skrutena olejova trubka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
stačí si to podržet zespoda klíčem za svou kariéru jsem nezničil žádnou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak to snad nejni tak složitý otázka minuty maximálně dvou taky jsem si ho dělal...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vidlicovou som ho zo spodu podržal, no strašne ťažko povoloval holander, musel som dosť zabrať a vidlica sa roztvorila(a to bola dobrá komunistická TONA, no aby tam vošla tak sa musela troška zbrúsiť a to ju oslabilo).....čo bolo dalej už vieteLadas píše:stačí si to podržet zespoda klíčem za svou kariéru jsem nezničil žádnou...
Je potřeba mít 17ku ale na trubičky (tady jí myslim ukazoval uživatel Huml)

..jinak se dá normálně koupit..bud si ji zbrouzíš po obvodu a nebo jí na ten spodek jemně zaklepeš.. přidržíš a další 17kou povolíš.. nemá šanci se rozevřít nebo otočit. Při povolování samozřejmě sleduj jestli se nekroutí i samotná trubka..
Neměl bys to ukroutit..

..jinak se dá normálně koupit..bud si ji zbrouzíš po obvodu a nebo jí na ten spodek jemně zaklepeš.. přidržíš a další 17kou povolíš.. nemá šanci se rozevřít nebo otočit. Při povolování samozřejmě sleduj jestli se nekroutí i samotná trubka..
Neměl bys to ukroutit..
Stalo se mi u motoru ASV, že šla povolit jen lehkým zabráním za klíč, ani by nebylo potřeba nátrubek držet jak to šlo hladce, naopak u jiného ASV jsem musel nahřívat zakapávat a pořád ani hovno, nakonec po hodině zápolení povolila a kupodivu bez újmy.
To je jak volnoběžky na altíkách, někde klidně na voze a u jiného auta ani prd, altík ven a zkoušet vzduchem jestli jí odrazí.
To je jak volnoběžky na altíkách, někde klidně na voze a u jiného auta ani prd, altík ven a zkoušet vzduchem jestli jí odrazí.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09