se týká přehřívání tak si osbně myslim že problem bude v turbu
pokud je z tdi tak je dosti malý a ve výfuku je větší přetlak tak se motor hřeje
zkus pokouknout po KKK -K24 z golfu 2 td 51kw
na 1,9 se to chová velice dobře
čerpadlo z 1,6 td je v pohodě v klidku ti tu přifouklou felinu utáhne , neměj obavy , maximálně dát rozdělovací hlavu z TDI (10mm )
co se týká přehřívání tak si osbně myslim že problem bude v turbu
pokud je z tdi tak je dosti malý a ve výfuku je větší přetlak tak se motor hřeje
zkus pokouknout po KKK -K24 z golfu 2 td 51kw
na 1,9 se to chová velice dobře
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

vyfuk mam reseny- svody a turbo z 66kw octy egr zaslepen a cele omotane termopaskou(spis efekt:) dal jde trubka serioveho prumeru pod autem pouze jeden pruchozi tlumic, a vyvod v prahu. delka vyfuku zkracena minimalne o metr metr a pul..
cerpadlo je slabe,je to na 90%z jednicky golva a vevnitr je cele mensi, mel jsem tam tyden cerpadlo z G2 a jelo to daleko lepe,bohuzel zacalo chcat protoze dlouho lezelo a sehnal jsem jen toto.
cerpadlo je slabe,je to na 90%z jednicky golva a vevnitr je cele mensi, mel jsem tam tyden cerpadlo z G2 a jelo to daleko lepe,bohuzel zacalo chcat protoze dlouho lezelo a sehnal jsem jen toto.

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 21 led 2014, 19:12
nejlevnější a legální je koupit jiný nápis na zadní dveře, je spousta lidí, co jim to stačí.... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

