kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

kto ma vymenik voda/olej z ASZ v GIII

Příspěvek od jordee_23 »

na kolko sa hreje olej?
nejake foto napojenia?
GIV var asz 4mot upraveny
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tohle mě taky zajimá, na jaro ho taky plánuju, sériovej jaksi nestíhá :-D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

turbo kamna power píše:tohle mě taky zajimá, na jaro ho taky plánuju, sériovej jaksi nestíhá :-D
no ja ho tam mam...
a ziadna slava...

prerabal som vedenie k nemu...zdala sa mi moc zahnuta jedna dorabana hadica..prietok

lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142 (LOL)
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8 (LOL)

dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120

este potestujem
GIV var asz 4mot upraveny
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

myslim ze ked vylezie teplota nad 140 tak je problem, ale zalezi aj od oleja.
Co pridavny chladic olaja zapojeny paralelne?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

toefuk píše:myslim ze ked vylezie teplota nad 140 tak je problem, ale zalezi aj od oleja.
Co pridavny chladic olaja zapojeny paralelne?
to je posledna moznost ..
ide o to ze napr huml mali na GIII co jazdili aj okruhy takto a pohoda. stihal.

preto hladam kto este to tak na GIII ma ...a ak tak ako urobene a ako to chladi..

ci je jedno vstup vystup do vymenika ...ci je to naj napojene len na povodne hadice , cez dalsie lebo nema ASZ vymenik vyvody naboku ale zvrchu.

atd. proste realne skusenosti.

voda v obehu ma cca 95C merane vagom, cidlo teploty oleja menene pre istotu
GIV var asz 4mot upraveny
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

já mám origo afn. cca 5MINUT v kotli - serpentiny a nestihá olej na 110
voda 90 pak už neženu , mám největší vodní chladič co jde dát do G2 na Vodě uchaldim na oleji vůbec ne :( mám pocit že asz výměník nepomůže
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

bombastiq píše:já mám origo afn. cca 5MINUT v kotli - serpentiny a nestihá olej na 110
voda 90 pak už neženu , mám největší vodní chladič co jde dát do G2 na Vodě uchaldim na oleji vůbec ne :( mám pocit že asz výměník nepomůže
tak 110 je v pohode..
netopier ma afnko napr tiez a na origo chladici v pohode..

je to prave rozne ...v niecom je hacik...ale v com...h :?
GIV var asz 4mot upraveny
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jordee_23 píše: lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142 (LOL)
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8 (LOL)

dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120

este potestujem
neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C? :-D to by tak odpovídalo, 142 je unreal :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

turbo kamna power píše:
jordee_23 píše: lebo nejak sa mi to nezdalo..dostal som teplotu oleja aj na 142 (LOL)
a pri 160tke dialnica 3000otacok bola 126-8 (LOL)

dnes rano dialnica 160-200 cca 20km a teplota max 120

este potestujem
neukazuje ti nahodou MFA špatně tu teplotu oleje? Cca o 20°C? :-D to by tak odpovídalo, 142 je unreal :D
bolo to na dialnicnom prudkom stupani ..160 do tiahleho kopca...ale aj predtym som dlho tolko tahal...
no cidlo maam teraz druhe a ukazovalo to tak isto...
akurat sa mi zda ...ale este som mu nedaval dlhe palby po dialnici ...ze uz je to lepsie kusok ..po uprave hadiciek k vymeniku
GIV var asz 4mot upraveny
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě klesla teplota tak o 5st, při výměně výměniku za ASZ
a osobně bych nad 130st nechodil, alespoň na 5W40
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Smoke píše:mě klesla teplota tak o 5st, při výměně výměniku za ASZ
a osobně bych nad 130st nechodil, alespoň na 5W40
to sa ani nesnazim...vtedy som skusal kam to moze az ist...chvilkovo
GIV var asz 4mot upraveny
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Už má někdo výměník z ASZ/ARL v AFN a funguje mu? Mění se jen ta kostka - výměník, nebo celé těleso s filtrem nahoru? (asi ta první varianta, protože blok AFN a ASZ bude asi dost jiný...?)

Nebo nezkoušel někdo do AFN dávat klasický chladič oleje? Myslel jsem, že bych nechal sériový výměník + přidal externí chladič oleje, ale redukce na olejový chladič se tam nevleze, už v sérii je olejový filtr dost blízko přední příčce pod motorem...

Takže jsou dvě varianty, buď větší výměník, nebo výměník vyhodit a místo něj náporový chladič. Teď co je lepší? :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
golf boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 30 lis 2012, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od golf boost »

Mám na 1Z výměník z 96kw a funguje dobře, teplotu nedostanu přes 120, normální jízdou je do 105.
Výměník a šroub, nic jiného.

Externí chladič bych nedal, děsí mě představa že rupne když do něj vletí horký olej nebo praskne hadice a je po motoru.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tak to je fajn :) A jaký máš výkon?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“